درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:44   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24418صفحه نخست » دوشنبه، 7 تیر 1395 - 23:32
مرکز پژوهشی گوگل در حوزه یادگیری ماشینی در سوئیس افتتاح شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل یک مرکز پژوهشی در شهر زوریخ سوئیس افتتاح کرده است. در این گروه تحقیقاتی که Google Research, Europe نام دارد، مهندسان نرم‌افزار و پژوهشگران درباره یادگیری ماشینی (Machine Learning) و ابزارها و محصولات جدید مربوط به این فناوری دست به تحقیق و بررسی می‌زنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل یک مرکز پژوهشی در شهر زوریخ سوئیس افتتاح کرده است. در این گروه تحقیقاتی که Google Research, Europe نام دارد، مهندسان نرم‌افزار و پژوهشگران درباره یادگیری ماشینی (Machine Learning) و ابزارها و محصولات جدید مربوط به این فناوری دست به تحقیق و بررسی می‌زنند.


به گزارش وب‌سایت CIO Today، گوگل می‌گوید در حال حاضر خدمات متعددی بر مبنای فناوری یادگیری ماشینی به کاربران ارائه می‌کند که سرویس ترجمه گوگل، جستجوی تصاویر و قابلیت پاسخ هوشمند (Smart Reply) در برنامه Inbox از آن جمله است. 


پژوهشگرانی که در حال حاضر در دفاتر مهندسی گوگل در زوریخ کار می‌کنند، پیشتر موتوری را توسعه داده‌اند که در دستیار صوتی Google Assistant در اپلیکیشن موبایلی مسنجر Allo به کار می‌رود‌.


این عده همچنین طراحی یک موتور برای ارتقای سطح توانایی فناوری Knowledge Graph را در کارنامه خود دارند. 


امانوئل موگنت (Emmanuel Mogenet) رئیس مرکز Google Research, Europe گفت: پژوهشگران دفتر (تازه افتتاح شده) زوریخ به طور منحصر به فردی می‌توانند با تیم زبان‌شناسان سیستم درک طبیعی گوگل (Natural Language Understanding) کار کنند. آنها همچنین با دیگر گروه‌های تحقیقاتی گوگل در گوشه و کنار جهان همکاری دارند. 
وی همچنین با یادآوری این موضوع که اروپا میزبان تعداد زیادی از بهترین دانشگاه‌های فنی جهان است، اظهار داشت همین امر اروپا را به مکانی ایده‌آل برای راه‌اندازی یک تیم تحقیقاتی تبدیل می‌کند.  


گفتنی است در چند ماه اخیر، شرکت‌های فناوری زیادی با ابراز علاقه به مباحث یادگیری ماشینی، سرمایه‌گذاری در این حوزه را شدت بخشیده‌اند. 


به عنوان مثال، شرکت اینتل با هدف تقویت یادگیری ماشینی در حوزه اینترنت اشیاء به خرید کمپانی Itseez اقدام کرده و مایکروسافت نیز در اقدامی مشابه، شرکت Minecraft را در ماه مارس خریداری کرده است. (همکاران سیستم)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد