شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از رسانهها بهعنوان ابزاری قوی در راستای ترویج فرهنگ صرفهجویی در مصرف آب یاد کرد.
زهرا شکوری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان اینکه امروزه آب و چالشهای پیش روی آن بهعنوان یکی از دغدغههای اصلی جوامع مختلف بهشمار میرود، افزود: کشورها برای اینکه بتوانند از دغدغههای این بخش بکاهند، به ابزار مختلف متوسل میشوند که یکی از قویترین ابزار برای ترویج فرهنگ صرفهجویی در مصرف آب، رسانهها هستند.
وی با یادآوری اینکه از اول تا هفتم تیرماه امسال بهعنوان هفته صرفهجویی نامگذاری شده است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت رسانهها علیالخصوص رسانه ملی و استانی در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه نقش بهسزایی دارد که خوشبختانه رسانههای استان زنجان تا به امروز همکاری بسیار خوبی در این زمینه با شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان داشتهاند که امیدواریم این تعامل تداوم داشته باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه رسانهها بهعنوان بازوی اصلی روابطعمومیها هستند که اگر تعامل بین آنها وجود نداشته باشد روابطعمومیها نمیتوانند به طور شایسته به وظایف محوله خود عمل کنند، اظهار کرد: با توجه به بارشهای اخیر، در صورت عدم صرفهجویی مشترکان باز هم با مشکل کمبود آب مواجه خواهیم شد، به همین دلیل باید با فرهنگسازی و مصرف درست این ماده حیاتی را به نحو مطلوب مدیریت کنیم.
مدیر روابطعمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به اینکه نقش رسانهها و خبرنگاران در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و صرفهجویی در مصرف این ماده حیاتی بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: در همین راستا شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از رسانههای برتر استان که در حوزه آب، اطلاعرسانی مؤثری انجام داده بودند، تجلیل شد.
|