درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 19:42   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

  فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طرح نسخ الکترونیک پزشکان آغاز شد
  مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی: روابط عمومی آموزش و پرورش ویترین نظام تعلیم و تربیت است
  اخراج یک خبرنگار در پی اظهارنظر در توییتر
  باورپذیری، اعتمادسازی و پاسخگویی نیاز امروز صنعت بیمه کشور
  توهم دانایی زیر انباشت داده‌ها
  فراخوان یادداشت و جستار برای شماره دوم (پاییز و زمستان ۹۹) نشریه مطالعات نوین ارتباطی
  فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
  چند قدم اساسی برای تقویت اراده و انضباط شخصی
  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول
  اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2441صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 4 بهمن 1391 - 12:57
سیزدهمین مطالعه سالانه تراست بارومتر  منتشر شد: بی اعتمادی به رهبران دولتی و تجاری گسترده است
به گزارش شارا به نقل از هولمز رپورت حدود یک پنجم از پاسخ دهندگان به مطالعه جهانی معتقدند که رهبران تجاری یا دولتی تنها زمانی حقیقت را می گویند که با یک مسئله دشوار روبرو شوند. تحقیق انجام شده در 26 کشور مورد مطالعه نشان می دهد که اعتماد به رهبران بسیار کمتر از اعتماد به موسسات می باشد.
  

شارا، زهرا بابازادگان- سیزدهمین مطالعه سالانه تراست بارومتر، بی اعتمادی گسترده ای نسبت به رهبران سیاسی و تجاری نشان می دهد.

به گزارش شارا به نقل از هولمز رپورت حدود یک پنجم از پاسخ دهندگان به مطالعه جهانی معتقدند که رهبران تجاری یا دولتی تنها زمانی حقیقت را می گویند که با یک مسئله دشوار روبرو شوند.

تحقیق انجام شده در 26 کشور مورد مطالعه نشان می دهد که اعتماد به رهبران بسیار کمتر از اعتماد به موسسات می باشد. به عنوان مثال، 50 درصد از پاسخ دهندگان به این که کسب و کارها کار درست را انجام می دهند اعتماد دارند در حالی که تنها 18 درصد به این که رهبران تجاری حقیقت را می گویند اعتماد دارند. در چین و ایالات متحده آمریکا، این فاصله بسیار بیشتر حدود 35 امتیازی است.

این گزارش شکاف اعتماد مشابه 28 امتیازی بین دولت و مقامات دولتی را نشان می دهد هر چند که این آمار به طور چشمگیری در چین افزایش یافته جایی که این شکاف به 47 امتیاز میان دولت و مقامات دولتی می رسد.

ریچارد ادلمن رییس و مدیرعامل ادلمن می گوید: «ما آشکارا در حال تجربه بحران رهبری هستیم. رهبران دولتی و تجاری باید گرایش های مدیریتی خود را تغییر دهند و با پیگیری و بکارگیری اطلاعاتی که از طریق کارکنان، مصرف کنندگان، فعالان و کارشناسان دانشگاهی به دست می آورند و تطبیق خود با نظریات آنان، روش های خود را فراگیرتر کنند.»

در این تحقق، تراست بارومتر از 26 هزار پاسخ دهنده عمومی و 5800 پاسخ دهنده ثروتمند، تحصیلکرده و آگاه در 26 کشور نظرسنجی به عمل آورد.

مطالعه امسال همچنین نشان می دهد که تحصیلکرده ها، کارشناسان فنی و حتی افرادی مثل شما، تقریبا دو برابر بیشتر از یک مدیر اجرایی یا یک مقام دولتی مورد اعتمادند. ادلمن می گوید: «این امر تایید می کند که روند دموکراسی سال های اخیر با نفوذ و قدرت در حال دور شدن از مدیران اجرایی و دولت، به سمت کارشناسان است.

افزایش جزئی در اعتماد به کسب و کار و دولت وجود داشته (سازمان های غیر دولتی، 63 درصد رسانه ها، 57 درصد، کسب و کار، 58 درصد).

به طور کلی، مردم عادی بیش از افراد تحصیلکرده نسبت به موسسات تردید دارند. مردم عادی نسبت به موسسات 9 امتیاز کمتر اعتماد دارند این تفاوت امتیاز در آمریکا، سوئد و هلند به 14 امتیاز می رسد.

در این مطالعه بانک ها و خدمات مالی، به ویژه در آلمان (23 درصد)، انگلیس (22 درصد)، اسپانیا (19 درصد) و ایرلند (11 درصد) حداقل قابلیت اعتماد را دارا می باشند. اعتماد به بانک ها، در سطح جهانی، در حال حاضر 11 امتیاز پایین تر از سال 2008 است، پاسخ دهندگان، به عملکرد ضعیف و رفتار غیر اخلاقی به عنوان عوامل کلیدی اشاره داشتند.

در همین حال، این مطالعه نشان می دهد که شرکت های چند ملیتی که مقر آن در بازارهای توسعه یافته است همواره بیش از شرکت هایی که در بازارهای نوظهور (چین، هند و مکزیک کمترین امتیاز را دارند) مورد اعتماد می باشد. علاوه بر این، مطالعه بارومتر همچنین نشان داده است که در غرب کسب و کارهای کوچک بیشتر مورد اعتمادند در حالی که کسب و کارهای بزرگ در اقتصادهای نوظهور مورد اعتمادترند.

به علاوه، این گزارش نشان می دهد که تغییر چشمگیری در معیارهای ایجاد اعتماد در شرکت ها به وجود آمده است. امروزه ذینفعان، تاکید بیشتری بر تعامل و یکپارچگی مبتنی بر ویژگی هایی مانند رفتار خوب کارکنان، گوش دادن به مشتریان و ارایه شیوه های اخلاقی و شفاف دارند.

معیارهایی مانند عملکرد مالی و به عنوان "بهترین" محل کار به رسمیت شناخته شدن، در سال 2008 تقریبا دو برابر (76 درصد) مهمتر از سال 2013 (39 درصد) بودند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است


  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی


  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)


  آمار تجارت ایرانی در اینستاگرام


  چند مهارت نرمی که هر فریلنسر موفق باید داشته باشد


  دومین نشست هم‌اندیشی مدیران گروه روابط‌عمومی‌های شرکت مس برگزار شد


  روابط عمومی برای دوران پساکرونا


  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول


  آیا جرح و تعدیل محتوا در شبکه‌های اجتماعی کار درستی است؟


  برگزاری جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان البرز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد