درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 مرداد 1397 - 17:08   

ترامپ شبکه‌های اجتماعی را به "اعمال سانسور" متهم کرد

  ترامپ شبکه‌های اجتماعی را به "اعمال سانسور" متهم کرد


ادامه ادامه مطلب یک

حراج نشان افتخار روابط عمومی برتر هلال‌احمر البرز به نفع مردم جنوب‌ شرقی کشور

  حراج نشان افتخار روابط عمومی برتر هلال‌احمر البرز به نفع مردم جنوب‌ شرقی کشور


ادامه ادامه مطلب دو

حقوقدانان مصری: قانون جدید اینترنت بهانه‌ای برای سانسور است

  حقوقدانان مصری: قانون جدید اینترنت بهانه‌ای برای سانسور است


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی بانک ملت: محور اصلی رسانه، خبرنگار است

  مدیر روابط عمومی بانک ملت: محور اصلی رسانه، خبرنگار است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حراج نشان افتخار روابط عمومی برتر هلال‌احمر البرز به نفع مردم جنوب‌ شرقی کشور
  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود: روابط عمومی ها پل ارتباطی مسئولین ومردم هستند
  نشستی برای هم افزایی بیشتر رسانه ملی با مدیران روابط عمومی ها و اصحاب رسانه
  اولویت‌های حمایتی رسانه‌ها برای سال 97 اعلام شد
  ثبت نام دوره های آموزشی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها آغاز شد
  محدودیت پذیرش چک های غیر صیادی از چهارم شهریور در شعب بانک ملّی ایران
  سه روز دیگر، پایان مهلت شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز بانک ملی ایران
  داستان‌گویی را فراموش نکنید
  شبکه‌های مجازی یا رسانه‌های سنتی؟
  ادوارد برنیز؛ استاد نامرئی دستکاری افکار عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24408صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 16 خرداد 1397 - 08:52
نقش ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی در دوران حکومت حضرت علی (ع)
حکومت آن حضرت، همانند دیگر حکومت‌ها، به مدیران و امیرانی نیاز داشت که با داشتن مهارت‌های ارتباطی مؤثر، درپی جلب رضایت و خرسندی کارکنان و مراجعان باشند و نیز با ایجاد این ارتباط مؤثر و دوسویه، حکومت را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در طول عصرهای متمادی، به‌ویژه عصر حاضر، «ارتباطات» (Communication) به‌عنوان سرمایۀ اجتماعی در کنار سرمایه‌های طبیعی، فناورانه و انسانی اهمیت فوق‌العاده یافته است. به این دلیل هر مدیری باید کوشش کند با ایجاد ارتباط دوجانبة مثبت، حسن تفاهم و احساس رضایت متقابل و سازنده را به‌وجود آورد و با تأمین نیازهای مادی و معنوی افراد، زمینة ایجاد تفاهم، احساس رضایت و خرسندی متقابل کارکنان و کارگران را با یکدیگر فراهم سازد تا از این طریق، باعث ایجاد انگیزش و رشدیافتگی افراد در راستای رسیدن به اهداف سازمان شود.


از طرفی، اسلام، چکیدۀ تمامى ادیان آسمانی و حاصل زحمات همۀ انبیاى الهى است. اسلامى که با «الیوم أکملت لکم دینکم وأتممت علیکم نعمتی ورضیت لکم الإسلام دینا» (احزاب: 33) کامل شد و نعمت را بر انسان تمام کرد. اسلام پس از وفات پیامبر اکرم (ص) دچار کمبود‌ها، انحرافات و مصائب متعددی شد که با شروع حکومت و رهبری پیامبرگونۀ حضرت علی (ع) به جایگاه اصلی خویش بازگشت. حکومت آن حضرت، همانند دیگر حکومت‌ها، به مدیران و امیرانی نیاز داشت که با داشتن مهارت‌های ارتباطی مؤثر، درپی جلب رضایت و خرسندی کارکنان و مراجعان باشند و نیز با ایجاد این ارتباط مؤثر و دوسویه، حکومت را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند. از این رو در مقالۀ حاضر برآنیم تا با تشریح ابعاد ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی، نقش آن را در دوران حکومت حضرت علی (ع) مشخص سازیم.

 

دریافت فایل کامل مقاله
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز؛ استاد نامرئی دستکاری افکار عمومی


  روش های تبلیغ دهان به دهان


  حسین بروجردی مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی شد


  "۱۶۲" سامانه‌ای که روابط عمومی صداوسیما به آن می‌بالد!!!؟؟؟


  حقوقدانان مصری: قانون جدید اینترنت بهانه‌ای برای سانسور است


  ترامپ شبکه‌های اجتماعی را به "اعمال سانسور" متهم کرد


  استاندار فارس: تشریفات در روابط عمومی‌ها کنار گذاشته شود


  انتخاب اعضای هیئت رئیسه‌ شورای روابط‌عمومی‌های فارس


  چرا فرصت های موجود در فضای مجازی را نبینیم؟


  در گفتگو با دکتر افخمی/ روابط عمومی‌ها هم می‌توانند عامل تولید خبرهای جعلی باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران