درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 04:35   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24404صفحه نخست » یکشنبه، 6 تیر 1395 - 11:07
در جست‌وجوی خیابانی به نام «قندی»
در سال‌های گذشته برخی معابر شهری به نام ورزشکاران و هنرمندان نامی کشور تغییر یافته است؛ این نام‌گذاری‌ها که با هدف توجه بیشتر به مفاخر و مشاهیر ادبی، فرهنگی و علمی کشور انجام می‌شود، در مورد برخی به سرعت و پس از تصویب در شورای شهر روی می‌دهد، اما در مورد عده‌ای دیگر برغم موافقت شورای شهر همچنان بلاتکلیف مانده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در سال‌های گذشته برخی معابر شهری به نام ورزشکاران و هنرمندان نامی کشور تغییر یافته است؛ این نام‌گذاری‌ها که با هدف توجه بیشتر به مفاخر و مشاهیر ادبی، فرهنگی و علمی کشور انجام می‌شود، در مورد برخی به سرعت و پس از تصویب در شورای شهر روی می‌دهد، اما در مورد عده‌ای دیگر برغم موافقت شورای شهر همچنان بلاتکلیف مانده است.

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، در ماه‌های اخیر خبرهایی درباره‌ی نامگذاری خیابانی در قیطریه به اسم حمید سبزواری (شاعر انقلاب که به تازگی درگذشت) یا تغییر خیابان اسفراین در منطقه شش به نام مهران دوستی (گوینده رادیو که سال ۹۴ درگذشت) منتشر شد. همچنین خیابانی در مرکز تهران به نام پروفسور علی‌اکبر فرهنگی - پدر مدیریت رسانه ایران - در شرایطی که خوشبختانه او هنوز در قید حیات است، نام‌گذاری شد که هر کدام به طور مجزا اتفاق مبارکی محسوب می‌شوند؛ اما در کنار تمام این اتفاق‌های خوب، ‌طلسم نام‌گذاری خیابانی به نام حسین قندی - استاد فقید روزنامه‌نگاری - همچنان بازنشده، باقی مانده است.

پس از درگذشت حسین قندی جمع کثیری از روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، شاگردان و همکاران او طی نوشتاری به مسوولان شورای شهر تهران خواهان نام گذاری معبر، میدان و ... به نام این استاد شدند و نهایتاً در هشتم اردیبهشت ماه سال ۹۴، در صد و چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر تهران با رأی اکثریت اعضا دو فوریت نامگذاری خیابانی به نام این استاد به تصویب اکثریت اعضاء رسید و بررسی‌ها در کمیته نامگذاری برای انتخاب خیابان آغاز شد.

مهدی چمران که یک هفته پس از درگذشت زنده‌یاد حسین قندی با درخواستی مبنی بر نامگذاری خیابانی به نام استاد تیتر مواجه شد که به امضای جمع کثیری از روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، شاگردان و همکاران زنده‌یاد استاد حسین قندی، رسیده بود، اعلام کرد که «قطعا شورای شهر در راستای حفظ نام این مرد بزرگ، خیابانی را به نام این فرد خواهد کرد.»

حالا بیش از یک سال از آن زمان می‌گذرد و در این مدت نام برخی خیابان‌ها به اسم بزرگان فرهنگ و هنر تغییر کرده است، اما گویی هنوز خیابانی پیدا نشده است که افتخار نامیده شدن به اسم استاد مسلم روزنامه‌نگاری را داشته باشد.

معاون مطبوعاتی در سالگرد درگذشت حسین قندی با این پرسش ایسنا مواجه شد که قرار نیست خیابانی به نام این استاد برجسته ارتباطات ثبت شود که او در پاسخ اظهار کرد: قطعاً رایزنی‌هایی در این باره صورت گرفته است، اما این مساله را باید از رییس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، دکتر علی‌آبادی پیگیری کنید.

به همین منظور در تماسی با دکتر گیتا علی‌آبادی این موضوع را پیگیری کردیم.

او اظهار کرد: پیشنهاد اینکه خیابانی به نام استاد قندی تغییر کند، ابتدا از سمت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها مطرح شد. به هر حال ایشان سال‌ها استاد این مرکز بودند و از مفاخر عرصه روزنامه‌نگاری محسوب می‌شوند. همان زمان این طرح از سوی شواری شهر مورد استقبال قرار گرفت؛ ولی بعدا اتفاقی نیافتاد. تا کنون چند بار با اعضای شورای شهر درباره این موضوع صحبت کرده‌ایم، اما هنوز جواب قطعی و کاملی به ما نداده‌اند.

حسین قندی متولد اسفند ۱۳۳۰ در سبزوار و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بین‌الملل از آمریکاست که از اوایل دهه‌ی ۵۰ تا اوایل دهه ۹۰ نزدیک به ۴۰ سال فعالیت و تدریس روزنامه‌نگاری را در کارنامه خود دارد. وی علاوه بر سال‌ها تدریس علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی و آموزش صدها خبرنگار و روزنامه‌نگار شاغل در روابط عمومی‌ها و رسانه‌های کشور، در حوزه خبر جراید کثیرالانتشار نظیر کیهان، ابرار، اخبار، انتخاب و جام جم مسؤولیت داشته و به خاطر تسلط و نوآوری‌های ویژه در این زمینه به «سلطان تیتر» شهرت پیدا کرد.

از استاد حسین قندی تألیفات متعددی چاپ و منتشر شده که کتب تخصصی «روزنامه‌نگاری نوین»، «مقاله‌نویسی در مطبوعات»، «روزنامه‌نگاری تخصصی» و «تخیل در روزنامه‌نگاری» از مهم‌ترین آنهاست.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد