درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 اسفند 1399 - 10:31   

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران

  برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

  فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی معاونت برون‌مرزی

  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی معاونت برون‌مرزی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد
  گزارش کامل هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی ایران
  تودیع و معارفه مشاور رئیس دانشکده و مسئول روابط عمومی دانشکده بهداشت
  مدیر جدید روابط عمومی میراث‌فرهنگی کرمان منصوب شد
  جشنواره پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی کردستان برگزار می‌شود
  پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  راستی‌آزمایی در اطلاع‌رسانی
  در نشست شورای روابط عمومی صنعت آب و برق استان تهران تاکید شد؛ لزوم هماهنگی و هم افزایی بیشتر در زمینه مدیریت اطلاع‌رسانی
  ابزار تازه هوش مصنوعی فیسبوک با قابلیت «آموزش به خود» برای تشخیص عکس
  فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24373صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 6 تیر 1395 - 09:41
تقویم روز روابط عمومی/ بخشنامه ریاست جمهوری اسلامی ایران درباره روابط عمومی
شورای عالی سیاستگذاری تبلیغات دولت در جلسه مورخ 23/3/74 خود جایگاه و خطوط کلی وظایف روابط عمومی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی را به شرح زیر تصویب کرد.
  

بخشنامه ریاست جمهوری اسلامی ایران درباره روابط عمومی

این بخشنامه به تاریخ 6/4/74 به کلیه وزارتخانه های مرتبط با روابط عمومی ابلاغ شده است.

به کلیه وزارتخانه ها و سازمان و موسسه های دولتی

شورای عالی سیاستگذاری تبلیغات دولت در جلسه مورخ 23/3/74 خود جایگاه و خطوط کلی وظایف روابط عمومی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی را به شرح زیر تصویب کرد.

این مصوبه که به تایید ریاست محترم جمهوری رسیده است، جهت اجرا ابلاغ می شود.

ماده 1: واحد روابط عمومی هر وزارتخانه یا سازمان زیر نظر مستقیم بالاترین مقام آن دستگاه اداره می شود.

ماده 2: وزارتخانه ها و نیز سازمان هایی که توسط معاونان رییس جمهور اداره می شود مسوول روابط عمومی با رعایت مقررات، معاون یا مدیر کل دستگاه می باشد.

ماده 3: مدیر روابط عمومی در شورای معاونان شرکت می کند. شرکت او در سایر جلسات موکول به نظر رییس دستگاه است.

ماده 4: برنامه ریزی و تهیه طرح های تبلیغاتی، با توجه به اهداف و وظایف وزارتخانه یا سازمان و نیز اجرای آنها با استفاده از کلیه رسانه ها و راه های دیگر تبلیغی به منظور عرضه نظریات و فعالیت های دستگاه، آگاهی از افکار عمومی و بهره گیری از مشاوران و متخصصان ارتباط جمعی، از جمله وظایف عمده روابط عمومی وزارتخانه یا سازمان محسوب می شود.

تبصره: در صورت لزوم، روابط عمومی وزارتخانه یا سازمان به ایجاد واحد سمعی و بصری می پردازد.

ماده 5: دولت هزینه های مربوط به روابط عمومی را از هزینه های ضروری وزارتخانه و سازمان تلقی می کند و دستگاه ها موظفند حداقل 5 در هزار بودجه پیشنهادی به سازمان برنامه و بودجه را برای روابط عمومی محسوب و در سازمان برنامه از آن دفاع کنند و هنگام مبادله موافقتنامه با سازمان برنامه و بودجه به ترتیب مقتضی آن را منظور نمایند.

نظر به اهمیت و نقش اساسی مردم در نظام جمهوری اسلامی و فرصت تداوم پیوند متقابل مردم و مسوولان و اهداف عالیه انقلاب اسلامی و با توجه به رسالت سنگینی که روابط عمومی به عنوان زمینه ساز ارتباط دو سویه و ایجاد تفاهم متقابل و حفظ تداوم این ارتباط بر عهده دارد، ضرورت اتخاذ شیوه های مناسب و الگوهای سنجیده برای تقویت روابط عمومی های کشور و نیز ایجاد وحدت رویه در امور ارتباطی و تبلیغی بیش از پیش احساس می شود. با توجه به این، اهداف زیر در خصوص جایگاه و وظایف روابط عمومی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی و ابلاغ می گردد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دعوت به همکاری مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش


  پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی معاونت برون‌مرزی


  راستی‌آزمایی در اطلاع‌رسانی


  ابزار تازه هوش مصنوعی فیسبوک با قابلیت «آموزش به خود» برای تشخیص عکس


  سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال استعفا کرد


  گزارش برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران روزنامه‌های اصفهان با مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه


  برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان مازندران


  گزارش کارگاه آموزشی "روزنامه‌نگاری علم"


  روابط عمومی آیینه تمام‌نمای فعالیت‌های یک مجموعه است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد