درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:55   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24320صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 1 تیر 1395 - 15:04
روابط عمومی‌ها پیشروی گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی باشند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسؤول روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی از سوی روابط عمومی‌ها را از اصلی‌ترین وظایف آنها دانست.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسؤول روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی از سوی روابط عمومی‌ها را از اصلی‌ترین وظایف آنها دانست.

به گزارش شارا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، مهدی انصاری در جلسه با مسؤولان روابط عمومی‌های ادارات شهرستان رباط کریم اقتصاد مقاومتی را تنها راه توانمندسازی ایران اسلامی برشمرد و اظهار کرد: نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توجه ویژه ایشان به موضوع مقاوم‌سازی اقتصاد در برابر تحریم‌های مختلف و پی در پی دشمنان و سعی آنها در ضربه زندن به ملت بزرگ ایران را نشان می‌دهد .

مسؤول روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم بیان کرد: روابط عمومی ادارات باید با بومی‌سازی معیارهای نهاد خود با شعار سال، مؤلفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی را به بهترین شکل ممک به مردم منتقل کنند .

انصاری با اشاره به مؤلفه‌های اقتصادی تصریح کرد: علمی‌بودن، مردم‌محوری، درون‌زایی، برون‌گرایی و عدالت‌محوری جزء مؤلفه‌های اصلی اقتصاد محسوب می‌شود که باید به صورت ویژه در دستور کار مسؤولان قرار گیرد .

وی گفت: رونق تولید داخل به عنوان رکن اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود که به همین دلیل باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد، در این راه مسؤولان باید مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را حل کرده و روابط عمومی‌ها باید مردم را به سمت خرید کالای تولید داخل سوق دهند .

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان رباط کریم در پایان متذکر شد: اصلی‌ترین عامل برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی مردم هستند، چراکه جمهوری اسلامی ایران نظامی مردم‌محور بوده و تمام امور با حضور و مشارکت آنها به سرانجام می‌رسد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد