درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24300صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 31 خرداد 1395 - 13:42
غوغای تبلیغات آنلاین در سال 2020
دنیای تبلیغات هر روز بیش از روز گذشته در حال گسترش و پیشرفت است و این توسعه به ویژه در بُعد آنلاین به وضوح دیده می‌شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دنیای تبلیغات هر روز بیش از روز گذشته در حال گسترش و پیشرفت است و این توسعه به ویژه در بُعد آنلاین به وضوح دیده می‌شود.

همه‌گیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، ارزان شدن قیمت اینترنت، به راه افتادن شبکه‌های 4G و 5G، استقبال از پیام‌رسان‌های موبایلی از قبیل تلگرام، و چندین و چند عامل دیگر باعث شده تبلیغات آنلاین به تجاری بسیار عظیم و ارزشمندی تبدیل شود.

شرکت سیسکو سیستمز در بررسی‌های خود کوشیده است آینده تبلیغات اینترنتی در سال 2020 - یعنی پنج سال آینده - را پیش‌بینی کند.

این شرکت آمریکایی می‌گوید انتظار می‌رود‌ در سال 2020 ترافیک IP ناشی از رایانه‌های رومیزی، اسمارت‌فون‌ها و دیگر دیوایس‌های متصل به اینترنت، به 194.4 اگزابایت در ماه برسد، که این رقم در حال حاضر 72.5 اگزابایت برآورد شده است.

در پنج سال آینده، بازاریاب‌های جستجو و آژانس‌های تبلیغاتی به بیش از 4.1 میلیارد نفر دسترسی خواهند داشت که این رقم در سال 2015 بالغ بر 2 میلیارد نفر است.

به گزارش موسسه صبا ویژن به نقل از پایگاه MediaPost، پیش‌بینی می‌شود تا سال 2020، 78 درصد اینترنت اشیاء متعلق به دستگاه‌های متصل به وای فای و اینترنت باشد.

سود تبلیغات موبایلی نیز از 20.7 میلیارد دلار فعلی به 49.4 میلیارد دلار خواهد رسید.

در سال 2020 بیش از 70 درصد ترافیک اینترنت از دستگاه های non-PC نظیر تبلت، اسمارت‌فون و تلویزیون نشات می‌گیرد که این رقم در سال جاری 47 درصد می‌باشد.

کارشناسان سیسکو سیستمز می‌گویند سود ناشی از تبلیغات ویدئویی موبایلی در اینترنت با نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) 30.3 درصد - از 3.5 میلیارد دلار در سال 2015 - به 13.3 میلیارد دلار در سال 2020 خواهد رسید که بخشی از این جهش مدیون راه‌اندازی شبکه‌های نسل پنجم شبکه تلفن همراه موسوم به 5G می‌باشد.

در آن سال، کاربران به طور میانگین در ماه 3 تریلیون دقیقه ویدئو تماشا خواهند کرد و احتمالاً 82 درصد ترافیک ویدئوی اینترنتی جهان از آن ویدئوهای اینترنتی با کیفیت بالا و Ultra HD خواهد بود؛ در حال حاضر این رقم 53 درصد است.

ترافیک مربوط به واقعیت مجازی (Virtual reality) نیز که در سال گذشته چهار برابر شده، در سال 2020 شصت و یک برابر خواهد شد!

در کنار این آمار مثبت، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که حملات هکری نیز به صورت جهشی رشد خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، احتمال می‌رود‌ با توجه به افزایش تعداد دیوایس‌های اینترنتی و خانه‌های هوشمند، در پنج سال آینده حملات هکرها از 6.6 میلیون مورد در سال به 17 میلیون حمله افزایش یابد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد