درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:06   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24272صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 30 خرداد 1395 - 10:42
توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی، استفاده از یوتیوب
یوتیوب به پدیده آنلاین عصر حاضر تبدیل شده است که به مردم اجازه می‌دهد تا هر کلیپی را که مخالف قوانین نباشد (دارای محتوای جنسی، سوء استفاده و آزار حیوانات، شوک‌های عصبی، تکثیر محتوای ارسالی بدون رضایت صاحب ویدئو، نفرت پراکنی، هرزنامه، رفتار‌های نابهنجار وغارتگری)به اشتراک گذارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یوتیوب به پدیده آنلاین عصر حاضر تبدیل شده است که به مردم اجازه می‌دهد تا هر کلیپی را که مخالف قوانین نباشد (دارای محتوای جنسی، سوء استفاده و آزار حیوانات، شوک‌های عصبی، تکثیر محتوای ارسالی بدون رضایت صاحب ویدئو، نفرت پراکنی، هرزنامه، رفتار‌های نابهنجار و غارتگری) به اشتراک گذارند.

یوتیوب معروف‌ترین وبگاه بارگذاری و تماشای ویدئو سومین وبگاه پرطرفدار دنیا پس از گوگل و فیس‌بوک است که در ابتدا امکان بارگذاری ویدئو‌های طولانی مدت وجود داشت اما به علت کپی غیر‌مجاز از برنامه‌ها و فیلم‌های متعدد به حداکثر 15 دقیقه کاهش یافت. میل به دیده شدن و به اشتراک‌گذاری لحظات و توانایی‌ها باعث شده تا یوتیوب مجموعه‌ای کامل از انواع مختلف فایل‌های تصویری از سرتاسر جهان باشد.

اگرچه تبلیغات مستقیم و استفاده تجاری از یوتیوب ممنوع است اما هیچ مانعی وجود ندارد تا به کمک آن نتوان مدیریت روابط عمومی خود را سازماندهی کنیم.

ایده

هنرمند اهل کالیفرنیا، آلنتینا تصمیم به گسترش گالری خود گرفت، در واقع او فرصتی برای در معرض نمایش قرار دادن هنر و توانایی‌هایش لازم داشت تا به این شکل بتواند به جایگاه مدنظر خود برسد. در همین راستا وی اقدام به فیلمبرداری از خود در حین کار کرد. اگرچه در سه‌ماه اول این ویدئو‌ها با استقبال خوبی مواجه نشد اما او هر یکشنبه یک ویدئو جدید ارسال می‌کرد و همین پشتکار وی باعث شد کانال وی در کمتر از یک‌سال با خیل عظیمی از بازدید‌کنندگان مواجه شود.

در واقع او در حال حاضر بازدید‌کنندگان میلیونی از سراسر جهان دارد و اگرچه تمامی بازدید‌کنندگان ویدئو‌های آموزشی او به مشتریانش تبدیل نمی‌شوند اما همین کار که فعالیتی مثبت در زمینه مدیریت روابط عمومی محسوب می‌شود باعث شده وی به شهرتی جهانی برسد و از جایگاه هنرمندی تازه‌کار به هنرمندی نام آشنا و پرطرفدار و در نهایت به واسطه دیده شدن نمونه کارهایش به هنرمندی قابل اعتماد تبدیل شود.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- قبل از تهیه و به اشتراک‌گذاری فایل تصویری خود قوانین را به‌طور کامل مطالعه کرده تا کلیپی که برای تهیه‌اش زحمت می‌کشید بیهوده حذف نشود.

-اگر شرایط و امکانات تهیه کلیپی با کیفیت را ندارید اصلا نگران نباشید زیرا یوتیوب شبکه‌ای جهانی برای اشتراک گذاشتن ویدئو‌های تمامی افراد است و حتی با گوشی‌های معمولی نیز می‌توان کلیپ‌های جذابی تهیه کرد.

- از تبلیغات بیهوده در کلیپ خود بپرهیزید، زیرا این‌گونه تبلیغات به محتوا لطمه وارد می‌کنند.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد