درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 23:46   

آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی

  آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی


ادامه ادامه مطلب یک

بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور

  بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی
  تغییر نگاه مردم به شهر از وظایف روابط عمومی هاست
  فرماندار رفسنجان: تحلیل‌گری از مهمترین کارهای روابط‌عمومی است
  فولاد مبارکه «شرکت پیشرو» در بین 500 بنگاه صنعتی و اقتصادی موفق ایران
  جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان
  کنسانتره تولیدی باید در فولاد مبارکه و فولاد خوزستان به محصول تبدیل شود
  توسعۀ سودآوری در تنگنای اقتصادی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای فولاد مبارکه است
  ثبت دو رکورد جدید در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه
  چگونه سازمان پیشرو با خاصیت آهن ربائی جذب استعداد داشته باشیم؟
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان: روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در جایگاه رفیعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24271صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 30 خرداد 1395 - 10:40
رسانه ها موثرترین ابزار برای ترویج امید و نشاط در جامعه هستند
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به نقش بی بدیل رسانه ها به عنوان رابط بین مجموعه دولت و مردم اشاره کرد و گفت:رسانه ها موثرترین ابزار برای ترویج امید و نشاط در جامعه هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد علی وکیلی افزود: رسانه ها با مسوولیت پذیری و اهتمام به امانتداری به عنوان یکی از مهمترین رکن های توسعه در دنیا به حساب می آیند و به نوعی نقش رابط بین دولت و مردم را ایفا می کنند

رسانه ها نیمه پر لیوان را ببینند
مدیر مسئول روزنامه ابتکار در ادامه به برخی بداخلاقی های بعضی رسانه ها در کشور اشاره کرد و گفت: رسانه ها نباید با ایجاد موج نا امیدی میان مردم، دولت و مسئولان کشور شکاف ایجاد کنند .
به گفته وکیلی رسانه ها باید با تنویر افکار عمومی خواسته های مردم را متناسب با امکانات دولت انعکاس دهند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نقد آنهم از نوع منصفانه را حق مسلم و قانونی رسانه ها و نشریات عنوان کرد و گفت: بیان نقدها با نیت خیر و سازنده به آبادانی کشور و اعتلای اهداف آن می افزاید
وکیلی تصریح کرد رسانه ها باید با انعکاس فعالیت ها و تلاشهای مستمر دولت در سراسر کشور و حتی عرصه بین المللی نیمه پر لیوان را دیده و مردم را با اعتماد سازی به آینده امیدوار کنند .
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از رسانه ها خواست تا با اطلاع رسانی دقیق و بموقع با همکاری دستگاه ها و مجموعه دولت خوش بینی را در جامعه ترویج و از ایجاد روحیه بدبینی پرهیز کنند .
به گفته وکیلی با این کار رسانه ها فرصت شایعه پراکنی از رسانه های غربی و معاند را گرفته و مردم را به وحدت و انسجام ملی در کشور دعوت می کنند

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟


  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است


  نحوه مقابله با خطرات در سبد پروژه


  برنامه ها پیچیده تر از پروژه ها هستند


  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی