درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 5 مهر 1399 - 13:33   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گره گشایی از بازار ورق فولادی
  در دیدار فرماندار و دادستان شهرستان مبارکه با مدیرعامل فولاد مبارکه تاکید شد؛ تعامل منطقه و صنعت در جهت توسعه پایدار
  رشد 4 درصدی حمل محصولات فولاد مبارکه به بازار
  در شهریورماه سال جاری صورت گرفت؛ دستیابی به رکوردهای پیاپی در گروه فولاد مبارکه
  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان: روابط عمومی به معنای این است که تمام فعالیت های دستگاه احصاء و هدفگذاری شوند
  سه اصل وجودی روابط عمومی‌
  فن‌آوری هوش مصنوعی و اینترنت نسل پنجم در خدمت «خانه هوشمند آینده»
  آیا نسل پنجم شبکه تلفن همراه برای سلامتی انسان‌ها خطرناک است؟
  چگونه پیام‌های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟
  اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24271صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 30 خرداد 1395 - 10:40
رسانه ها موثرترین ابزار برای ترویج امید و نشاط در جامعه هستند
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به نقش بی بدیل رسانه ها به عنوان رابط بین مجموعه دولت و مردم اشاره کرد و گفت:رسانه ها موثرترین ابزار برای ترویج امید و نشاط در جامعه هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد علی وکیلی افزود: رسانه ها با مسوولیت پذیری و اهتمام به امانتداری به عنوان یکی از مهمترین رکن های توسعه در دنیا به حساب می آیند و به نوعی نقش رابط بین دولت و مردم را ایفا می کنند

رسانه ها نیمه پر لیوان را ببینند
مدیر مسئول روزنامه ابتکار در ادامه به برخی بداخلاقی های بعضی رسانه ها در کشور اشاره کرد و گفت: رسانه ها نباید با ایجاد موج نا امیدی میان مردم، دولت و مسئولان کشور شکاف ایجاد کنند .
به گفته وکیلی رسانه ها باید با تنویر افکار عمومی خواسته های مردم را متناسب با امکانات دولت انعکاس دهند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نقد آنهم از نوع منصفانه را حق مسلم و قانونی رسانه ها و نشریات عنوان کرد و گفت: بیان نقدها با نیت خیر و سازنده به آبادانی کشور و اعتلای اهداف آن می افزاید
وکیلی تصریح کرد رسانه ها باید با انعکاس فعالیت ها و تلاشهای مستمر دولت در سراسر کشور و حتی عرصه بین المللی نیمه پر لیوان را دیده و مردم را با اعتماد سازی به آینده امیدوار کنند .
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از رسانه ها خواست تا با اطلاع رسانی دقیق و بموقع با همکاری دستگاه ها و مجموعه دولت خوش بینی را در جامعه ترویج و از ایجاد روحیه بدبینی پرهیز کنند .
به گفته وکیلی با این کار رسانه ها فرصت شایعه پراکنی از رسانه های غربی و معاند را گرفته و مردم را به وحدت و انسجام ملی در کشور دعوت می کنند

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  باز نشر/ شیوه نامه تهیه و انتشار بروشور


  سه اصل وجودی روابط عمومی‌


  اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور


  راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین


  تاکید استاندار لرستان بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد


  استراتژی های بازاریابی پایدار با رویکرد طراحی برای محیط زیست


  درک رفتار مصرف­ کننده پایدار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir