درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:57   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24262صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 30 خرداد 1395 - 01:05
رییس جمهور: رسانه منتقد منصف برای دولت مفید است
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شنبه شب و در ضیافت افطاری با اصحاب رسانه، تقویت امید و اعتماد در جامعه و تلاش برای جلوگیری از لطمه دیدن امید مردم را ضروری دانست و گفت: آرامش و ثبات امروز جامعه و پیشرفت‌های حاصله مرهون همین روحیه امید و آرامش مردم است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شنبه شب و در ضیافت افطاری با اصحاب رسانه، تقویت امید و اعتماد در جامعه و تلاش برای جلوگیری از لطمه دیدن امید مردم را ضروری دانست و گفت: آرامش و ثبات امروز جامعه و پیشرفت‌های حاصله مرهون همین روحیه امید و آرامش مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، روحانی با اشاره به یکی از دیدارهای خود با مقام معظم رهبری در خصوص مسایل اقتصادی، خاطرنشان کرد: ایشان در این جلسه تأکید کردند که یکی از دستاوردهای بزرگ دولت یازدهم ایجاد آرامش در اقتصاد و جامعه است و این مسأله نباید لطمه بخورد.

رییس جمهوری در ادامه با بیان اینکه برجام صرفا فضای مناسب و آماده‌ای را برای فعالیت‌های مختلف فراهم کرده است، اظهارداشت: اگر از این فضا در زمینه‌های مختلف بهره‌برداری و استفاده نکنیم، هیچ فایده و ثمره‌ای به دست نخواهد آمد، بنابراین باید از فضای مناسبی که با برجام ایجاد شده ، برای پیشرفت کشور و فعالیت‌های مختلف اقتصادی بهره بگیریم.

روحانی گفت: دولت یازدهم دولتی فراجناحی است و وقتی دولت حزبی باشد بدون تردید روزنامه‌ها و تشکل‌های مختلف از آن حمایت می‌کنند، اما وقتی که بخواهد فراجناحی عمل کند، کار دشوار می‌شود و زمانی که پیشرفت و دستاوردی به دست می‌آورد جناح‌های مختلف خود را در آن سهیم می‌دانند و وقتی با مشکلی مواجه شود، خودشان را کنار کشیده و می‌گویند به ما ارتباطی ندارد.

رییس جمهوری در ادامه به نقش صدا و سیما به عنوان رسانه ملی در تبیین اقدامات دولت اشاره کرد و گفت: امروز بوی بهار را از این رسانه احساس می‌کنیم و شرایط مقداری با قبل متفاوت است.

روحانی تصریح کرد: اگر دولت منتخب مردم و حرکت آن در راستای اهداف ملی است، پس حمایت از دولت به معنای حمایت از مردم است و از سوی دیگر اگر انتقاد از دولت در چارچوب خاص و منافع مردم می‌باشد، آن انتقاد هم مفید و لازم است.

رییس جمهوری با تأکید بر نیاز دولت به رسانه، اظهار داشت: دولت ضمن اینکه به رسانه نیاز دارد، باید بتواند با رسانه‌ها ارتباط و تعامل داشته باشد.

روحانی ، وجود هر گونه ضعف در رابطه دولت با رسانه را یک نقص بزرگ دانست و با تأکید بر رفع این مشکل، اظهارداشت: رفع فاصله‌ها و تقویت ارتباط بین دولت و رسانه ضروری است.

رییس جمهوری همچنین بر حضور رسانه‌های کشورمان در عرصه منطقه‌ای و جهانی تأکید کرد و گفت: امروز دنیا نیاز دارد که حرف و منطق جمهوری اسلامی ایران را بشنود و باید با ارتقاء و تقویت جایگاه رسانه‌های خود، حرف‌ها و منطق‌مان را در سطح منطقه و جهان در برابر دشمنان و رقبا به گوش جهانیان برسانیم.

روحانی تصریح کرد: رسانه‌های کشورمان در سطح جهانی دچار ضعف هستند که باید آن را برطرف کرده و صدای خویش را توسط انواع رسانه‌های جمعی، مجازی و مکتوب به گوش جهانیان برسانیم.

رییس جمهوری در ابتدای این مراسم نیز میزبانی اصحاب رسانه در ماه مبارک رمضان را افتخاری برای دولت یازدهم دانست و گفت: تردیدی نیست که اگر بخواهیم به اهداف ملی و بلند انقلاب اسلامی و همچنین تبدیل جمهوری اسلامی ایران به یک الگو به معنای واقعی کلمه برای همه آزادیخواهان و مسلمانان جهان برسیم، راهی نیست جز اینکه در مسیر این حرکت ، افکار عمومی را با خود همراه سازیم.

روحانی تأکید کرد: افکار عمومی بسیار مهم بوده و این اصحاب رسانه هستند که باید افکار عمومی را با اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، هماهنگ و همراه کنند.

رییس جمهوری در ادامه با بیان اینکه اصحاب رسانه به معنای عام یعنی همه عالمان، فرهیختگان، تریبون‌ها و فضای حقیقی و مجازی باید برای این حرکت بزرگ، دست به دست هم دهند، اظهار داشت: تفاوت جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها در این است که جامعه ما اسلامی است و ما به اسلام خود افتخار می‌کنیم و باید آثار این اسلام و اخلاق اسلامی در سراسر رسانه‌های ما نیز مشاهده شود.

روحانی با تأکید بر اینکه ما به آزادی مطبوعات، رسانه‌ها و قلم در ایران اسلامی افتخار می‌کنیم، گفت: البته همچنان در این مسیر مشکلات و ایراداتی وجود دارد که باید مرتفع شوند.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه تردیدی نیست که آزادی در جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب تفاوت‌های بسیاری دارد، ادامه داد: البته در مفهوم و اجرای آزادی اختلاف‌نظرهایی وجود دارد، اما اصل آزادی به عنوان نعمتی بزرگ بعد از پیروزی انقلاب پیش روی همه ما قرار داده شد.

روحانی تصریح کرد: این آزادی باید با اخلاق اسلامی توأم باشد و به اندازه رسانه‌های حامی دولت، حضور رسانه منتقد منصف هم ضروری و مفید است، اما انتقاد منصفانه غیر از تخریب، دروغ و اتهام می‌باشد که همه اینها در شرع مقدس از گناهان کبیره شناخته شده است.

رییس جمهوری، کاهش آمار 5 درصدی مستمری‌بگیران کمیته امداد، آمار طلاق، پیشی گرفتن صادرات غیرنفتی بر واردات غیرنفتی و همچنین شرایط مناسب کنونی برای جذب سرمایه در دولت یازدهم را نشان از علایم مثبت و فضای مناسب کنونی جامعه دانست و اظهارداشت:برای نخستین بار در کشور، بخش خصوصی قرارداد تمام امور زیرساختی راه‌آهن را امضاء و اجرای آن را در اختیار گرفته است.

مدیر عامل خبرگزاری آریا نیز در این مراسم با بیان اینکه تردیدی نیست که نیت دولت های جمهوری اسلامی ایران ایجاد جامعه ای پاک و طیبه در کشور بوده است، تصویب قانون گردش اطلاعات را اقدامی مثبت در کارنامه دولت تدبیر و امید دانست و گفت: تقویت و ایجاد فضای قانونی برای گردش آزاد روزنامه نگار محقق به منظور کشف نقاط ضعف جامعه و جلوگیری از فساد، امری ضروری است.

امیر محبیان، ضرورت اتخاذ رویکرد مناسب برای پاسخگویی به شبهات محتمل و همچنین نمایان کردن قدرت کارکرد رسانه ای دولت را خاطرنشان ساخت و تاکید کرد: باید تلاش های دولت یازدهم قدرشناخته شود که لازمه آن اطلاع رسانی با استفاده از منطق درست برای اقناع افکار عمومی است.

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مدیر مسئول روزنامه اعتماد نیز عدم تعامل صحیح مسئولان با اهالی فرهنگ و رسانه را به عنوان مهمترین مشکل در این زمینه دانست و گفت: انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی بود اما هنوز نتوانسته ایم موجبات جلب اعتماد میان اهالی فرهنگ و رسانه با سیاستمداران را بوجود آوریم.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد با بیان اینکه اهالی فرهنگ و رسانه ایده پردازان اصلی فرهنگ کشور هستند ، از سیاست گذاری های جدید در صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد و گفت: دولت می تواند از ایده ها و سوژه های اهالی رسانه و فرهنگ در برنامه ریزی ها استفاده کند.

حضرتی با تاکید بر اینکه باید به اهالی فرهنگ و رسانه به عنوان دیده بان های صادق در جامعه توجه بیشتری شود، خواستار رسیدگی به خواسته های صنفی اهالی رسانه و فرهنگ شد.

علی میرزاخانی سردبیر روزنامه دنیای اقتصاد نیز در سخنانی با انتقاد از فرصت سوزی ها انجام شده در حوزه اقتصاد و تقدیر از دستاوردهای دولت در جلوگیری از سقوط اقتصاد ایران ، اظهار داشت: امروز اقتصاد ایران در شرایط ویژه ای به سر می برد که از سویی پتانسیل تبدیل به بحران داشته و از سویی می تواند عامل وحدت و انسجام ملت برای حضور در عرصه های تحول کشور باشد، برای همین انتظار می رود تا برنامه ریزی رسانه ای مناسبی در این زمینه از سوی دولت انجام شود.

سردبیر روزنامه دنیای اقتصاد با بیان اینکه توافق هسته ای چند ماه بیشتر نیست که شکل گرفته اما آثار آن پیش از توافق و همزمان با انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهوری شکل گرفت و هویدا شد به تاکید رییس جمهوری بر حضور سرمایه گذاران و بخش خصوصی در عرصه اقتصادی پس از توافق اشاره کرد و دستور رییس جمهوری مبنی بر جلوگیری از سوءاستفاده های مدیریتی را نشان از عزم دولت در این راستا دانست.

وی خواستار تلاش همه جانبه برای رفع مشکلات و موانع موجود در این مسیر شد.

ندا عابد، مدیر مسئول نشریه آزما نیز در این مراسم با اشاره به چگونگی فعالیت نشریات تخصصی و مشکلات موجود در مسیر فعالان رسانه ای در این نشریات، خواستار توجه جدی و حمایت دولت از اهالی فرهنگ و رسانه در نشریات شد.

وی با اشاره به کمرنگ شدن نقش فرهنگ، هنر و ادبیات در جامعه و زندگی روزمره مردم خواستار توجه دولت به این مقوله شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد