درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:09   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24148صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 2 تیر 1395 - 10:09
چگونه بعد از نمایشگاه همکاری‌ها را ادامه دهیم؟
تماس بگیرید اما هیچ‌گاه در این کار عجله نکنید. تماس گرفتن ایده‌ای است که به ذهن همه مدیران خواهد رسید اما در این کار به هیچ عنوان عجله نکنید. به‌طور معمول بهترین زمان برای تماس گرفتن با مدیران و مشتریان دو تا ۱۰ روز بعد از اتمام نمایشگاه است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حضور در یک نمایشگاه درست و حسابی، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در کسب وکار است. «آقای رویداد» در گزارش‌های روزانه، هزار و یک راهکار نمایشگاهی برای مخاطبان صمت دارد. راهکارهایی که البته به تایید بزرگترین تاجران و کارشناسان جهان رسیده و شاید تا پیش از این جایشان در صفحه نمایشگاه خالی بوده باشد!

در تمامی مطالبی که درباره اهمیت نمایشگاه به چاپ رسیده، همیشه این نکته را یادآور شده‌ایم که باید بعد از رویداد به سراغ افرادی برویم که توانایی تبدیل شدن به یک مشتری را داشتند و می‌توانستند به گسترش کسب و کار ما کمک کنند. این کار در عمل ثمره چند روز حضور در یک رویداد را نشان خواهد داد و به گسترش همکاری و درآمد بیشتر منجر می‌شود اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان با این افراد به شکل درست در ارتباط بود؟ «آقای رویداد» با چند پیشنهاد کارساز آمده تا پاسخ این سوال را بدهد.


تماس بگیرید اما هیچ‌گاه در این کار عجله نکنید. تماس گرفتن ایده‌ای است که به ذهن همه مدیران خواهد رسید اما در این کار به هیچ عنوان عجله نکنید. به‌طور معمول بهترین زمان برای تماس گرفتن با مدیران و مشتریان دو تا ۱۰ روز بعد از اتمام نمایشگاه است. در روزهای ابتدایی بعد از نمایشگاه دنیایی از ایمیل و تماس به سمت هر مشتری و مدیر خواهد رفت و در این میان ممکن است تماس شما بسیار آزاردهنده باشد. هیچ‌گاه زمان تماس گرفتن یا ارسال ایمیل را بیش از ۱۰ روز عقب نیندازید که احتمال فراموشی در این مدت بسیار بالاست.


راه دوم کمی هزینه دارد اما می‌تواند تاثیر بیشتری روی مخاطب شما داشته باشد. یک هدیه مناسب انتخاب کنید. بهترین بسته‌بندی را برای آن در نظر بگیرید و سپس به آدرس مشتری یا شرکت مورد نظرتان ارسال کنید. این روش برای آن دسته از افرادی مناسب است که اطمینان کامل از همکاری آینده با آنها دارید و با این روش تنها میزان اعتماد آنها را به خودتان افزایش خواهید داد.


کمک گرفتن از رسانه‌های دیجیتال و مکتوب راه دیگری است که می‌توانید با مخاطبان بعد از اتمام نمایشگاه در ارتباط باشید. با انتشار چند آگهی متنی در سایت‌های خبری یا روزنامه‌های مکتوب شما بار دیگر اطلاعات غرفه و نمایشگاهی که برپا کرده‌اید را به همه خواهید داد و با این روش حتی افرادی که از نمایشگاه دیدن نکرده‌اند نیز ممکن است از کار شما رضایت داشته و به سمت تجارت شما ترغیب شوند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد