درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:12   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24121صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 24 خرداد 1395 - 00:00
مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز: رسانه ای کردن فعالیت فرهنگی در توسعه این فعالیت ها اثر گذار است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، گفت: رسانه ای کردن فعالیت فرهنگی در توسعه این فعالیت ها اثر گذار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، گفت: رسانه ای کردن فعالیت فرهنگی در توسعه این فعالیت ها اثر گذار است.

به گزارش شارا از خبرگزاری رسا، امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،گفت: رسانه ای کردن فعالیت فرهنگی در توسعه این فعالیت ها اثر گذار است.

وی گفت: در بسیاری از موارد فعالیت فرهنگی صورت می گیرد ولی به دلیل عدم پوشش خبری مناسب این فعالیت ها رسانه ای نمی شوند در صورتی که رسانه ای شدن این فعالیت ها در توسعه فعالیت های فرهنگی اثرگذار و مفید است.

سبزعلی،ادامه داد: روابط عمومی ها به‌عنوان پیشانی یک سازمان نقش مفید و اثرگذاری را در راستای توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی دینی انجام می دهند و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به خوبی در این حوزه نفوذ کرده است.

این فعال رسانه ای در البرز،گفت: امروز جنگ با دشمنان جنگ در حوزه فضای مجازی و سایبری است و اگر روابط عمومی ها با برنامه ریزی مناسب و حساب شده در این حوزه نفوذ کنند این امر به خودی خود در روند توسعه فعالیت های فرهنگی اثر گذار خواهد بود.

سبزعلی، گفت: برنامه فرهنگی باید اثرگذار و مفید باشد تا بتوان با رسانه ای کردن آن اقشار جامعه بویژه نسل جوان را به این فعالیت ها جذب کرد در این صورت شاهد کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه خواهیم بود.

وی در پایان گفت: مدیران دستگاه ها نباید از روابط عمومی غافل شوند چراکه روابط عمومی ها نقش اثر گذار و مفیدی را در رسانه ای کردن فعالیت های آنها انجام می دهند و درواقع بلند گوی قوی هردستگاهی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد