درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:59   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24113صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 23 خرداد 1395 - 16:04
راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدرضا موسوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی و امور مخاطبان روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدرضا موسوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی و امور مخاطبان روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان به منظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا، برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد برون سازمانی و تسریع در برقراری تماس‌های تلفنی هم‌استانی‌ها اقدام به راه‌اندازی سامانه مربوط کرده است، گفت: گردآوری، جمع‌بندی و تحلیل نظرها و دیدگاه‌های اقشار مختلف مردم و نخبگان در راستای افزایش تعاملات و تنویر نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها و رشد کیفی تولیدات از دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به روند ارتباط با سامانه ارتباطات مردمی تصریح کرد: هم‌استانی‌ها برای ارتباط با این سامانه در مراکز شهرستان‌ها می‌توانند با شماره ۱۶۲ و سایر مناطق استان نیز با شماره تلفن ۳۲۱۶۲۶۶۶ تماس بگیرند.

موسوی گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند با شماره‌گیری شماره‌های اعلام شده نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف رسانه استانی با روابط عمومی صدا و سیما در میان بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: پیام‌های ارسالی مردم استان پس از جمع‌بندی برای بررسی و اقدام مقتضی به اطلاع حوزه‌های سیما، صدا و خبر خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد