درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:27   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24079صفحه نخست » شنبه، 22 خرداد 1395 - 11:20
کلینیک کسب‌و‌کار
کمپین ویروسی
پرسش: تعدادی از شعبات یک فروشگاه زنجیره‌ای را مدیریت می‌کنم و فروشگاه‌های تحت نظارتم از دسته فروشگاه‌های تخفیفی هستند یعنی در این فروشگاه‌ها کالاها با درصد قابل‌ توجهی از تخفیف به مشتریان ارائه می‌شوند.
  

کمپین ویروسی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرسش: تعدادی از شعبات یک فروشگاه زنجیره‌ای را مدیریت می‌کنم و فروشگاه‌های تحت نظارتم از دسته فروشگاه‌های تخفیفی هستند یعنی در این فروشگاه‌ها کالاها با درصد قابل‌ توجهی از تخفیف به مشتریان ارائه می‌شوند.

تابه‌حال برنامه‌های گسترده‌ای را در راستای بازاریابی و تبلیغات فروشگاه‌های حوزه مدیریتم انجام داده‌ام و در حال حاضر تصمیم به انجام پروژه‌ای جدید در این حوزه گرفته‌ام. مشاورانم پیشنهاد یک کمپین تبلیغاتی را داد‌ه‌اند که در آن پیام به‌صورت ویروسی میان مخاطبان منتشر شود، راهنمایی بفرمایید که چنین کمپین‌هایی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

پاسخ کارشناس: این روزها بسیاری از برندها به دلیل اینکه گمان می‌کنند تبلیغات ویروسی هزینه و بودجه کمی دارد سراغ این شیوه‌ بازاریابی و تبلیغاتی می‌روند، در حالی که برندها باید در نظر بگیرند هر پیامی قابلیت ویروسی شدن ندارد و مخاطبان در موارد کمی به انتشار پیام در فضای مجازی یا واقعی کمک می‌کنند. طراحی پیام در این دسته کمپین‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. پیام باید آنقدر جذابیت داشته باشد که مخاطبان خودشان شروع به انتشار پیام کنند.

علاوه براین، سادگی پیام نیز اهمیت زیادی دارد. پیام باید برای همگان قابل فهم باشد، چون معمولا چنین کمپین‌هایی گروه مخاطبان بسیاری را شامل می‌شود. وقتی گروه مخاطبان وسعت زیادی داشته باشند، پیام باید به‌گونه‌ای باشد که همه مخاطبان برداشتی یکسان از آن داشته باشند.

اگر پیام تمی طنزگونه نیز داشته باشد، مخاطبان راحت‌تر به سمت آن گرایش پیدا می‌کنند. هدف نیز در این کمپین‌ها مهم است. گروه ایده‌پردازی باید روی یک هدف متمرکز شود و سراغ چندین هدف به‌طور همزمان نرود. چون هدایت چندین هدف در کمپین‌های ویروسی بسیار دشوار است.

طراحی یک هشتگ متناسب با پیام کمپین نیز در این راستا مفید خواهد بود. چون اکثر برندها برای انتشار پیام کمپین‌های ویروسی سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند و برای حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی طراحی یک هشتگ مناسب قابل توجه است. در مجموع طراحی کمپین‌های ویروسی جذاب است ولی نیاز به متخصص خاص خود را دارد و هر مشاور تبلیغاتی نمی‌تواند در این زمینه به برندها کمک کند.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد