درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 14:46   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24053صفحه نخست » چهارشنبه، 22 خرداد 1398 - 16:37
تقویم روز ارتباطات/ مجله جوانان چاپ لس آنجلس 28 ساله شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دوازدهم ژوئن سالگشت انتشار مجله جوانان در لس آنجلس (آمریکا) است. جوانان یک مجله هفتگی دو زبانه بین المللی است که4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199 هر هفته در 98 صفحه و جمعه ها منتشر می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دوازدهم ژوئن سالگشت انتشار مجله جوانان در لس آنجلس (آمریکا) است. جوانان یک مجله هفتگی دو زبانه بین المللی است که4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199 هر هفته در 98 صفحه و جمعه ها منتشر می شود. با توجه به تیراز بالا و توزیع آن در چندین کشور، یک سوم صفحات این مجله را آگهی ها تشکیل می دهد. بهای تکفروشی مجله جوانان 3 دلار است. این مجله در قطع بزرگ (26 سانتیمتر در 35 سانتیمتر) چاپ می شود.


مهدی ذکایی روزنامه نگار ایرانی که تا سال 1359 (1980 میلادی) نزدیک به دو دهه در تهران در موسسه اطلاعات معاون «ر. اعتمادی» سردبیر مجله جوانان این موسسه بود و در این سال این موسسه را ترک کرد و چندی بعد عازم آمریکا شد مجله جوانان را در لس آنجلس راه اندازی کرد و نخستین شماره آن را در 12 ژوئن 1987 منتشر ساخت که محتوایی شبیه «اطلاعات جوانان» دوران سردبیری اعتمادی داشته است. مجله جوانان موسسه اطلاعات در زمان فعالیت مهدی ذکائی (و سردبیری اعتمادی) هر هفته نزدیک به نیم میلیون نسخه فروش داشت و ده تا پانزده درصد این تیراژ در افغانستان توزیع می شد.


مهدی ذکایی با راه اندازی مجله جوانان در لس آنجلس نگذاشت تجربه ای را که در طول کار در چنین مجله هایی به دست آورده بود راکد بماند و هدر رود.


انتشار «جوانان» بدون سرمایه لازم در لس آنجلس، یک شق القمر بود. تا کسی در این حرفه نباشد نمی تواند، مشکلات کار و اضطراب ناشر را در ذهن مجسم و درک کند.


«جوانان» مهدی ذکائی که در ژوئن 2015 بیست و هشت ساله شده است یک مجله جامع و حرفه ای است که انواع مطالب را در آن می توان دید. این مجله در اکناف جهان و هرجا که یک جامعه ایرانی باشد توزیع و مشاهده می شود. این مجله دارای یک رادیو اینترنتی است.


ابتکار تازه مهدی ذکایی که باب تازه ای را به روی روزنامه نگاران ایرانی گشوده است، چاپ مجله جوانان، همزمان در چند شهر دیگر ازجمله دوبی (امارات متحده) بود. این کار از سال 2005 و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته آغاز شده است؛ به این ترتیب که PDF صفحات مجله از لس آنجلس به آن شهرها ایمیل می شود و در آنجا همان روز لیتوگرافی و به چاپ می رسد. در این نقاط سردبیر محلی مجله، مطالب و آگهی های منطقه را بر آن اضافه می کند. مجله جوانانِ ذکایی در سراسر منطقه خلیج فارس که در آنجا میلیونها ایرانی و فارسی زبان زندگی می کنند توزیع می شود.


ذکایی در صدد ارسال مجله و یا PDF آن به افغانستان است برای انتشار و توزیع.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد