درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 - 19:35   

روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند

  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد

  مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد


ادامه ادامه مطلب دو

چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا

  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"

  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
  برده داری مدرن در اپل
  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند
  مراقب سوءاستفاده از هوش مصنوعی باشید
  مالزی و ونزوئلا ارزهای دیجیتالی به بازار عرضه می‌کنند
  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"
  محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
  آشنایی با کارخانه ترول
  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24034صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 20 خرداد 1395 - 18:50
معمولاً ایمیل‌ها در چه ساعاتی از شبانه روز خوانده می شوند؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاربران معمولاً ایمیل‌هایی را که از خرده‌فروشان دریافت می‌کنند، در چه ساعاتی از شبانه روز باز می‌کنند و می‌خوانند؟
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاربران معمولاً ایمیل‌هایی را که از خرده‌فروشان دریافت می‌کنند، در چه ساعاتی از شبانه روز باز می‌کنند و می‌خوانند؟

پاسخ به این سوال می‌تواند برای بازاریاب‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی مهم باشد.

به گزارش موسسه صبا ویژن به نقل از پایگاه BizReport، بررسی‌های اخیر شرکت Leapfrogg نشان می‌دهد که 83 درصد کاربران، ایمیل‌های خود را در ساعات صبح و بر روی ابزار همراه می‌خوانند.

بخش عمده این افراد از اسمارت‌فون برای باز کردن ایمیل‌های رسیده استفاده می‌کنند و گروه اندکی (7 درصد) نیز از تبلت.

این یافته‌ها در نظرسنجی Leapfrogg از 1000 مشتری به دست آمده است.

بر اساس این گزارش، ساعات پایانی روز و زمانی که افراد در حال بازگشت به منزل هستند، خواندن ایمیل‌ها دوباره اوج می‌گیرد.

در این ساعات 74 درصد از موبایل و 11 درصد از تبلت استفاده می‌کنند.

ساعات صرف ناهار، از دیگر زمان‌های اوج چک کردن ایمیل‌های مربوط به خرده‌فروش هاست.

بنابراین علاوه بر ساعات ابتدایی و انتهایی روز که کاربران در حال رفتن به سر کار و یا بازگشت به منزل هستند، زمان صرف ناهار نیز ساعات اوج ایمیل‌خوانی است.

سوال دیگری که اینجا مطرح شده این است که کاربران معمولاً مایلند در هر ماه چند ایمیل از خرده‌فروش‌ها دریافت کنند؟

طبق یافته‌های این نظرسنجی، 22 درصد گفته‌اند یک ایمیل در ماه کافی است و فقط 4 درصد دریافت هر روز یک ایمیل از خرده‌فروش‌ها را قابل قبول دانسته‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون سانسور در ایالت جورجیای آمریکا! ـ اشاره ای به تعریف سانسور و انواع آن


  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت


  اینترنت 5G در راه است/ آینده درخشان برای اینترنت همراه


  کنگره موبایل بارسلون جایگاه تبلور شبکه 5G خواهد بود


  انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان


  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد


  دنیای خبر؛ خبرنگاری و خبررسانی


  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد