درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 آذر 1396 - 12:06   

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب یک

فقر و جهان متمدن امروزی

  فقر و جهان متمدن امروزی


ادامه ادامه مطلب دو

هشدار روبات آلبرت اینشتین: بشریت در حال نابود کردن خود می باشد!

  هشدار روبات آلبرت اینشتین: بشریت در حال نابود کردن خود می باشد!


ادامه ادامه مطلب سه

روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند
  هشدار روبات آلبرت اینشتین: بشریت در حال نابود کردن خود می باشد!
  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید
  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات
  فقر و جهان متمدن امروزی
  کتاب روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا منتشر می شود
  اندرزهای تاریخی و ماندگار دکتر مصدق به روزنامه نگاران خاورزمین
  مسئول سانسور اینترنت در چین به اتهام فساد اداری دستگیر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نماینده کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی سمنان شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24034صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 20 خرداد 1395 - 18:50
معمولاً ایمیل‌ها در چه ساعاتی از شبانه روز خوانده می شوند؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاربران معمولاً ایمیل‌هایی را که از خرده‌فروشان دریافت می‌کنند، در چه ساعاتی از شبانه روز باز می‌کنند و می‌خوانند؟
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاربران معمولاً ایمیل‌هایی را که از خرده‌فروشان دریافت می‌کنند، در چه ساعاتی از شبانه روز باز می‌کنند و می‌خوانند؟

پاسخ به این سوال می‌تواند برای بازاریاب‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی مهم باشد.

به گزارش موسسه صبا ویژن به نقل از پایگاه BizReport، بررسی‌های اخیر شرکت Leapfrogg نشان می‌دهد که 83 درصد کاربران، ایمیل‌های خود را در ساعات صبح و بر روی ابزار همراه می‌خوانند.

بخش عمده این افراد از اسمارت‌فون برای باز کردن ایمیل‌های رسیده استفاده می‌کنند و گروه اندکی (7 درصد) نیز از تبلت.

این یافته‌ها در نظرسنجی Leapfrogg از 1000 مشتری به دست آمده است.

بر اساس این گزارش، ساعات پایانی روز و زمانی که افراد در حال بازگشت به منزل هستند، خواندن ایمیل‌ها دوباره اوج می‌گیرد.

در این ساعات 74 درصد از موبایل و 11 درصد از تبلت استفاده می‌کنند.

ساعات صرف ناهار، از دیگر زمان‌های اوج چک کردن ایمیل‌های مربوط به خرده‌فروش هاست.

بنابراین علاوه بر ساعات ابتدایی و انتهایی روز که کاربران در حال رفتن به سر کار و یا بازگشت به منزل هستند، زمان صرف ناهار نیز ساعات اوج ایمیل‌خوانی است.

سوال دیگری که اینجا مطرح شده این است که کاربران معمولاً مایلند در هر ماه چند ایمیل از خرده‌فروش‌ها دریافت کنند؟

طبق یافته‌های این نظرسنجی، 22 درصد گفته‌اند یک ایمیل در ماه کافی است و فقط 4 درصد دریافت هر روز یک ایمیل از خرده‌فروش‌ها را قابل قبول دانسته‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


  اندرزهای تاریخی و ماندگار دکتر مصدق به روزنامه نگاران خاورزمین


  مراسم تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی استاندار ایلام برگزار شد


  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نماینده کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی سمنان شد


  مسئول سانسور اینترنت در چین به اتهام فساد اداری دستگیر شد


  کتاب روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا منتشر می شود


  فقر و جهان متمدن امروزی


  موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران