درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2401صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 30 دی 1391 - 23:36
مشارکت ‌روابط عمومی‌ها در برگزاری برنامه‌های دهه فجر
  

شارا: دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌ شرقی‌ بر مشارکت تاثیرگذار ادارات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی‌ در برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر‌ تاکید کرد.
 به گزارش شارا به نقل از فارس، جواد آهنگری شامگاه امروز در نشست مشترک اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی با ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان‌ با اشاره به نقش بی‌بدیل روابط عمومی‌ها در مدیریت، پیگیری و اجرای برنامه‌ها گفت: روابط عمومی دستگاه‌ها و ادارات مختلف استان قابلیت‌های مهمی در طراحی و برگزاری مناسبت‌های مختلف دارند؛ بنابراین باید از این ظرفیت‌، در برگزاری هر چه باشکوه برنامه‌های دهه فجر، بهره برد و از ظرفیت و ظرفیت این قشر فعال و پویا در هماهنگی و هدایت برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف‌ استفاده کرد.
 
 وی به نقش قیام مردم تبریز در تحقق پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: استان آذربایجان‌شرقی به علت جایگاه والا و ارزنده‌اش، همواره در انجام مناسبت‌ها پیشگام و پیشتاز بوده و این امر، رسالت خطیر روابط عمومی‌ها را مضاعف می‌کند.
 
 آهنگری ادامه داد: فراهم‌سازی زمینه نقش‌آفرینی هر چه بیشتر روابط عمومی‌های ادارات، نهادها و حضور و مشارکت فعال آنها در امر برنامه‌ریزی و برگزاری برنامه‌های سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید مورد توجه واقع شود.
 
 دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ‌آذربایجان ‌شرقی‌ با اشاره به دستاوردها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌های اخیر‌ خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف اجرایی‌ دستاوردهای قابل توجهی در توسعه و پیشرفت حوزه‌های مختلف داشته‌اند که این فعالیت‌ها، باید به بهترین شکل و روش ممکن، مورد اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی واقع شود.
 
 آهنگری با تاکید بر ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت اصحاب رسانه در گرامی داشت این ایام‌ تصریح کرد: روابط عمومی‌های بخش‌های مختلف، باید زمینه مشارکت مطبوعات و خبرگزاری‌ها را در برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر، فراهم کنند.
 
 وی با اشاره به بهره‌برداری از 370 پروژه عمرانی توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی ‌آذربایجان ‌شرقی در ایام‌الله دهه فجر امسال گفت: روابط عمومی‌ها با توجه به تخصص و توانمندی‌های خود، باید در روند برنامه‌ریزی دستگاه متبوع خود، بر اجرای برنامه‌های محتوایی و اثرگذار تاکید کنند و عملکرد و خدمات ارائه شده را به شکل مطلوب به آگاهی مخاطبان برسانند و گزارشی جامع از طرح‌های عمرانی قابل افتتاح تهیه و از طریق برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی ارائه کنند.
 
 رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان این که دهه‌دفجر فرصت مناسبی است تا خدمات و دستاوردهایی که در طول سی و چهار از عمر با برکت نظام، حاصل شده است، معرفی و تشریح شود، تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی با همراهی و مشارکت خبرنگاران و نشریات مختلف، باید از فرصت‌های رسانه‌ای موجود در بیان عملکردها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی بهره گیرند.
 
 آهنگری افزود: این رویکرد، می‌تواند در قالب نصب بنرهای حاوی اشکال و جداول خاص بوده و اطلاعات دقیق فعالیت‌های سازمان ذیربط را به مخاطب، القا کند، انجام شده و به طور روشن و تاثیرگذار به اطلاع مردم برسد.
 
 رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی، همچنین با بیان این که پرچم مقدس جمهوری اسلامی، نماد تمام عیاری از باورهای اعتقادی و ملی بوده و باید مورد تکریم قرار گیرد، گفت: در این راستا تعویض پرچم‌های مندرس و قدیمی از محوطه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید مورد توجه واقع شود.
 
 وی همچنین از انتخاب روابط عمومی‌های برتر در پایان دهه فجر خبر داد و افزود: امسال برای نخستین بار با همکاری ستاد دهه فجر استان، از میان عملکرد روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف اجرایی، روابط عمومی سه مجموعه دولتی، مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.
 
 وی همچنین در سخنان آغازین خود با گرامیداشت پیوند هفته وحدت و ایام الله دهه فجر، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر رهبری امام خمینی (ره) و وحدت آحاد جامعه حاصل شده و امسال، پیوند این دو مناسبت، تداعی این دو اصل مهم را در بر خواهد داشت.
 
 بیان مقایسه‌ای پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب بویژه درسالهای اخیر، برگزاری برنامه‌های ابتکاری و محتوایی، سامان دهی در طراحی و نصب بنرهای گرامیداشت دهه فجر، بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش‌آموزی، چاپ و توزیع کتابچه حاوی عملکرد ادارات و نهادهای مختلف، تدوین مسابقات کتابخوانی، القای روحیه امید و آگاهی در برنامه‌ها، لزوم بازدید گروه‌های دانش‌آموزی از دستاوردهای عمرانی و علمی، ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین روابط عمومی‌های استان، استفاده از ظرفیت‌های موجود رسانه ملی و نشریات و رسانه‌های استان در بیان پیشرفت‌ها و عملکرد ادارات و همچنین مکان‌یابی مناسب برای نورافشانی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از جمله مو‌ارد ذکر شده توسط مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در این نشست بود. 
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد