درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 25 مهر 1397 - 07:57   

سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت

  پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد

  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد


ادامه ادامه مطلب سه

از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی

  از گسترش اخبار جعلی تا از بین رفتن اعتماد عمومی/ چالش‌های جهانی مرتبط با هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اردوغان: وسایل کنسولگری عربستان در استانبول از نو رنگ شده است
  پس از هلند و انگلیس، کانادا روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کرد
  روابط عمومی فرمانداری بافق رتبه سوم گرامیداشت هفته دولت را کسب کرد
  رئیس گوگل برای اولین بار درباره موتور جستجوی سانسور کننده صحبت کرد
  معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسابقه مقاله نویسی برگزار می کند
  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی
  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد
  خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ایران ابلاغ شد
  پال الن از بنیانگذاران مایکروسافت درگذشت
  معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تاکید کرد؛ بازخورد افکار عمومی و مطالبات مردمی مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24007صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 8 خرداد 1397 - 09:01
نه نکته ی جالب درباره ی تغذیه ماه رمضان
از غذاهای پُر فیبر، زیاد مصرف کنید. این غذاها شامل: میوه ها، سبزیجات، حبوبات و تمامی غلات می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ۱- از غذاهای پُر فیبر، زیاد مصرف کنید. این غذاها شامل: میوه ها، سبزیجات، حبوبات و تمامی غلات می باشد. این ها جزو گروه کربوهیدرات های مفید می باشند. فواید آنها بسیار است، از جمله اینکه:مغذی می باشند، باعث احساس سیری می شوند، نسبتا کم کالری می باشند، ۳۰-۲۰ گرم فیبر مورد نیاز در روز را تامین می کنند، به آرامی هضم می شوند، بنابراین اثر کمتری روی انسولین و قند خون دارند. همچنین دارای ویتامین ها و عناصر معدنی مفید برای سلامتی بدن هستند، مانند: ویتامین C ، ویتامین های گروه B و آهن .

 

۲- در رژیم غذایی خود انواع سبزیجات و میوه های سبز، زرد و نارنجی را قرار دهید. مانند: کلم بروکلی ، هویج و لیمو. این گروه دارای آنتی اکسیدان می باشند که برای حفاظت از بدن در برابر سرطان و بیماری های دیگر بسیار مهم می باشند. بهتر است روزانه ۵-۴ عدد میوه و سبزی فراوانی مصرف کنید.

۳- خوردن شکر و کربوهیدرات های تصفیه شده نظیر: نان سفید و همین طور میان وعده های شور و چرب و چاشنی های تند را در رژیم خود کاهش دهید. بسیاری از غذاهای شیرین، چربی زیادی هم دارند، بنابراین کالری زیادی به بدن فرد می رسانند و فرد میل کمتری به غذاهای مفید پیدا می کند.

۴- چربی های حیوانی را مصرف نکنید، زیرا دارای چربی اشباع می باشند که باعث افزایش مقدار کلسترول خون می گردند و مضرات فوق العاده زیادی برای سلامتی دارند. گوشت بدون چربی، مرغ بدون پوست و لبنیات کم چرب یا بدون چربی را مصرف کنید.

۵- از روغن های نباتی جامد (روغن های مایع گیاهی هیدروژنه شده) در پخت غذا استفاده نکنید، زیرا این ها تبدیل به چربی های نوع ترانس(چربی های اشباع شده) می گردند. این نوع چربی ها در غذاهای آماده بیرون(فست فودها) نیز یافت می شوند.

۶- آجیل و ماهی زیاد مصرف کنید، زیرا دارای چربی غیراشباع(چربی خوب) می باشند.

۷- بشقاب خود را پُر نکنید. نه آن قدر غذا زیاد بریزید که نتوانید بخورید و نه آن قدر کم، که گرسنه بمانید. این امر را خصوصا در مورد غذاهای پُر کالری رعایت کنید نکته ی مهمی است.

۸- کلسترول دریافتی را پایین تر از ۳۰۰ میلی گرم در روز نگاه دارید. کلسترول در غذاهای حیوانی مانند: گوشت قرمز، مرغ، لبنیات و زرده تخم مرغ یافت می شود.

۹- تنوع را در رژیم غذایی رعایت کنید. سعی نکنید احتیاجات غذایی خود را با خوردن یک نوع غذا تامین کنید، زیرا ممکن است شما به ماده مغذی ای احتیاج داشته باشید که در آن غذا موجود نباشد، بنابراین با مصرف انواع غذاها می توانید مطمئن باشید که تمام نیازهای تغذیه ای خود را تامین کرده اید.

 

منبع: ایران ناز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد


  رسانه ها، روابط عمومی ادارات نیستند


  اصول ۴۰گانه تریز (TRIZ)


  انواع خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه


  شماره جدید مجله بانک ملی ایران با محوریت بانکداری شبکه‌های اجتماعی منتشر شد


  افکار عمومی به‌عنوان فعل جامعه مدرن را چگونه مدیریت کنیم/ دکتر تقی آزاد ارمکی پاسخ می دهد


  مدیر روابط عمومی: اخبار و اطلاعات از اصول مهم افزایش قدرت رقابت هستند


  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ حمایت مالی


  انتصاب مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر


  گزارش برگزاری جلسه تخصصی آینده پژوهی روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران