درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 مرداد 1397 - 17:08   

ترامپ شبکه‌های اجتماعی را به "اعمال سانسور" متهم کرد

  ترامپ شبکه‌های اجتماعی را به "اعمال سانسور" متهم کرد


ادامه ادامه مطلب یک

حراج نشان افتخار روابط عمومی برتر هلال‌احمر البرز به نفع مردم جنوب‌ شرقی کشور

  حراج نشان افتخار روابط عمومی برتر هلال‌احمر البرز به نفع مردم جنوب‌ شرقی کشور


ادامه ادامه مطلب دو

حقوقدانان مصری: قانون جدید اینترنت بهانه‌ای برای سانسور است

  حقوقدانان مصری: قانون جدید اینترنت بهانه‌ای برای سانسور است


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی بانک ملت: محور اصلی رسانه، خبرنگار است

  مدیر روابط عمومی بانک ملت: محور اصلی رسانه، خبرنگار است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حراج نشان افتخار روابط عمومی برتر هلال‌احمر البرز به نفع مردم جنوب‌ شرقی کشور
  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود: روابط عمومی ها پل ارتباطی مسئولین ومردم هستند
  نشستی برای هم افزایی بیشتر رسانه ملی با مدیران روابط عمومی ها و اصحاب رسانه
  اولویت‌های حمایتی رسانه‌ها برای سال 97 اعلام شد
  ثبت نام دوره های آموزشی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها آغاز شد
  محدودیت پذیرش چک های غیر صیادی از چهارم شهریور در شعب بانک ملّی ایران
  سه روز دیگر، پایان مهلت شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز بانک ملی ایران
  داستان‌گویی را فراموش نکنید
  شبکه‌های مجازی یا رسانه‌های سنتی؟
  ادوارد برنیز؛ استاد نامرئی دستکاری افکار عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24007صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 8 خرداد 1397 - 09:01
نه نکته ی جالب درباره ی تغذیه ماه رمضان
از غذاهای پُر فیبر، زیاد مصرف کنید. این غذاها شامل: میوه ها، سبزیجات، حبوبات و تمامی غلات می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ۱- از غذاهای پُر فیبر، زیاد مصرف کنید. این غذاها شامل: میوه ها، سبزیجات، حبوبات و تمامی غلات می باشد. این ها جزو گروه کربوهیدرات های مفید می باشند. فواید آنها بسیار است، از جمله اینکه:مغذی می باشند، باعث احساس سیری می شوند، نسبتا کم کالری می باشند، ۳۰-۲۰ گرم فیبر مورد نیاز در روز را تامین می کنند، به آرامی هضم می شوند، بنابراین اثر کمتری روی انسولین و قند خون دارند. همچنین دارای ویتامین ها و عناصر معدنی مفید برای سلامتی بدن هستند، مانند: ویتامین C ، ویتامین های گروه B و آهن .

 

۲- در رژیم غذایی خود انواع سبزیجات و میوه های سبز، زرد و نارنجی را قرار دهید. مانند: کلم بروکلی ، هویج و لیمو. این گروه دارای آنتی اکسیدان می باشند که برای حفاظت از بدن در برابر سرطان و بیماری های دیگر بسیار مهم می باشند. بهتر است روزانه ۵-۴ عدد میوه و سبزی فراوانی مصرف کنید.

۳- خوردن شکر و کربوهیدرات های تصفیه شده نظیر: نان سفید و همین طور میان وعده های شور و چرب و چاشنی های تند را در رژیم خود کاهش دهید. بسیاری از غذاهای شیرین، چربی زیادی هم دارند، بنابراین کالری زیادی به بدن فرد می رسانند و فرد میل کمتری به غذاهای مفید پیدا می کند.

۴- چربی های حیوانی را مصرف نکنید، زیرا دارای چربی اشباع می باشند که باعث افزایش مقدار کلسترول خون می گردند و مضرات فوق العاده زیادی برای سلامتی دارند. گوشت بدون چربی، مرغ بدون پوست و لبنیات کم چرب یا بدون چربی را مصرف کنید.

۵- از روغن های نباتی جامد (روغن های مایع گیاهی هیدروژنه شده) در پخت غذا استفاده نکنید، زیرا این ها تبدیل به چربی های نوع ترانس(چربی های اشباع شده) می گردند. این نوع چربی ها در غذاهای آماده بیرون(فست فودها) نیز یافت می شوند.

۶- آجیل و ماهی زیاد مصرف کنید، زیرا دارای چربی غیراشباع(چربی خوب) می باشند.

۷- بشقاب خود را پُر نکنید. نه آن قدر غذا زیاد بریزید که نتوانید بخورید و نه آن قدر کم، که گرسنه بمانید. این امر را خصوصا در مورد غذاهای پُر کالری رعایت کنید نکته ی مهمی است.

۸- کلسترول دریافتی را پایین تر از ۳۰۰ میلی گرم در روز نگاه دارید. کلسترول در غذاهای حیوانی مانند: گوشت قرمز، مرغ، لبنیات و زرده تخم مرغ یافت می شود.

۹- تنوع را در رژیم غذایی رعایت کنید. سعی نکنید احتیاجات غذایی خود را با خوردن یک نوع غذا تامین کنید، زیرا ممکن است شما به ماده مغذی ای احتیاج داشته باشید که در آن غذا موجود نباشد، بنابراین با مصرف انواع غذاها می توانید مطمئن باشید که تمام نیازهای تغذیه ای خود را تامین کرده اید.

 

منبع: ایران ناز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز؛ استاد نامرئی دستکاری افکار عمومی


  روش های تبلیغ دهان به دهان


  حسین بروجردی مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی شد


  "۱۶۲" سامانه‌ای که روابط عمومی صداوسیما به آن می‌بالد!!!؟؟؟


  حقوقدانان مصری: قانون جدید اینترنت بهانه‌ای برای سانسور است


  ترامپ شبکه‌های اجتماعی را به "اعمال سانسور" متهم کرد


  استاندار فارس: تشریفات در روابط عمومی‌ها کنار گذاشته شود


  انتخاب اعضای هیئت رئیسه‌ شورای روابط‌عمومی‌های فارس


  چرا فرصت های موجود در فضای مجازی را نبینیم؟


  در گفتگو با دکتر افخمی/ روابط عمومی‌ها هم می‌توانند عامل تولید خبرهای جعلی باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران