درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 2 بهمن 1397 - 03:05   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین

  در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛ نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید

  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آکسفام: در سال ۲۰۱۸ ابرثروتمندان جهان ثروتمندتر و فقرا فقیرتر شدند
  پیام رسان واتس اپ، ارسال فله ای پیام را محدود کرد
  رونمایی از اولین کامپیوتر کوانتومی تجاری آی بی ام
  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی
  آی‌بی‌ام
  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان های تهران فعال تر خواهد شد
  اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان ری انتخاب شدند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی مرجع ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی است
  قدردانی مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیر حراست بیمه دانا
  در بخش پوستری همایش؛ مقاله بیمه دانا، برگزیده همایش مدیریت ریسک و بیمه شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24007صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 8 خرداد 1397 - 09:01
نه نکته ی جالب درباره ی تغذیه ماه رمضان
از غذاهای پُر فیبر، زیاد مصرف کنید. این غذاها شامل: میوه ها، سبزیجات، حبوبات و تمامی غلات می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ۱- از غذاهای پُر فیبر، زیاد مصرف کنید. این غذاها شامل: میوه ها، سبزیجات، حبوبات و تمامی غلات می باشد. این ها جزو گروه کربوهیدرات های مفید می باشند. فواید آنها بسیار است، از جمله اینکه:مغذی می باشند، باعث احساس سیری می شوند، نسبتا کم کالری می باشند، ۳۰-۲۰ گرم فیبر مورد نیاز در روز را تامین می کنند، به آرامی هضم می شوند، بنابراین اثر کمتری روی انسولین و قند خون دارند. همچنین دارای ویتامین ها و عناصر معدنی مفید برای سلامتی بدن هستند، مانند: ویتامین C ، ویتامین های گروه B و آهن .

 

۲- در رژیم غذایی خود انواع سبزیجات و میوه های سبز، زرد و نارنجی را قرار دهید. مانند: کلم بروکلی ، هویج و لیمو. این گروه دارای آنتی اکسیدان می باشند که برای حفاظت از بدن در برابر سرطان و بیماری های دیگر بسیار مهم می باشند. بهتر است روزانه ۵-۴ عدد میوه و سبزی فراوانی مصرف کنید.

۳- خوردن شکر و کربوهیدرات های تصفیه شده نظیر: نان سفید و همین طور میان وعده های شور و چرب و چاشنی های تند را در رژیم خود کاهش دهید. بسیاری از غذاهای شیرین، چربی زیادی هم دارند، بنابراین کالری زیادی به بدن فرد می رسانند و فرد میل کمتری به غذاهای مفید پیدا می کند.

۴- چربی های حیوانی را مصرف نکنید، زیرا دارای چربی اشباع می باشند که باعث افزایش مقدار کلسترول خون می گردند و مضرات فوق العاده زیادی برای سلامتی دارند. گوشت بدون چربی، مرغ بدون پوست و لبنیات کم چرب یا بدون چربی را مصرف کنید.

۵- از روغن های نباتی جامد (روغن های مایع گیاهی هیدروژنه شده) در پخت غذا استفاده نکنید، زیرا این ها تبدیل به چربی های نوع ترانس(چربی های اشباع شده) می گردند. این نوع چربی ها در غذاهای آماده بیرون(فست فودها) نیز یافت می شوند.

۶- آجیل و ماهی زیاد مصرف کنید، زیرا دارای چربی غیراشباع(چربی خوب) می باشند.

۷- بشقاب خود را پُر نکنید. نه آن قدر غذا زیاد بریزید که نتوانید بخورید و نه آن قدر کم، که گرسنه بمانید. این امر را خصوصا در مورد غذاهای پُر کالری رعایت کنید نکته ی مهمی است.

۸- کلسترول دریافتی را پایین تر از ۳۰۰ میلی گرم در روز نگاه دارید. کلسترول در غذاهای حیوانی مانند: گوشت قرمز، مرغ، لبنیات و زرده تخم مرغ یافت می شود.

۹- تنوع را در رژیم غذایی رعایت کنید. سعی نکنید احتیاجات غذایی خود را با خوردن یک نوع غذا تامین کنید، زیرا ممکن است شما به ماده مغذی ای احتیاج داشته باشید که در آن غذا موجود نباشد، بنابراین با مصرف انواع غذاها می توانید مطمئن باشید که تمام نیازهای تغذیه ای خود را تامین کرده اید.

 

منبع: ایران ناز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 تا از بهترین و بدترین عمل‌های روابط عمومی در سال 2018


  آنچه از قوانین اخلاقی روابط عمومی باید بدانیم


  نگاه به روابط عمومی تغییر کرد/ نگاهی گذرا به سیر تطور روابط عمومی در ایران


  روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان منصوب شد


  رشد سه برابری قیمت کاغذ: روزنامه‌ های ایران تعطیل می‌شوند


  جایگاه روابط عمومی ادارات شهرستانی استان تهران تثبیت خواهد شد


  روابط عمومی ها به محیط شخصی برای مدیران تبدیل نشوند


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  6 درس مثبت روابط عمومی که می توان از طریق دوستیابی آنلاین آموخت


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز