درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1397 - 16:36   

فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟

  چرا در میهمانی‌های خانوادگی نباید از موبایل استفاده کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری

  اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری 'اختلال رفتاری' است؟


ادامه ادامه مطلب سه

کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی

  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چشم انداز جشنواره انتشارات روابط عمومی در گفت و گو با رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی
  دانشگاه میسوری پس از اعتراضات نژادی، 1.3 میلیون دلار را صرف روابط عمومی خود کرد
  اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری 'اختلال رفتاری' است؟
  بیانیه انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد در باره بازگشت جایگاه اداره کلی روابط عمومی استانداری یزد
  مدیرامور هماهنگی حوزه‌مدیریت پست‌بانک‌ایران: استفاده از رسانه‌های‌نوین از ضرورت های‌ کار روابط‌عمومی است
  فرماندار شاهرود: برخی دستگاه‌های دولتی خبرنگاران را فقط در ۱۷مرداد می‌شناسند
  برخی دستگاه‌های دولتی خبرنگاران را فقط در ۱۷مرداد می‌شناسند
  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد
  میرزایی در جمع مدیران روابط عمومی؛ روابط عمومی‌ها پیش از تعهد به مدیران خود، به مردم تعهد داشته باشند
  تقویت جایگاه روزنامه‌نگاری محیط زیست ضروری است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24007صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 8 خرداد 1397 - 09:01
نه نکته ی جالب درباره ی تغذیه ماه رمضان
از غذاهای پُر فیبر، زیاد مصرف کنید. این غذاها شامل: میوه ها، سبزیجات، حبوبات و تمامی غلات می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ۱- از غذاهای پُر فیبر، زیاد مصرف کنید. این غذاها شامل: میوه ها، سبزیجات، حبوبات و تمامی غلات می باشد. این ها جزو گروه کربوهیدرات های مفید می باشند. فواید آنها بسیار است، از جمله اینکه:مغذی می باشند، باعث احساس سیری می شوند، نسبتا کم کالری می باشند، ۳۰-۲۰ گرم فیبر مورد نیاز در روز را تامین می کنند، به آرامی هضم می شوند، بنابراین اثر کمتری روی انسولین و قند خون دارند. همچنین دارای ویتامین ها و عناصر معدنی مفید برای سلامتی بدن هستند، مانند: ویتامین C ، ویتامین های گروه B و آهن .

 

۲- در رژیم غذایی خود انواع سبزیجات و میوه های سبز، زرد و نارنجی را قرار دهید. مانند: کلم بروکلی ، هویج و لیمو. این گروه دارای آنتی اکسیدان می باشند که برای حفاظت از بدن در برابر سرطان و بیماری های دیگر بسیار مهم می باشند. بهتر است روزانه ۵-۴ عدد میوه و سبزی فراوانی مصرف کنید.

۳- خوردن شکر و کربوهیدرات های تصفیه شده نظیر: نان سفید و همین طور میان وعده های شور و چرب و چاشنی های تند را در رژیم خود کاهش دهید. بسیاری از غذاهای شیرین، چربی زیادی هم دارند، بنابراین کالری زیادی به بدن فرد می رسانند و فرد میل کمتری به غذاهای مفید پیدا می کند.

۴- چربی های حیوانی را مصرف نکنید، زیرا دارای چربی اشباع می باشند که باعث افزایش مقدار کلسترول خون می گردند و مضرات فوق العاده زیادی برای سلامتی دارند. گوشت بدون چربی، مرغ بدون پوست و لبنیات کم چرب یا بدون چربی را مصرف کنید.

۵- از روغن های نباتی جامد (روغن های مایع گیاهی هیدروژنه شده) در پخت غذا استفاده نکنید، زیرا این ها تبدیل به چربی های نوع ترانس(چربی های اشباع شده) می گردند. این نوع چربی ها در غذاهای آماده بیرون(فست فودها) نیز یافت می شوند.

۶- آجیل و ماهی زیاد مصرف کنید، زیرا دارای چربی غیراشباع(چربی خوب) می باشند.

۷- بشقاب خود را پُر نکنید. نه آن قدر غذا زیاد بریزید که نتوانید بخورید و نه آن قدر کم، که گرسنه بمانید. این امر را خصوصا در مورد غذاهای پُر کالری رعایت کنید نکته ی مهمی است.

۸- کلسترول دریافتی را پایین تر از ۳۰۰ میلی گرم در روز نگاه دارید. کلسترول در غذاهای حیوانی مانند: گوشت قرمز، مرغ، لبنیات و زرده تخم مرغ یافت می شود.

۹- تنوع را در رژیم غذایی رعایت کنید. سعی نکنید احتیاجات غذایی خود را با خوردن یک نوع غذا تامین کنید، زیرا ممکن است شما به ماده مغذی ای احتیاج داشته باشید که در آن غذا موجود نباشد، بنابراین با مصرف انواع غذاها می توانید مطمئن باشید که تمام نیازهای تغذیه ای خود را تامین کرده اید.

 

منبع: ایران ناز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشارات الکترونیک در روابط عمومی


  چشم انداز جشنواره انتشارات روابط عمومی در گفت و گو با رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی


  «سنگاپور کجاست؟»: نشست ترامپ- کیم برای این شهر-کشورِ کوچک حکم یک کودتا در روابط عمومی را دارد


  بیانیه انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد در باره بازگشت جایگاه اداره کلی روابط عمومی استانداری یزد


  مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد


  اعتیاد به بازی‌های کامپیوتری 'اختلال رفتاری' است؟


  مدیر روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر منصوب شد


  میرزایی در جمع مدیران روابط عمومی؛ روابط عمومی‌ها پیش از تعهد به مدیران خود، به مردم تعهد داشته باشند


  کارنامه بانک ملی ایران در مبارزه با پولشویی


  تقویت جایگاه روزنامه‌نگاری محیط زیست ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی