درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 19:31   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23967صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 18 خرداد 1395 - 10:18
در اختتامیه دومین جشنواره روابط عمومی های برتر:
رونمایی از گواهینامه های استاندارد در روابط عمومی آب و برق خوزستان
در اختتامیه ی دومین جشنواره ی روابط عمومی های برتر شرکت های تابعه سازمان آب و برق خوزستان از گواهینامه های استاندارد ایزو در روابط عمومی آب و برق خوزستان رونمایی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برگزاری دوره دوم این جشنواره با ارزیابی دوره قبل و نقاط قوت و ضعف آن برنامه ریزی شد و با مقایسه عملکرد روابط عمومی ها در این دو دوره می توان دریافت که روابط عمومی سازمان های تابعه های سازمان آب برق در بخش های اطلاع رسانی و درون سازمان رشد داشته اند . این دستاورد را می توان نتیجه برپایی این جشنواره دانست که با ارایه آموزش های لازم، ایجاد انگیزش و حس رقابت در میان روابط عمومی های سازمان، موجبات رشد را فراهم ساخته است.

 

 اختتامیه ی دومین جشنواره ی روابط عمومی های برتر شرکت های تابعه ی سازمان آب و برق خوزستان و رونمایی از گواهینامه های سیستم های مدیریت کیفیت iso9001 و رضایت مشتری iso10004 -که برای نخستین بار در کشور در روابط عمومی سازمان آب و برق استان خوزستان صورت گرفت است- با حضور میرزابابا مطهری نژاد دبیر انجمن روابط عمومی کشور، حجت الاسلام سید جمال الدین عبودتیان ، مدیر حراست و عضو شورای فرهنگی شورای سازمان آب و برق خوزستان، رضا علیجانی مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، حمیدرضا شمس مسئول امور استانهای مرکز اطلاع رسانی وزارت و کارکنان روابط عمومی های استان خوزستان در سالن آمفی تاتر سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

 

 رضا علیجانی مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در آغاز این مراسم گفت: در برگزاری این جشنواره اهداف انگیزیشی و آموزشی مورد نظر ما بوده است و خروجی این برنامه به ارتقای کیفیت روابط عمومی ها بیانجامد و نقشه راه سازمان ها را درباره روابط عمومی ها ترسیم کند

 

وی افزود: برگزاری دوره دوم این جشنواره با ارزیابی دوره قبل و نقاط قوت و ضعف آن برنامه ریزی شد و با مقایسه عملکرد روابط عمومی ها در این دو دوره می توان دریافت که روابط عمومی سازمان های تابعه های سازمان آب برق در بخش های اطلاع رسانی و درون سازمان رشد داشته اند . این دستاورد را می توان نتیجه برپایی این جشنواره دانست که با ارایه آموزش های لازم، ایجاد انگیزش و حس رقابت در میان روابط عمومی های سازمان، موجبات رشد را فراهم ساخته است .

 

وی گفت: برای افزایش سطحی کیفی برپایی جشنواره نسبت به دوره قبل نیز تلاش هایی شده است و همین تغییرات، دوره دوم جشنواره را از دوره اول متمایز کرده است. یکی از این اقدامات ارزیابی حضوری هیات داروان از تک تک روابط عمومی ها و اقدامات و خدمات آنان است. با این اقدام سازمان ها و روابط عمومی ها بر مبنا نوع فعالیتشان دسته بندی شدند. با همکاری صمیمانه و بی دریغ روابط عمومی شرکت های تابعه سازمان و جمع آوری حضوری اطلاعات توسط هیات داوران می توان گفت در مقایسه با روش خود اظهاری، دقت در اطلاعات جمع آوری شده حدود 65 درصد بالاتر رفته است که این نیز کمک بزرگی به روابط عمومی های سازمان بوده است.

 

 

وی درباره نتایج برگزاری این جشنواره در سطح سازمان آب و برق خوزستان گفت: با جمع اوری اطلاعات از روابط عمومی ها و ارزیابی این داده ها توسط هیات داوران و متخصصان امر نقاط قوت و ضعف روابط عمومی ها مشخص می شوند و با ارایه تشویقات، آموزش ها و راهکارهای لازم برای ارتقای سطح کیفی عملکرد آنان اقدام می کنیم. خروجی و برآیند ارزیابی هیات داروان نیز به سازمان های تابعه اعلام خواهد شد تا نقشه راهی را برای آنان مورد روابط عمومی ها ترسیم شود.

 

علیجانی همچنین دراین جلسه از کسب استاندارهای ایزو توسط سازمان آب و برق خوزستان گفت و افزود: استقرار سیستم کیفیت 9002 ISO و رضایت مشتری 1004 ISO در روابط عمومی سازمان موفقیتی است که برای نخستین بار در روابط عمومی های کشور اتفاق افتاده است. امیدواریم استقرار این سیستم در روابط عمومی های سازمان آب برق موجب ارتقای سطح ارایه خدمات آنان شود.

 

وی افزود: استانداردهای ایزو توسط موسسه جهانی آی سی اس برای چابک سازی سازمان ها و بهینه سازی سیستم ها طراحی می شوند که اجرای آن به ارتقای فرآیندهای سازمانی و تغییرات مثبت منجر می شود. متاسفانه روابط عمومی همواره در اجرای استاندارد در سازمان ها نادیده گرفته شده است و این نخستین بار است که استانداردهای ایزو در کشور برای یک روابط عمومی تدوین و مستقر می شوند.

 

 

بخشی از پیشرفت های اسلام در جهان مرهون روابط عمومی است

 

در این مراسم، سید جمال الدین عبودتیان ، مدیر حراست و عضو شورای فرهنگی شورای سازمان آب و برق خوزستان به جایگاه و ریشه روابط عمومی در قرآن کریم، سیره ی پیامبر(ص) و ائمه معصومین (ع) اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن کریم بارها به بحث روابط میان انسانها اشاره کرده است و می توان گفت بخشی از پیشرفت های اسلام در جهان، مرهون بحث روابط عمومی و همین آموزه های اسلام است . در سوره آل عمران نیز خداوند مردم را به ارتباط با جامعه توصیه کرده است که به همین مباحث اشاره دارد.

 

وی افزود: پیامبر و معصومین (ع) با کسی روابط خصوصی نداشتند بلکه همه روابط آنان روابط عمومی بوده است. پیامبر ما اسوه اخلاق بودند و بر اساس ارتباط حسنه با مردم وی را محمد امین می شناختند . ارتباط با پیامبر آسان بود و هرکسی برای دیدن پیامبر به مدینه می آمد می توانست پیامبر (ص) را در مسجد و در جمع مردم ملاقات کند.

 

 

سازمان آب و برق خوزستان بسیار در تیر رس ارزیابی استان های دیگر است

 

حمیدرضا شمس، مسئول امور استان های مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در مراسم پایانی دومین جشنواره ی روابط عمومی های برتر شرکت های تابعه ی سازمان آب و برق خوزستان و رونمایی از استاندردهای iso9001 و رضایت مشتری iso10004 در این روابط عمومی گفت: تلاش های روابط عمومی سازمان آب برق خوزستان در ارتقای جایگاه روابط عمومی و حمایت و ایجاد انگیزش در این بخش قابل تقدیر است. روابط عمومی هنر مردم داری و خدمت به مردم است و کسانی که در روابط عمومی مشغولند عاشق این کار هستند

 

 

وی ادامه داد: سایت خبری سازمان آب و برق خوزستان بسیار به روز و فعال است و از همین رو در تیر رس نگاه و ارزیابی استان ها و کلانشهرهای دیگر کشور است. این روند موفق باید پیگیری و با جدیت ادامه داشته باشد. هم اکنون همه استان های کشور در حال رصد تغییرات و اقدامات روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان هستند و موفقیت های این واحد را در استقرار استاندارهای بین المللی را پیگیری و دنبال می کنند.

 

شمس گفت: هر چند بسیاری روابط عمومی به شکل کنونی را، یک پدیده غربی می دانند اما روابط عمومی ماهیتی کاملا شرقی دارد و در ایران از ریشه بسیار طولانی برخوردار است. متاسفانه روابط عمومی در ایران از یک تشکل صنفی منسجم برخوردار نبودند و از همین رو جایگاه متزلزلی در سازمان ها داشتند. ساختار روابط عمومی همواره با تغییر دولت ها تغییر کرده است و این صنف روابط عمومی است که باید در ثبیت این جایگاه مشاوره دهد و موثر عمل کند.

 

برای جذب سرمایه گذاری؛ روابط عمومی ها از سیاه نمایی پرهیز کنند

 

وی تاکید کرد: استان خوزستان از ظرفیت های بالایی برخوردار است و روابط عمومی ها می بایست با جلوگیری و پرهیز از سیاه نمایی وضعیت استان ، برای جذب سرمایه گذار ها در امور مرتبط بهترین و بیشترین نقش خود را یفا کنند. چرا که حیات روابط عمومی ها به حیات سازمان ها وابسته است . روابط عمومی می بایست جایگاه اصلی خود را پیدا کند و در این راه از رسانه ها نیز کمک بگیرد. بار اصلی روابط عمومی بر دوش رسانه ها است و به همین دلیل باید تعامل با رسانه ها را به عنوان پل ارتباطی بین مردم، مسئولین و بدنه ی دستگاه ها را افزایش دهیم..

 

مسئول امور استان های مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: روابط عمومی ها در دنیای ارتباطات و رسانه های گوناگون باید جایگاه خود را پیدا کنندو به سوی تخصصی شدن پیش بروند . ما باید نقش خود را در سازمان مان پر رنگ تر کنیم چرا که روابط عمومی ها در پیروزی و شکست یک سازمان نقش بسیار مهمی را بازی می کند.

 

گفتنی است؛ اجرای موسیقی سنتی توسط گروه آواب متشکل از کارکنان سازمان آب و برق خوزستان و برگزاری کارگاه آموزشی برای کارکنان روابط عمومی ادارات خوزستان از دیگر برنامه های این مراسم بود. در پایان مراسم میرزابابا مطهر نژاد عضو هیات موسس و دبیر انجمن روابط عمومی ایران با قرائت بیانیه هیات داوران علی رضا نیکزاد مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری از سد ، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون را حائز رتبه نخست این جشنواره دانست. همچنین نبی جشنی مدیر روابط عمومی سد و نیروگاه دز و سید داریوش صالحی مدیر روابط عمومی شرکت و تولید و بهره برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور به صورت مشترک رتبه دوم را کسب کردند و لوح و تندیس رتبه سوم جشنواره نیز به مسعود پرموز مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری ناحیه شمال خوزستان اعطا شد.

 

منبع: تابناک

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد