درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:30   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23966صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 18 خرداد 1395 - 10:16
استفاده از ظرفیت روابط عمومی شهرداری اصفهان برای تبیین مبانی اقتصاد مقاومتی
رئیس قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه جلوگیری از تحریف معنای واقعی اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین وظایف شهرداری و حوزه اطلاع‌رسانی شهرداری است، گفت: در حال حاضر در حوزه تبیین خود مبانی اقتصاد مقاومتی دچار خلاء هستیم و از این رو باید از ظرفیت روابط عمومی و رسانه‌ها بهره ببریم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدرضا جان‌نثاری در جلسه اقتصاد مقاومتی در حوزه روابط عمومی شهرداری اصفهان که با حضور مدیر و روسای ادارات روابط عمومی شهرداری اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب طی ۶ سال گذشته فرمایشاتی را در حوزه اقتصاد مقاومتی بیان کرده‌اند، اظهار کرد: همچنین امسال نیز این موضوع مورد تاکید ویژه معظم‌له قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان به عنوان نخستین نهاد و پس از گذشت دو ساعت از نامگذاری سال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» قرارگاه اقتصاد مقاومتی را راه‌اندازی کرد، افزود: راه‌اندازی این قرارگاه هیچ هزینه و چارت اضافی را به شهرداری اصفهان تحمیل نکرده است.

رئیس قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تنها انجام اقدامات سبک، چابک و کارآمد در دستور کار ویژه اقتصاد مقاومتی شهرداری اصفهان قرار دارد، بیان کرد: باید توجه داشت که شهرداری در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی تنها به اقدام و عمل توجه دارد.

وی با بیان اینکه قرارگاه اقتصاد مقاومتی مصوبه نداشته و فرایندی برای راه‌اندازی آن طی نشده است، اضافه کرد: در این قرارگاه تاکنون ۳۰ محور اصلی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب طی ۶ سال گذشته، ۲۴ محور از فرمایشات رؤسای قوای سه گانه و ۱۰ محور نیز از فرمایشات مقام معظم رهبری در نوروز امسال استخراج شده است.

جان‌نثاری تصریح کرد: ۲۴ محور از فرمایشات مطرح شده در حوزه اقتصاد مقاومتی مربوط به فعالیت‌های شهرداری است که این ۲۴ محور احصاء شده و برای اجرا در اختیار مدیران بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انتخاب ۱۰ محور قابل اندازه‌گیری در شهرداری اصفهان مورد توجه است، افزود: این ۱۰ محور به صورت ویژه به مدیران ابلاغ شده و در بازه‌های زمانی مختلف از آنها گزارش عملکرد دریافت خواهد شد.

رئیس قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه تعریف پروژه‌های دانش‌بنیان یکی از محورهای اصلی تعریف شده برای شهرداری اصفهان است، تاکید کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به بُعد دانش‌محوری در پروژه‌ها بسیار مهم است و در زمینه کاهش هزینه‌ها تاثیر بسزایی دارد.

وی در خصوص حوزه کاری روابط عمومی در شهرداری اصفهان نیز عنوان کرد: باید توجه داشت که شهرداری ظرفیت رسانه‌ای بالایی دارد و همچنین می‌توان از ظرفیت تابلوهای شهری برای فرهنگ‌سازی در حوزه اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

جان‌نثاری در ادامه و پس از استماع دیدگاه‌های مدیر و کارمندان روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: باید همه پیشنهادات ارائه شده به برنامه تبدیل و به زودی اجرایی شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در تحقق اقتصاد مقاومتی کم کردن هزینه‌ها مد نظر نیست، ادامه داد: باید توجه داشت که در این زمینه برای مثال افزایش هزینه‌ها در حوزه فرهنگ‌سازی سبک زندگی ضروری است.

رئیس قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرداری اصفهان در ادامه با تاکید بر اینکه جلوگیری از تحریف معنای واقعی اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین وظایف شهرداری و حوزه اطلاع‌رسانی شهرداری است، اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که در حال حاضر در حوزه تبیین خود مبانی اقتصاد مقاومتی دچار خلاء هستیم و از این رو باید از ظرفیت روابط عمومی و رسانه‌ها بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.

وی جلوگیری از تبلیغ کالاهای خارجی در سطح شهر را از دیگر وظایف شهرداری اصفهان عنوان کرد و افزود: این اقدام باید توسط رسانه‌ها نیز به صورت جدی پیگیری شود.

جان‌نثاری در ادامه با تاکید بر اینکه قطار اقتصاد مقاومتی شهرداری اصفهان روی ریل است، اضافه کرد: این قطار تاکنون دچار انحراف نشده و تنها نیازمند سرعت‌گیری بیشتر است.

 

منبع: اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد