درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:31   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23941صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 17 خرداد 1395 - 11:54
دومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت های سازمان آب و برق خوزستان
نماینده انجمن روابط عمومی ایران در غرب کشور و دبیر اجرایی جشنواره سازمان آب و برق خوزستان ارتباط مشخص و تنگاتنگ، هدفمند و رضایت مشتری را از اهداف اصلی استقرار سامانه های مدیریت کیفیت iso9001 و رضایت مشتری iso10004 در سازمان آب و برق خوزستان عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فضل الدین موسوی روز یکشنبه در آئین استقرار سامانه های مدیریت کیفیت (iso9001) و رضایت مشتری (iso10004)که برای نخستین بار در سازمان آب و برق استان خوزستان برگزار شد اظهار کرد: با استقرار سامانه مدیریت iso10004 حدود 65 درصد در ارزیابی ها تغییر ایجاد شده و در یک فعالیت پژوهشی شش ماهه و با توجه به ارتباطی که با موسسه بین المللی ICS برقرار شد در ارزیابی های اولیه و تمدیدهای سالانه مشخص شد که بخش های حراست، مالی اداری و روابط عمومی یک سازمان آنگونه که باید دیده نمی شوند .
وی افزود: این سه بخش به دلیل فعالیت های تخصصی که دارند به صورت معمول نادیده گرفته می شوند اما با استفاده از فرصت های موجود، فاکتورها و شاخص های تخصصی و حرفه ای انجمن روابط عمومی ایران و بومی سازی آن ها و ترکیب این فعالیت ها با ISO اتفاق تازه ای رخ داد که روابط عمومی سازمان آب و برق این ریسک را پذیرفت و برای نخستین بار در کشور یک روابط عمومی برای خود ایزو 9001 و ایزو 1004برقرار کرد .
وی به جشنواره روابط عمومی های سازمان آب و برق خوزستان اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار در دومین جشنواره روابط عمومی های شرکت های تابعه سازمان آب و برق خوزستان ، با نظارت و مدیریت دقیق داوران، ارزیابی به صورت حضوری صورت گرفت که در مجموع چهار رویکرد ارزیابی، انگیزشی، آموزشی و ارتقا برای انتخاب برترین ها ملاک قرار گرفت .
همچنین حجت الاسلام عبودتیان عضو شورای فرهنگی اجتماعی سازمان آب و برق خوزستان گفت: روابط عمومی در طول تاریخ پیشینه بسیار قدیمی دارد و اگر در اسلام در سال های آغازین تاکنون پیشرفتی را شاهد بوده ایم پایه گذار آن را باید پیامبراکرم(ص) بدانیم که با برقراری ارتباط صحیح و اصولی با مردم ، تعداد بی شماری را به دین اسلام دعوت کرد .
وی افزود: مساله امربه معروف و نهی از منکر نیز به نوعی ارتباط انسان با جامعه و دوری از گوشه نشینی است که با موضوع روابط عمومی بی ارتباط نیست .
عضو شورای فرهنگی اجتماعی سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد:اگر جامعه ما به دور از اخلاق است به دلیل این است که مسائل دین مبین اسلام و ارزش های اسلامی به خوبی رعایت نمی شود .
وی به فرارسیدن ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رجب و شعبان یک فرصت برای آماده سازی انسان است و اگر بخواهیم به ‌میهمانی خدا برویم باید با آمادگی کامل به پیشواز ماه رمضان برویم .
همچنین رضا علیجانی مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: با توجه به استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001 و رضایت مشتری ایزو 1004به این نتیجه رسیدیم که باید در کنار این استانداردها از کمک مشاوران نیز برخوردار شویم .
وی افزود: بحث های انگیزشی و آموزشی برای ما در اولویت قرار داشت که در این جشنواره نسبت به دوره نخست روابط عمومی ها در بحث اطلاع رسانی و بحث های درون سازمانی عملکرد قابل قبولی داشتند .
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای سطح روابط عمومی ها بود که تلاش کردیم با ایجاد رقابت و انگیزه در کارکنان به این مهم دست پیدا کنیم .
در پایان بیانیه هیات داوران دومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت های تابع سازمان آب و برق خوزستان قرائت شد .
در این بیانیه آمده است اگر روابط عمومی را کوششی مدبرانه و کارشناسانه منظم و مستمر برای برقراری ارتباط دو سویه غنایی و یا ترغیبی منتج به همگرایی با افراد، گروه ها، سازمان ها بدانیم در پهنه پیچیده جهان کنونی و شرایط دشوار جوامع جدید و نوظهور، همه موسسات و سازمان ها، برای جلب نظر، حمایت و پشتیبانی مخاطبان برای دستیابی به اهداف تعیین شده به روابط عمومی نیاز دارند .
در ادامه این بیانیه آمده است: شاید بتوان روح و فلسفه روابط عمومی را ریشه دار ترین عامل در فرهنگ ایرانی- اسلامی دانست چرا که مردم داری، تعامل فکری، شکیبایی، بردباری در شنیدن، صداقت، استدلال و انصاف در پاسخگویی از برجسته ترین خصلت های اقوام ایرانی است .
جامعه انقلابی و اسلامی ایران اکنون که فضای جدیدی را در عرصه توسعه پایدار همه جانبه و انسان محور در راه تحقق محور مردم سالاری دینی تجربه می کند، آغوش به روی پرسش و انتقاد خیرخواهانه و مسئولانه می گشاید و بر وظیفه پاسخگویی به مردم اذعان می نماید و بر وظیفه حرمت، کرامت و حقوق شهروندان نیز پای می فشارد و به روابط عمومی کارآمد و اثربخش بیش از همیشه نیازمند است .
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ارزیابی و نقد خرد ورزانه عملکردها و سنجش بی طرفانه و دقیق فعالیت های روابط عمومی ها با معیارهای کارشناسانه و تخصصی به منظور ارتقای سطح کیفی کار، شناخت نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدید ها، کمک در رفع کاستی ها و نارسایی ها، ایجاد رقابت سالم، تشویق و قدردانی از مدیران و کارشناسان موفق و تلاشگر و شکل دهی به الگوهای مناسب و موثر، جزو ضروری و حتمی اقدام های توسعه بخش روابط عمومی کشور و روابط عمومی سازمان ها و از جمله شرکت های تابع سازمان آب و برق خوزستان است .
در این راستا نمایندگی خوزستان انجمن روابط عمومی ایران با همکاری هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران و اساتید دانشگاه در اهواز، دومین جشنواره انتخاب روابط عمومی برتر را جهت ارزیابی فعالیت های روابط عمومی شرکت های تابع سازمان آب و برق خوزستان در دستور کار قرار داد و اینک که به روز پایانی جشنواره رسیده ایم، نتایج ارزیابی روابط عمومی ها را به نمایندگی از هیات داوران به اطلاع می رسانیم .
مطهری نژاد در ادامه گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد در شورای سیاست گزاری، ابتدا آیین نامه و شاخص های ارزیابی تهیه گردید و سپس دستور العمل و فرم زمانبندی و نحوه فراخوان آثار روابط عمومی آب و برق و تعیین محدوده زمانی تولید آثار اعلام شد .
وی افزود: در این جشنواره با توجه به نوع عملکرد شرکت ها از حیث سد و نیروگاه و شبکه های آبیاری و زهکشی، بر اساس ستاره های هر روابط عمومی با داده های وی مورد بررسی قرار گرفته و نتایج بر اساس معدل کل در مجموعه ی بخش ها در نظر گرفته شد .
دبیر انجمن روابط عمومی ایران ادامه داد: محورهای مورد ارزیابی، شامل ارتباطات درون و برون سازمانی، تبلیغات، خبر، افکار سنجی و تحلیل محتوا، ارتباطات و فعالیت های فرهنگی و هنری بود .
وی بیان کرد : این جشنواره با رویکرد چهارگانه انجام ارزیابی، انگیزش، آموزش و ارتقا برای نخستین بار در استان خوزستان و در سطح کشور برگزارشد .
آئین استقرار سامانه های مدیریت کیفیت و رضایت مشتری برای نخستین بار در سازمان آب و برق استان خوزستان برگزار و همزمان با این مراسم نیز اختتامیه دومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت های تابع سازمان آب و برق خوزستان برگزارشد و در آیینی از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد .

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد