درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 02:06   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23931صفحه نخست » دوشنبه، 17 خرداد 1395 - 11:06
الگوریتم جدید اینستاگرام براساس محبوبیت عکس‌ها
اینستاگرام با تغییر الگوریتم خود ترتیب نمایش عکس‌ها و ویدئوهای خود را تغییر داده تا بهترین مطالب ارسالی از نظر هر کاربر را ابتدا برای وی به نمایش درآورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اینستاگرام با تغییر الگوریتم خود ترتیب نمایش عکس‌ها و ویدئوهای خود را تغییر داده تا بهترین مطالب ارسالی از نظر هر کاربر را ابتدا برای وی به نمایش درآورد. اینستاگرام چند هفته قبل برنامه‌های خود برای اعمال این تغییر را خبری کرده بود و هدف از این کار را کنار گذاشتن ترتیب زمانی نمایش عکس‌ها دانسته بود که چندان جذاب و منطقی تلقی نمی‌شود. به اعتقاد مدیران اینستاگرام عکس‌ها ویدئوهای این سایت باید بر مبنای میزان علاقه کاربران به محتوای موجود، روابط افراد با یکدیگر و زمان ارسال آنها مرتب شوند و نه صرفا شاخص آخر. این تغییر ناشی از تصمیم‌گیری‌های مدیران فیس‌بوک است که مالک اینستاگرام هستند. بر این اساس افرادی که به شبکه‌های اجتماعی سر می‌زنند لزوما دوست ندارند تازه ترین مطالب را اول ببینند. بلکه آنها به مطالعه مطالب ارسالی دوستان و عزیزانشان علاقه بیشتری دارند. پیش از این اینستاگرام اعلام کرده بود الگوریتم زمانی باعث می‌شود کاربران 70 درصد از مطالب فید خبری خود را مشاهده نکنند، اما با این تغییر انتظار می‌رود این وضعیت تغییر کند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3782

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
charogh
| 1395/7/28 - 15:33 |     0     0     |
به وب سایت ما هم سر بزنید یه سایت پر از دست سازه های خلاقانه ی هنرمندان ایران


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  اخبار ممنوعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد