درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 تیر 1397 - 21:11   

یکه تازی بانک ملی ایران در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  یکه تازی بانک ملی ایران در سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نشریات بانک سپه در چهار بخش اول شد

  نشریات بانک سپه در چهار بخش اول شد


ادامه ادامه مطلب دو

بانک شهر برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی بانک

  بانک شهر برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی بانک


ادامه ادامه مطلب سه

اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون

  اهدای دیپلم افتخار به روابط عمومی بانک توسعه تعاون


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شرکت تیلیا تلویزیون چهار و سی‌مور را می‌خرد
  تجربه جهانی حمایت از تولید
  دیدار ترامپ- پوتین؛ نشانه تغییر یا نمایش تبلیغاتی؟
  درخواست ممنوعیت استفاده از کیسه های پلاستیکی در تاجیکستان
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن
  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی
  عکس خبر/ روی جلد مجله تایم بعد از دیدار پوتین و ترامپ
  بهترین عکس سال 2018 با آیفون
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23931صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 17 خرداد 1395 - 11:06
الگوریتم جدید اینستاگرام براساس محبوبیت عکس‌ها
اینستاگرام با تغییر الگوریتم خود ترتیب نمایش عکس‌ها و ویدئوهای خود را تغییر داده تا بهترین مطالب ارسالی از نظر هر کاربر را ابتدا برای وی به نمایش درآورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اینستاگرام با تغییر الگوریتم خود ترتیب نمایش عکس‌ها و ویدئوهای خود را تغییر داده تا بهترین مطالب ارسالی از نظر هر کاربر را ابتدا برای وی به نمایش درآورد. اینستاگرام چند هفته قبل برنامه‌های خود برای اعمال این تغییر را خبری کرده بود و هدف از این کار را کنار گذاشتن ترتیب زمانی نمایش عکس‌ها دانسته بود که چندان جذاب و منطقی تلقی نمی‌شود. به اعتقاد مدیران اینستاگرام عکس‌ها ویدئوهای این سایت باید بر مبنای میزان علاقه کاربران به محتوای موجود، روابط افراد با یکدیگر و زمان ارسال آنها مرتب شوند و نه صرفا شاخص آخر. این تغییر ناشی از تصمیم‌گیری‌های مدیران فیس‌بوک است که مالک اینستاگرام هستند. بر این اساس افرادی که به شبکه‌های اجتماعی سر می‌زنند لزوما دوست ندارند تازه ترین مطالب را اول ببینند. بلکه آنها به مطالعه مطالب ارسالی دوستان و عزیزانشان علاقه بیشتری دارند. پیش از این اینستاگرام اعلام کرده بود الگوریتم زمانی باعث می‌شود کاربران 70 درصد از مطالب فید خبری خود را مشاهده نکنند، اما با این تغییر انتظار می‌رود این وضعیت تغییر کند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3782

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
charogh
| 1395/7/28 - 15:33 |     0     0     |
به وب سایت ما هم سر بزنید یه سایت پر از دست سازه های خلاقانه ی هنرمندان ایران


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ آگهی تا 40 درصد گنجایش صفحات و نه کمتر از آن


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  گزارش تصویری سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی/2


  مقاله علمی/ روابط عمومی و ارتباطات سیاسی


  پسر بچه‌ای که آگهی فوتش را خودش نوشت


  گزارش تصویری سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی/1


  ترکیه یک خبرنگار روزنامه جمهوریت را به حبس محکوم کرد


  روزنامه دولتی و روزنامه حزبی


  سریع‌ترین شارژر موبایل توسط هواوی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی