درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 آبان 1397 - 03:44   

«ادوبی» با محصولات تازه‌اش «توفان به‌پا کرد»

  «ادوبی» با محصولات تازه‌اش «توفان به‌پا کرد»


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

هم اندیشی نقشه ارتباطات میان فرهنگی درباره اربعین

  هم اندیشی نقشه ارتباطات میان فرهنگی درباره اربعین


ادامه ادامه مطلب سه

رسانه‌های غایب در کنفرانس «داووس صحرا»

  رسانه‌های غایب در کنفرانس «داووس صحرا»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  «ادوبی» با محصولات تازه‌اش «توفان به‌پا کرد»
  ویدیو/ روابط عمومی آینده
  احترام به مخاطب
  انتخابات هیات رییسه شورای روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد
  بانک ملی ایران 24 ساعته با شماست!
  شناخت و تامین نیازهای روز مشتریان،در دستور کار بانک ملی ایران
  تشریح آخرین وضعیت پرداخت ارز اربعین توسط عضو هیات مدیره بانک ملی ایران
  انتشار ویژه نامه پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران
  رونمایی از چهار کتاب روابط عمومی در کنفرانس روابط عمومی
  تقدیر از 10 روابط عمومی فعال، خلاق و مسئولیت پذیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23931صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 17 خرداد 1395 - 11:06
الگوریتم جدید اینستاگرام براساس محبوبیت عکس‌ها
اینستاگرام با تغییر الگوریتم خود ترتیب نمایش عکس‌ها و ویدئوهای خود را تغییر داده تا بهترین مطالب ارسالی از نظر هر کاربر را ابتدا برای وی به نمایش درآورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اینستاگرام با تغییر الگوریتم خود ترتیب نمایش عکس‌ها و ویدئوهای خود را تغییر داده تا بهترین مطالب ارسالی از نظر هر کاربر را ابتدا برای وی به نمایش درآورد. اینستاگرام چند هفته قبل برنامه‌های خود برای اعمال این تغییر را خبری کرده بود و هدف از این کار را کنار گذاشتن ترتیب زمانی نمایش عکس‌ها دانسته بود که چندان جذاب و منطقی تلقی نمی‌شود. به اعتقاد مدیران اینستاگرام عکس‌ها ویدئوهای این سایت باید بر مبنای میزان علاقه کاربران به محتوای موجود، روابط افراد با یکدیگر و زمان ارسال آنها مرتب شوند و نه صرفا شاخص آخر. این تغییر ناشی از تصمیم‌گیری‌های مدیران فیس‌بوک است که مالک اینستاگرام هستند. بر این اساس افرادی که به شبکه‌های اجتماعی سر می‌زنند لزوما دوست ندارند تازه ترین مطالب را اول ببینند. بلکه آنها به مطالعه مطالب ارسالی دوستان و عزیزانشان علاقه بیشتری دارند. پیش از این اینستاگرام اعلام کرده بود الگوریتم زمانی باعث می‌شود کاربران 70 درصد از مطالب فید خبری خود را مشاهده نکنند، اما با این تغییر انتظار می‌رود این وضعیت تغییر کند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3782

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
charogh
| 1395/7/28 - 15:33 |     0     0     |
به وب سایت ما هم سر بزنید یه سایت پر از دست سازه های خلاقانه ی هنرمندان ایران


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ویدیو/ روابط عمومی آینده


  احترام به مخاطب


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ مارکز و اسپنسر


  امکان درخواست صدور و ارسال پستی پروانه انتشار رسانه‌ها مهیا شد


  اطلاع رسانی روابط عمومی ها باید به صورت دقیق و جامع باشد


  رسانه‌های غایب در کنفرانس «داووس صحرا»


  تقدیر از 10 روابط عمومی فعال، خلاق و مسئولیت پذیر


  دبیرکل کنفرانس روابط عمومی: روابط عمومی ها نیازمند راه حل های مدرن اند


  جایزه پدر روابط عمومی ایران به حسن بشیر اهدا شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جزییات پانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران اعلام شد