درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:10   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23920صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 16 خرداد 1395 - 20:51
اولین نشست مشترک انجمن صنفی بیمه نویسان و روابط عمومی بیمه مرکزی برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی در اولین نشست مشترک با اعضای انجمن صنفی بیمه نویسان حمایت خود را از این انجمن اعلام کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی در اولین نشست مشترک با اعضای انجمن صنفی بیمه نویسان حمایت خود را از این انجمن اعلام کرد.

به گزارش  به نقل از تسنیم، اعضای انجمن صنفی بیمه نویسان در نشستی صمیمانه با مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، خواستار حمایت صنعت بیمه از خبرنگاران تخصصی این حوزه شدند.


بنا بر این گزارش، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، در این نشست ضمن ابراز خرسندی از تاسیس انجمن صنفی بیمه نویسان گفت: از دو سال پیش بحث توسعه اطلاع رسانی از سوی خبرنگاران تخصصی حوزه بیمه از سوی روابط عمومی بیمه مرکزی آغاز شد. در همین راستا و با هدف شناسایی خبرنگاران مستعد و علاقه مند به این حوزه، سه دوره آموزش بیمه برای حدود 60 نفر از خبرنگاران برگزار شد که نتایج خوبی به همراه داشت.


وی افزود: تاسیس این انجمن می تواند سرآغاز تحولات خوبی در حوزه تعامل رسانه های تخصصی بیمه و مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه باشد.


زندی با اعلام حمایت از این انجمن گفت: در صدد هستیم با بهره گیری از ظرفیت های انجمن صنفی بیمه نویسان، مفاهیم بیمه را ساده سازی و خدمات صنعت بیمه را با زبان ساده تر به مردم منتقل کنیم و با رسانه ای کردن خدمات صنعت بیمه در قالب پرداخت خسارت های بزرگ از سوی شرکت های بیمه، ایجاد نیاز به بیمه در میان مردم بیش از پیش احساس شود.


مدرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، از اعضای انجمن صنفی بیمه نویسان خواست تا با مشارکت در طرح هایی مثل ب مثل بیمه، سند توسعه فرهنگ بیمه، ساختار یکپارچه روابط عمومی های شرکت های بیمه، برگزاری میزگردهای تخصصی و دوره های آموزشی برای خبرنگاران، بیمه مرکزی را همراهی کنند.


در ادامه این نشست، جاوید رنجبر شیرازی رئیس هیات مدیره انجمن، علی اکبری زاده نائب رییس، ایمان ایزدی مقدم دبیر و بهمن کبیری پرویزی خزانه دار این انجمن به ارائه گزارش از روند تاسیس، اهداف و برنامه های انجمن صنفی بیمه نویسان پرداختند. سایر اعضا نیز در این نشست پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد