درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 15:23   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2392صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 30 دی 1391 - 08:19
همایش «وقف و رسانه» در یزد برگزار شد
  

شارا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در همایش «وقف و رسانه» در امامزاده جعفر(ع)، وقف را مرز آگاهانه بین دلبستن و دل کندن دانست و گفت: وقف احسانی جاودان و ماندگار است و مصداق بارز از انفاق است.

به گزارش شارا به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد 27 دی‌ماه در همایش «وقف و رسانه» در امامزاده جعفر(ع)، وقف را مرز آگاهانه بین دلبستن و دل کندن دانست و گفت: وقف احسانی جاودان و ماندگار است و مصداق بارز از انفاق است.

وی در این همایش که با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: بستر توسعه انسانی و مبانی زندگی انسان در جامعه، روابط عمومی ها هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه سازمان خوب حول محور یک روابط عمومی خوب است، گفت: کار روابط عمومی یک کار مقدس و قابل ستودنی است. اطلاع‌رسانی باید دارای ارزش‌های الهی باشد و به دور از ریا کاری انجام شود.

احمدخانی، عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی استان یزد نیز در این همایش در خصوص راهکارهای برنامه ریزی استراتژیک مطالبی را عنوان کرد.

وی منبع قدرت، عرصه روابط عمومی، تعریفی از واقعیت اجتماعی، عنصر یکدلی برای شهرت و یک الگو برای هنجار را از تاکتیک‌های روابط عمومی برشمرد.

احمدخانی همچنین در ادامه گفت: فعالیت نوشتاری، گفتاری، رسانه الکترونیک، تبلیغات محیطی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ از جمله تکنیک‌های ارتباطی است.

بودجه بندی، جدول زمانبندی ، اجرای برنامه و بازخورد برنامه و سنجش اثر بخش آن از جمله مواردی بود که وی به آن اشاره کرد.

این استاد دانشگاه در بخشی از سخنان خود با اشاره به مصادیقی از برنامه‌های اوقاف در معرفی خود افزود: اوقاف یزد ورود مناسبی درعرصه اطلاع رسانی و ترویج این فرهنگ در جامعه داشته است.

در پایان این نشست یک روزه سید عبد المجید قائم محمدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری یزد ضمن گرامیداشت هفته وقف و ارائه گزارش مبسوطی از برنامه‌های روابط عمومی‌های ادارات استان در رابطه با ایجاد وقف جدید با رویکردهای نوین مطالبی را عنوان نمود.

در پایان این مراسم با حضور قائم مقام سازمان صدا و سیمای مرکز یزد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل روابط‌عمومی و اموربین‌الملل استانداری یزد از نیره شفیعی ‌پور سرپرست خبرگزاری مهر، حسین جلالی سردبیر سایت خبری یزد فردا، محمودرضا رحمانی سرپرست خبرگزاری ایرنا و اعظم السادات میرجلیلی از خبرگزاری ایکنا در حوزه رسانه های مجازی فعال در زمینه وقف تقدیر شد.

همچنین از مسعود میر جلیلی به عنوان عکاس برتر در حوزه وقف تجلیل به عمل آمد.

در گروه رسانه‌های مکتوب نیز از محمد مسعود ارکان مدیرمسئول روزنامه پیمان یزد و ملک مسعود ملک از دوهفته نامه ملک یزد در این زمینه تقدیر شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد