درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 06:26   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23917صفحه نخست » یکشنبه، 16 خرداد 1395 - 17:15
اسنپ‌چت در تعداد کاربران از توییتر پیشی گرفت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جک دورسی: اسنپ جت اپلیکیشنی کاملا مدرن است
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جک دورسی: اسنپ جت اپلیکیشنی کاملا مدرن است

در حال حاضر به‌طور متوسط، روزانه 150 میلیون نفر از شبکه اجتماعی اسنپ‌چت استفاده می‌کنند و این در حالی است که تعداد کاربران توییتر به 140 میلیون در هر روز می‌رسد.

بنابر گزارش بلومبرگ، اسنپ‌چت با رشد مناسب موفق شده در زمینه استفاده روزانه کاربران از سرویس‌های عرضه شده، از توییتر پیشی بگیرد. این در حالی است که هیچ گزارش رسمی از سوی مدیران دو شرکت یادشده در خصوص تعداد کاربران فعال روزانه این سرویس‌ها منتشر نشده اما بلومبرگ با بررسی و تحلیل، رشد بیشتر اسنپ‌چت در مقایسه با توییتر را امری قطعی می‌داند.

این گزارش، محل امیدواری برای اسنپ‌چت 5 ساله و نمایشی ناامیدکننده برای توییتر 10 ساله خواهد بود. اگرچه توییتر به عنوان شبکه اجتماعی با سابقه بیشتر، کاملا تاثیرگذار ظاهر شده اما در چند سال گذشته در زمینه بهبود رشد و جذب کاربران با چالش‌های زیادی روبرو شده و اخیرا تعداد کاربران فعال ماهیانه آن نیز با کاهش روبرو شده است. در طرف مقابل، اسنپ‌چت که تعداد کاربران فعال روزانه آن در ماه دسامبر سال گذشته تنها 110 میلیون عنوان شده بود رشد سریع و مستمری را تجربه کرده است.

به تازگی گزارشی در خصوص تعداد کاربران فعال ماهیانه اسنپ‌چت منتشر نشده و از همین رو به‌نظر می‌رسد توییتر در این زمینه شاخص‌های بهتری را به ثبت رسانده باشد. با این وجود، در صورتی که استفاده روزانه کاربران از اسنپ‌چت، روند صعودی خود را به همین منوال طی کند، به‌نظر می‌رسد توییتر مدت زمان زیادی بالاتر از اسنپ‌چت نخواهد بود.

درنظر داشته باشید که شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک همچنان با 1.09 میلیارد کاربر فعال روزانه، پیشتاز بازار به حساب می‌آید.

نکته جالب توجه اینکه جک درسی مدیرعامل توییتر در کنفرانس هفته گذشته Code در خصوص عملکرد اسنپ‌چت عنوان داشته این نرم‌افزار، کاملا مدرن بوده و به این مهم پی برده که کاربران تمایل کم‌تری به لمس گزینه‌های مختلف در رابط کاربری شبکه‌های اجتماعی دارند. درسی توییتر را گیج‌کننده خوانده و در این خصوص می‌گوید:

"وقتی شما در توییتر گزینه‌ای را لمس می‌کنید، نتیجه‌ای غیرمنتظره به دنبال خواهد داشت اما طراحی ویژه برپایه قابلیت‌های لمسی اسنپ‌چت، هدف شبکه‌های اجتماعی در جهت توسعه و بهبود تجربه کاربری آن‌ها خواهد بود."

منبع :‌ آی تی ایران

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد