درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 18:55   

لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل

  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۷ روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰
  سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب شد
  نشست شورای مدیران‌ روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی بیمه دی برگزار شد
  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت
  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها
  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟
  دیجیتال
  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه
  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد
  تغییرات گوگل در گوشی‌های پیکسل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23870صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 خرداد 1395 - 14:55
دبیر شورای اطلاع رسانی استان:
رسانه ها نمایندگان افکار عمومی جامعه هستند
نصرت الله علیرضایی گفت: روابط عمومی ها نمایندگان افکار عمومی در سازمان و رسانه ها نیز نمایندگان افکار عمومی در جامعه و منتقد هستند که هر دو می توانند با یکدیگر هم افزایی داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نصرت الله علیرضایی دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین در نشست صمیمی روابط عمومی ها و رسانه های جمعی استان اظهار کرد: از نظر فلسفی و معرفتی مهمترین محور و اصل اساسی در توصیف و تبیین جهان جدید موضوع "حق" بوده و براساس آن انسان جدید انسانی محق است.

وی افزود: در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز فرق جهان قدیم با جهان جدید در مفهوم شهروند است زیرا در جامعه قدیم شهروند نداشتیم بلکه همه مردم رعیت بودند.

مدیرکل روابط عمومی استاندار قزوین اضافه کرد: انسان شهروند حق مدار، مطالبات و خواسته هایی دارد و تمام سازمان ها و نهادهایی که در جهان جدید ایجاد شده است، آمده اند تا به مطالبات این شهروند حق مدار پاسخ دهند.

علیرضایی ادامه داد: در چنین شرایط اگر این جهان جدید را درک نکنیم، نمی توانیم همگام با آن پیش رفته و عملکرد موفقی داشته باشیم زیرا محور جهان جدید مفهوم شهروند حق مدار است.

وی عنوان کرد: در چنین جهانی اهمیت اطلاع رسانی، پاسخگویی به مطالبات و انتظارات مردم مفهوم کلیدی پیدا می کند و روابط‌ عمومی ها نیز در این جهان جدید تداوم کار و فعالیت رسانه ها در دستگاه های اجرایی به شمار می روند.

مدیرکل روابط عمومی استاندار قزوین تصریح کرد: روابط عمومی ها نمایندگان افکار عمومی در سازمان و رسانه ها نیز نمایندگان افکار عمومی در جامعه و منتقد هستند و اگر این موضوع را به درستی مطرح کنیم این دو گروه می توانند با یکدیگر هم افزایی داشته باشند.

علیرضایی گفت: بر اساس نگاه مذکور دنبال این هستیم که با برگزاری نشست ها و برنامه های مختلف تعاملات و روابط بین رسانه ها و روابط‌ عمومی ها را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: افزایش این تعاملات موجب می شود که رسانه ها و روابط عمومی ها به شکل منسجم با یکدیگر هم افزایی داشته باشند و در راستای پاسخگوی به مطالبات مردم و دغدغه های شهروندان یک اطلاع رسانی شفاف، دقیق، سالم، امیدبخش و اعتمادافزا داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی استاندار قزوین با اشاره به تأکیدات استاندار نسبت به امر اطلاع رسانی افزود: استاندار قزوین نیز با توجه به سابقه رسانه ای که دارد، فوق العاده به حوزه اطلاع رسانی و رسانه اهمیت می دهد و نسبت به آن حساسیت دارد.

علیرضایی با بیان اینکه پیگیر برگزاری دوره های آموزشی برای اصحاب رسانه استان قزوین هستیم، اضافه کرد: سعی داریم با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دوره های آموزشی مورد نیاز را برای اصحاب رسانه این استان برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم نیز تاکنون اقداماتی انجام شده که انعقاد تفاهم نامه چندجانبه یکی از این اقدامات به شمار می رود.

مدیرکل روابط عمومی استاندار قزوین اظهار کرد: وقتی نگاه به اطلاع رسانی نگاه عقبه ای باشد تمام دستگاه های اجرایی باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

علیرضایی یادآور شد: حدود 135روابط عمومی در استان قزوین داریم که از بین آن ها حدود 20نفر انتخاب شدند تا شورای روابط عمومی های این استان را فعال کرده و از این طریق بتوانیم دغدغه های این حوزه را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به پیگیری مطالبات اصحاب رسانه نیز اظهارداشت: با توافق سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری دوره های آموزشی رایگان خبرنگاران و روابط عمومی ها در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین ضمن تشکر از همه رسانه های گروهی مکتوب، مجازی و رسانه ملی در انعکاس خدمات دولت و نیز بیان انتقادهای سازنده گفت: تقدیر از رسانه های فعال را وظیفه خود می دانیم و از این پس تلاش می کنیم به نحو مقتضی از فعالان این عرصه تشکر کنیم.

وی گفت: با تشکیل جلسه ای با حضور مدیران و مسئولان تمامی روابط عمومی های استان قزوین ضمن بررسی فعالیت رسانه در نظرخواهی به دو انتخاب برتر رسیدیم که در این راستا محمدرضا جباری سرپرست خبرگزاری مهر استان قزوین به عنوان خبرنگارفعال، پویا و حرفه ای معرفی می شود.

علیرضایی تصریح کرد: همچنین حسن شکیب زاده مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با چاپ چهارجلد کتاب «فار» با جمع آوری آثار و وصیت نامه های شهدا و ارائه کاری ماندگار و تعامل مناسب با رسانه ها به نمایندگی از سایر روابط عمومی ها به عنوان نمونه معرفی می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تصریح کرد: علاوه بر آن جا داشت در این جلسه به عنوان فرصتی برای تقدیر از تلاش ها و فعالیت های هادی صادق دقیقی استفاده شود که این امر نیز به عنوان یک سنت حسنه عملی خواهد شد.

 

منبع: برنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  سواد آمارى


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود