درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:39   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23862صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 خرداد 1395 - 11:02
روابط عمومی فعال، نشاط دستگاه اجرایی را به همراه دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: نشاط و سرزندگی یک دستگاه اجرای به میزان فعالیت روابط عمومی آن وابسته بوده و این موضوع نباید مورد غفلت قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ایوب رحیمی روز سه شنبه در نشست با روابط عمومی دستگاه ها و رسانه های استان قزوین، افزود: با توجه به اینکه یکی از وظایف روابط عمومی ها ارتباط درون و بیرون سازمانی است، نباید میان این دستگاه با رسانه ها تفاوت چندانی در نوع نگرش ها وجود داشته باشد .
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها مشاور و امین مدیر دستگاه های خود به شمار رفته و ارتباط آن را با مردم نیز برقرار می کنند، ادامه داد: یک روابط عمومی موفق با عملکردی مطلوب باید هم منافع سازمانی خود را و هم منافع جامعه و افکار عمومی را همواره مورد نظر قرار دهد .
رحیمی با بیان اینکه حیات و زندگی یک سازمان به عملکرد روابط عمومی آن دستگاه بستگی داشته و عملکرد مثبت آن بی شک باعث خوشنامی و شادابی آن دستگاه می شود، افزود: مدیران نیز باید از این جایگاه در هر شرایطی دفاع کرده و از هر موردی که باعث تضعیف آن می شود، خودداری به عمل آورند .
وی، مخاطب شناسی را یکی از مهمترین وظایف رسانه ها دانست که باید از آن در جهت حفظ آسایش و آرامش جامعه و جلوگیری از التهاب در میان مردم استفاده شود، ادامه داد: در عین حال نیز باید فرهنگ خود کنترلی در جامعه تبیین و با ترویج تقوا و استفاده از اهرم قانون به وظیفه خود در پاسداشت حقوق دیگران عمل کنیم .
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین با اشاره به عملکرد موفق رسانه های استان، سطح کیفی و کمی آنها را قابل قبول دانست و افزود : رسانه ها همواره جایگاه ویژه ای در میان آحاد جامعه داشته که مهمترین امتیاز آن نیز اعتماد مردم به آنها است .
رئیس مشاوران استاندار قزوین نیز در این نشست گفت: اصحاب رسانه، افسران جنگ نرم هستند و باید با دشمن شناسی به جنگ با آنها پیش روند .
به گفته محمدباقر کشفی، برای برخورد با عملیات نرم و جنگ روانی دشمن باید از ابزار و تجهیزات به شکل موثر و مفید استفاده و از ناامید کردن مردم نیز خوداری شود .
وی ادامه داد: مایوس کردن مردم از اقدام های انجام شده حرکت در مسیر دشمن بوده و آفت جامعه به حساب خواهد آمد .
کشفی با اشاره به اینکه مطرح کردن خدمات دولت موجب تقویت پیوند بین مردم و دولت می شود، افزود: رسانه ها در این زمینه به خوبی می توانند ایفای نقش کنند .
این مسئول در پایان یادآور شد: رسانه ها باید با تبیین موقعیت استان در شناساندن و معرفی آن در تمامی زمینه ها به نحو شایسته ای اقدام کنند .

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد