درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 13:37   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23772صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 11 خرداد 1399 - 21:45
بازنشر/ خوزستان خانه اول روابط عمومی ایران است
یکی از مهمترین چالش های زمانه کنونی نبودن اشخاص و افرادی است که تمام قامت بتوانند به عنوان الگوی روابط عمومی سرمشق دیگران قرار گرفته و نسل جوان و جدید روابط عمومی را در مسیر درست انجام این وظیفه خطیر قرار دهند. اما آیا می توان به همین شکل راه را ادامه داد؟ بدون شک پاسخ منفی است و این مسیر باید با تلاش و پشتکار متخصصان روابط عمومی هموار گردد تا بتوانیم صنعت روابط عمومی کشورمان را به استانداردهای روز دنیا در این حوزه نزدیک نماییم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  استان خوزستان به عنوان خواستگاه و پایتخت صنعت نفت ایران، نقش و سهم بسیار چشمگیری در تولید ناخالص ملی و گردش چرخ های اقتصادی کشور دارد. افزون بر 80 درصد نفت خام و 16 درصد از کل گاز تولیدی کشور در مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تولید می شود که عمده آن در استان خوزستان راهبری و تولید می شود.

 

این استان در کنار تمام مزیت ها و استعداد های طبیعی و صنعتی از یک شاخص و ویژگی کم نظیر نیز برخوردار است و آن ترکیب خاص جمعیتی و تنوع اقوام و اقشار اجتماعی آن است. این ویژگی منحصربه فرد در کنار مزایای طبیعی و اقلیمی از جمله صنایع بزرگ ، رودخانه ها، جلگه ها و اراضی پهناور کشاورزی، بندرها، اسکله ها، خط آهن سراسری و سایر موهبت های خدادادی، منجر به پدید آمدن یک قطب بزرگ اقتصادی در این خطه کشور شده است که برای بهره مندی و شکوفایی هرچه بیشتر آن باید تلاشی دو چندان به عمل آمده و پاره ای غفلت ها و کاستی ها جبران گردد.


به عقیده من آنچه قادر است تلاش مجموعه ی عوامل پیش برنده را در استان زرخیز خوزستان به نتیجه دلخواه سوق دهد، برقراری رابطه مبتی بر تفاهم میان اجزای این ترکیب پیچیده و در هم تنیده است. به عبارتی بومی سازی و اجرای روابط عمومی به مفهوم مدرن و امروزی اش موجب خواهد شد پیوند میان این جمعیت متکثر و این حجم سازمان ها، صنایع و دستگاه های متعدد برقرار و موانع توسعه از میان برداشته شود.


نکته ای که در این مجال قابل ذکر است این که خوزستان ، خاستگاه صنعت عظیم نفت و هم به نوعی خاستگاه روابط عمومی ایران است و امید می رود که پیشگامی خود را در این حوزه همچنان حفظ نموده و به رخ بکشد. یقینا هر دستگاه، شرکت و یا سازمانی که به گسترش ارتباطات و شفافیت و اطلاع رسانی درست و بهنگام اهتمام ورزد، مسیر توسعه و تعالی را با سرعت و سهولت بیشتری طی خواهد نمود.


امید است که تلاش پیگیر برگزار کنندگان و دست اندرکاران این جشنواره به توسعه و تاثیرگذاری بیشتر روابط عمومی در استان خوزستان و افزایش تعامل و تفاهم میان اجزای این اجتماع انسانی بینجامد و زمینه پیوند میان ذینفعان با سازمان ها را بیش از پیش فراهم نماید.

 

یکی از مهمترین چالش های زمانه کنونی نبودن اشخاص و افرادی است که تمام قامت بتوانند به عنوان الگوی روابط عمومی سرمشق دیگران قرار گرفته و نسل جوان و جدید روابط عمومی را در مسیر درست انجام این وظیفه خطیر قرار دهند. اما آیا می توان به همین شکل راه را ادامه داد؟ بدون شک پاسخ منفی است و این مسیر باید با تلاش و پشتکار متخصصان روابط عمومی هموار گردد تا بتوانیم صنعت روابط عمومی کشورمان را به استانداردهای روز دنیا در این حوزه نزدیک نماییم.


شرایط خاص کشور ما به عنوان کشوری در حال گذار که سعی دارد علاوه بر حفظ سنت ها و هنجارهای جامعه ایرانی با دریافت تکنولوژی های نوین در رقابتی جهانی شرکت کند، گاه به واسطه عدم بومی سازی تکنولوژی ها از یک سو ، پیچیدگی های هنجارهای اجتماعی و بروکراسی اداری از سوی دیگر و همچنین بی توجهی به رشد تخصص گرایی و تربیت نیروهای متخصص بصورت موازی و همزمان با ورود تکنولوژی های جدید، در گرداب تعارض بین سنت و مدرنیته گرفتار می شود.

 

شرایط کنونی جامعه ایجاب می کند افرادی که در راس روابط عمومی ها قرار می گیرند یا باید علم آن را داشته باشند و یا بتوانند به نحو درستی از توانمندی متخصصان این حوزه جهت پیشبرد اهداف استفاده نمایند. بنابر این می توان گفت بکارگیری ابزارها و تکنولوژی های نوین ارتباطی و در اختیار داشتن نیروهای انسانی مجرب و متخصص دو فاکتور اصلی هستند که می توانند روابط عمومی ها را در رسیدن به اهداف یاری نماید.


آنچه از این بحث می توان نتیجه گرفت این است که روابط عمومی متخصصانی می خواهد که بتوانند خوب مدیریت کنند، بنویسند، روح هنر را از منظر زیبایی شناسی درک نمایند، با روش های برقراری ارتباط موثر آشنا باشند، دارای روابط اجتماعی قوی باشند، با نرم افزارهای مرتبط با این حوزه آشنایی داشته باشند و بالاخره سازمان خود و گروه مخاطبان آن را به خوبی بشناسند.


رضا طاهری
رییس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد