درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 18:15   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23770صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 9 خرداد 1395 - 21:07
روابط عمومی ها دیده بان امین دستگاه های اجرایی هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه حضرت معصومه (س) قم گفت: روابط عمومی ها دیده بان امین دستگاه های اجرایی محسوب می شوند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه حضرت معصومه (س) قم گفت: روابط عمومی ها دیده بان امین دستگاه های اجرایی محسوب می شوند.


حجت الاسلام محمد رضا آخوند زاده روز یکشنبه در همایش نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی در سالن همایش های دانشگاه حضرت معصومه (س) قم با بیان این مطلب، اظهار داشت: روابط عمومی ها نقش بسزایی در تعیین برنامه ها و خط مشی های یک مجموعه دولتی ایفا می کنند.

 

وی با اشاره به آسیب های مختلفی که معمولا رسانه ها و بویژه روابط عمومی ها به آن دچار می شوند، خودسانسوری را از مهمترین آنها برشمرد، و اذعان داشت: برخی مواقع روابط عمومی می کوشند تا همه چیز را در دستگاه خود خوب جلوه دهند، و به طور حتم این اقدام زمینه کاهش اعتماد عمومی به آنها و همچنین دستگاه مربوطه را تقویت می کند.

 

آخوند زاده با اشاره به نقش حائز اهمیت روابط عمومی ها در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در یک دستگاه اجرایی خاص، اضافه کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب روابط عمومی ها نمایانگر اوضاع داخلی سازمان ها و نهادهای اجرایی به شمار می روند، از این رو بیان شفاف و موضع گیری های دلسوزانه این مجموعه ها می تواند نهادهای متبوع را به سمت هدف های مدنظر در زمینه اقتصاد مقاومتی سوق دهد.

 

وی همچنین با تبیین برخی از مهمترین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی به اقتصادی گفته می شود، که درآمدهای نفتی اساس و مبنای اصلی آن را تشکیل نمی دهد، بلکه ظرفیت های بومی بویژه دانش و خرد جمعی آن را به سمت رشد و پیشرفت هدایت می کند.

 

وی با تاکید بر نقش تاثیر گذار صنعت و کشاورزی در این زمینه به عنوان دو پشتوانه مهم اقتصاد کشور، گفت: بدون خودکفا شدن دربخش کشاورزی به هیچ وجه نخواهیم توانست، اقتصادی پویا، توانمند و مقاوم را در برابر تحریم ها و تهدیدهای دشمنان بوجود آوریم.

 

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه حضرت معصومه با تاکید بر فراهم بودن زیر ساخت های لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی در قم، افزود: ظرفیت های اقتصادی در این استان آنقدر زیاد است، که بی شک می توان با بهره گیری از آنها، قم را نسبت به اعتبارات ملی بی نیاز کرد، که این امر نیز بدون تعامل و هم افزایی بین دستگاهی میسر نخواهد شد.

 

همچنین در این مراسم یکی از استادان دانشگاه روابط عمومی ها را چشم و چراغ سازمان های مختلف اجرایی ذکر کرد، و افزود: این مجموعه های موجود در درون دستگاه های اجرایی می توانند، با اطلاع رسانی مطلوب خود در تصمیم گیری های دقیق و سنجیده مدیران و مسئولان نقش عمده ای را ایفا کنند.

 

ابوالفضل شاه آبادی با اذعان به وجود یک سری حلقه های مفقوده در دستگاه های اجرایی، آن را مانع بزرگ و مهمی برای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد، و افزود: روابط عمومی ها می توانند با ارائه راهکارهای موثر این نهادها را در یافتن این حلقه های مفقوده و در نتیجه تحقق شعار سال به بهترین شکل ممکن یاری و مساعدت کنند.

 

وی همچنین با تاکید بر اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی موضوعی نیست، که برنامه ریزی برای آن تنها محدود به امسال باشد، بلکه باید به همواره به عنوان یکی از سیاست ها و برنامه های مهم اقتصادی دولت در دستور کار دولتمردان قرار بگیرد، ضمن برشمردن برخی از پتانسیل های اقتصادی منحصر به فرد کشور یادآور شد: با توجه به تنوع زیست محیطی و جاذبه های تاریخی و قرار گرفتن در ردیف 10 کشور جهان به لحاظ داشتن منابع طبیعی نفت و گاز و همچنین 20 کشور جهان از نظر دارا بودن ذخایر ممتاز معدنی، اقتصاد ایران قابلیت تبدیل شدن به یکی از اقتصادهای برتر جهان با تکیه بر ظرفیت های بومی خویش را دارد.

 

این مراسم از سری جلسه های هم اندیشی روابط عمومی های سازمان های دولتی قم بود، که به همت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه حضرت معصومه (س) و استانداری قم ترتیب یافته بود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد