درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:42   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23736صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 9 خرداد 1395 - 01:02
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: روابط عمومی فعال زمینه تحول و پویایی سازمان را فراهم می کند
روابط عمومی فعال می تواند یک سازمان را متحول و پویا کند. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و دکتر واعظی با استقبال از برگزاری سالانه این همایش تاکید کرد: باید انتقال تجربه داشت و از بحث های مختلف بهره برد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سومین همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به افزایش جایگاه روابط عمومی ها ادامه داد: روابط عمومی فعال می تواند یک سازمان را متحول و پویا کند. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و دکتر واعظی با استقبال از برگزاری سالانه این همایش تاکید کرد: باید انتقال تجربه داشت و از بحث های مختلف بهره برد.


وی خواستار اشراف روابط عمومی بر برنامه ها و سیاست های دولت در تمام زمینه ها شد و گفت: این نگاه کلان در روابط عمومی ها موجب می شود به درستی به انعکاس اقدامات و عملکرد ها پرداخت.


دکتر واعظی با تاکید بر نگاه دولت نسبت به اشاعه ارزش های والای اسلامی گفت: فعالیت در فضای مجازی باید متاثر از فرهنگ ایرانی - اسلامی باشد.
وی اولویت برنامه دولت در سال جاری را اقتصاد مقاومتی، رونق اقتصادی و ایجاد شغل برشمرد و افزود: با توجه به این که ICT پیشران توسعه است، در این چارچوب، زیرساخت های لازم را فراهم کرده ایم.


وی با بیان این که در ابتدای کار دولت تنها 15 درصد از برنامه پنجم انجام شده بود ادامه داد: در دو سال گذشته، با وجود رسیدن به هدفگذاری برنامه پنجم قبل از اتمام دوره پنجم باز هم باید با تولید محتوای فاخر، افزایش خدمات، حمایت از تولید اپلیکیشن های داخلی و صادرات نرم افزار، زمینه گسترش حضور موثر و فعال را در فضای مجازی به وجود آورد.


واعظی با تاکید بر حمایت از جوانان فارغ التحصیل در این حوزه گفت: زمینه های فنی و تخصصی و ارایه وام وجوه اداره شده سبب ارتباط بین وزارت، ارتباطات، صنعت و دانشگاه شده که فعال شدن سایت امام سجاد برای حمایت از شرکتهای فعال تولید محتوا نمونه آن است.


وی با ابراز امیدواری نسبت به استفاده درست از فضای مجازی در راستای اهداف والای نظام و مردم گفت: فضای مجازی می تواند معرف فرهنگ اسلامی- ایرانی باشد، و نباید نسبت به مسایل غیر اخلاقی و آسیب رسان به اندیشه و دین بی تفاوت بود و در این راستا از فضای مجازی پاک حمایت می کنیم.


وزیر ارتباطات با تاکید بر اهیمت روابط عمومی و رسانه اظهار داشت: نقش بالای رسانه درجهان با وجود فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مضاعف شده و لازم است روابط عمومی با تغییر نگرش فرصت بهره برداری از آن را داشته باشد.


وی این تغییر نگرش را نگرش سنتی نسبت به جایگاه و نقش روابط عمومی لازم دانست و گفت: باید ضمن تمرکز بر موضوع تغییر نگرش سنتی، با استفاده از افراد متخصص در زمینه های روابط عمومی، جامعه شناسی و روانشناسی با شناخت ابعاد جامعه زمینه ارتباط بهتر با مخاطبان را فراهم ساخت.


واعظی در ادامه خواستار بهره گیری روابط عمومی ها از فضای مجازی جهت ارتباط بدون واسطه با مخاطبان شد و در پایان گفت: روابط عمومی باید امین مردم باشد و با انعکاس مناسب اقدامات به مردم آنها را آگاه سازد و از سوی دیگر مطالبات مردم را هم به مسوولان انتقال دهد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد