درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:59   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23733صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 9 خرداد 1395 - 00:49
گزارش برگزاری نخستین گردهمایی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کردستان
استاندار کردستان با تاکید بر نقش دوسویه‌ روابط عمومی‌ها در انتشار اخبار و رویدادهای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی گفت: روابط عمومی ها پیشانی نهادها و سازمان ها در ارتباط با مردم است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

استاندار کردستان: روابط عمومی ها پیشانی نهادها و سازمان ها در ارتباط با مردم است
 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار کردستان با تاکید بر نقش دوسویه‌ روابط عمومی‌ها در انتشار اخبار و رویدادهای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی گفت: روابط عمومی ها پیشانی نهادها و سازمان ها در ارتباط با مردم است.

عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در نخستین گردهمایی
روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در سنندج افزود: در جامعه امروزی که اخبار و رویدادها با بهره گیری از ابزارهای گوناگون ارتباطی به سرعت در اختیارمردم قرار می گیرد روابط عمومی ها باید نقش موثر خود را در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها به نحو مطلوب ایفا کنند.


وی گفت: کار روابط عمومی ها صرفا انعکاس اخبار دستگاه مربوطه نیست بلکه باید مجموعه اطلاعات و اخباری را از بیرون دستگاه اجرایی و جامعه هدف جهت بهبود عملکرد و رضایت مندی مردم دریافت کند.


استاندار کردستان تنظیم سند راهبردی روابط عمومی های استان را اقدامی درخور تقدیر عنوان کرد و افزود: با طرح این سند در شورای برنامه ریزی و تصویب آن اجرای آن برای مدیران الزام آور و سبب تثبیت جایگاه روابط عمومی ها می شود.


وی با بیان اینکه تنظیم سند راهبردی روابط عمومی های استان برای اولین بار در کشور تهیه و تنظیم شده است ابراز امیدواری کرد این طرح به الگویی برای استان های دیگر تبدیل شود.


زاهدی شناخت جامعه هدف و انتخاب راه درست برای نیل به اهداف تعیین شده را مهم برشمرد و اظهار کرد: باید ابتدا نقش و جایگاه روابط عمومی ها و نقش این تشکیلات در پیشبرد اهداف و برنامه ها شناخته شود.

 

معاون فرهنگی دفترنماینده ولی فقیه در استان کردستان:
روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی در خصوص اقتصاد مقاومتی ضعیف عمل کرده‌اند


معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با وجود گذشت دو ماه از سال جاری تاکنون اقدام موثری در خصوص اقتصاد مقاومتی در کردستان صورت نگرفته و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در این خصوص ضعیف عمل کرده‌اند.

حجت الاسلام مهدی فرزی، امروز، هشتم خردادماه در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کردستان که به مناسبت هفته روابط عمومی در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، نقش روابط عمومی‌ها را در توسعه استان چشمگیر دانست و اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید بدانند که فقط عنوان روابط عمومی یک سازمان ندارند بلکه در جایگاه روابط عمومی یک سازمان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها نقش اثرگذاری در شکل‌گیری افکار عمومی جامعه دارند، افزود: ورود روابط عمومی‌ها به حوزه تفاهم اجتماعی نیاز ضروری جامعه است.

حجت‌الاسلام فرزی بیان کرد: روابط عمومی‌های استان کردستان در مواردی به بحث تفاهم اجتماعی ورود پیدا کرده‌اند که نتیجه آن را در مشارکت مردمی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم.

معاون فرهنگی دفترنماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: در این راستا نیاز به نمود عینی و جدی‌تر روابط عمومی‌ها در حوزه ایجاد تفاهم اجتماعی داریم.

وی با تأکید براینکه روابط عمومی‌ها باید در بخش فرهنگ سازی نیز ورود داشته باشند، بیان کرد: روابط عمومی‌ها در با فرهنگ‌سازی می توانند در خصوص تشریح و بازگویی اهداف اقتصاد مقاومتی برای مردم نقش اثرگذاری داشته باشند.

حجت‌الاسلام فرزی ادامه داد: با وجود گذشت دو ماه از سال جاری تاکنون اقدام موثری در خصوص اقتصاد مقاومتی در کردستان صورت نگرفته و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در این خصوص ضعیف عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مورد اقتصاد مقاومتی هنوز نتوانسته‌ایم یک فرهنگ مشخص تولید کنیم، افزود: فرهنگ اقتصاد مقاومتی، فرهنگ حمایت از تولید ملی و فرهنگ سبک زندگی اسلامی است و روابط عمومی‌ها باید این فرهنگ را در سطح جامعه پیاده کنند.

معاون فرهنگی دفترنماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه اطلاع رسانی مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی‌هاست، عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید فقط نگاه درون‌سازمانی نداشته باشند و به عنوان رابط بین مردم و مسئولان عمل کند.

وی با اشاره به پنج نقش اصلی برای روابط عمومی‌ها یادآور شد: نقش شناسایی، اظهاری، مشورتی، مذاکره‌ای و تفسیری پنج نقش اصلی برای روابط عمومی‌هاست که باید در اولویت فعالیت آنها قرار گیرد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان:
شعار"هر روابط عمومی یک رسانه" کمک به انعکاس برنامه‌های دولت است


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان گفت: شعار «هر روابط عمومی یک رسانه» کمک به انعکاس خدمات دولت در کردستان است که روابط عمومی‌ها همه تلاش خود را برای تحقق این شعار به کارگیرند.

کوهسار دادور، در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کردستان که به مناسبت هفته روابط عمومی در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه متأسفانه دولت تدبیر و امید در کشور رسانه فراگیری برای اطلاع‌رسانی اقدامات خود ندارد، اظهار کرد: مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» خدمات و برنامه‌های دولت را به جامعه اطلاع‌رسانی کنند.

وی افزود: تهیه و تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های استان و تلاش در جهت ارتقاء جایگاه این تشکیلات مهم‌ترین اقدام شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها بود.

دادور بیان کرد: با مشارکت و همراهی اعضا و بهره گیری از نظریات اساتید دانشگاه سند راهبردی تهیه شد و مجموعه اقداماتی نیز در جهت تثبیت و ارتقای حوزه روابط عمومی ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت هیئت رئیسه شورای روابط عمومی های استان به مدت دو سال به دستور استاندار در استان بیان کرد: تدوین سند راهبردی به عنوان نقشه راه و تلاش در جهت ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در سازمان‌ها و ادارات از اهداف اصلی این شورا بود که سند راهبردی تدوین و امروز رونمایی می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان با انتقاد از اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه اطلاع رسانی رسانه فراگیری ندارد، افزود: ما به عنوان مدیران روابط عمومی در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » تمام تلاش خود را برای تحقق شعار هر روابط عمومی یکی رسانه به کار می گیریم.

یادآور می‌شود؛ در این گردهمایی با حضور مسئولان استان کردستان، از سند راهبردی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کردستان رونمایی شد و همچنین فعالان این حوزه مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد