درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:53   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23726صفحه نخست » شنبه، 8 خرداد 1395 - 13:31
اوج بازار اپلیکیشن‌های موبایلی تا سال ۲۰۲۰
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیش‌بینی می‌شود تا چهار سال آینده، ارزش بازار اپلیکیشن‌های موبایلی به ۵۷ میلیارد دلار برسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیش‌بینی می‌شود تا چهار سال آینده، ارزش بازار اپلیکیشن‌های موبایلی به ۵۷ میلیارد دلار برسد.

به گزارش وب‌سایت Mobile Business Insights، بررسی‌های جدید مرکز تحقیقاتی IDC نشان می‌دهد که بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ تعداد برنامه‌های موبایلی نصب شده بر تلفن همراه کاربران سالانه به ۲۱۰ میلیارد اپلیکیشن خواهد رسید.


این رقم در سال ۲۰۱۵ در مجموع ۱۵۶ میلیارد اپلیکیشن بوده است. برآورد می‌شود که نصب این تعداد انبوه اپلیکیشن، چیزی در حدود ۵۷ میلیارد دلار سود مستقیم برای توسعه‌دهندگان به ارمغان آورد.

تولیدکنندگان اپ‌ها می‌گویند در سال گذشته، درآمد غیرتبلیغاتی آنها ۳۴.۲ میلیارد دلار بوده است. عمده اپلیکیشن‌های نصب شده در سال ۲۰۱۵، به سیستم عامل آندروید (۶۰ درصد) و آی‌اواس اپل (۱۵ درصد) اختصاص داشته است.

با این حال ۵۸ درصد سود مستقیم این اکوسیستم به اپل اختصاص داشته و این رقم برای پلتفرم گوگل پلی ۳۶ درصد بوده است.

IDC پیش‌بینی کرده که با توجه به این که بازار اپ‌های موبایلی به حد بلوغ و اشباع رسیده، نصب این اپلیکیشن‌ها روند کُندی را در پیش خواهد داشت و از آن، سودآوری این صنعت نیز سیر نزولی به خود خواهد گرفت.

همکاران سیستم
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد