درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:47   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23725صفحه نخست » شنبه، 8 خرداد 1395 - 13:26
بازاریابی متنی، راهکارهایی برای بهینه‌سازی تبلیغات مجازی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیش‌بینی می‌شود در سال 2016 بیش از 100 میلیارد دلار بابت آگهی‌های موبایلی هزینه شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیش‌بینی می‌شود در سال 2016 بیش از 100 میلیارد دلار بابت آگهی‌های موبایلی هزینه شود.

به گزارش موسسه صبا ویژن به نقل از وب‌سایت Marketing Tech News، بازاریابی موبایلی عرصه بسیار پُررشدی است و کسب و کارهای کوچک و بزرگ با اشتیاق در حال ورود به این حوزه هستند.

به عنوان نمونه فیس‌بوک اعلام کرده که در سه ماهه سوم سال گذشته، درآمد حاصل از تبلیغات همراه به 10 میلیارد دلار رسیده که این رقم بالغ بر 78 درصد سود تبلیغاتی این شبکه محسوب می‌شود.

از سوی دیگر تبلیغات‌چی‌ها و توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند با تولید و فروش اپلیکیشن‌های موبایلی از این فرصت به خوبی استفاده نموده و درآمدهای جدیدی برای خود رقم بزنند.

البته این اکوسیستم با چالش‌هایی نیز روبروست.
به عنوان مثال رساندن آگهی به مخاطب و ایجاد یک تجربه عالی و باکیفیت، کار آسانی نیست زیرا گاهی اوقات قواعد اکوسیستم چندکاناله (Omnichannel) رعایت نمی‌شود و کاربران، پیام‌های نامربوطی دریافت می‌کنند.

یک مشکل دیگر، رواج استفاده از نرم‌افزارهای مسدود کننده تبلیغات است.

بنا به برخی آمار استفاده از این برنامه‌ها از سال 2014 با 41 درصد رشد همراه بوده است.

اپراتور شبکه موبایلی EE در انگلیس، اخیراً در زمینه نرم‌افزارهای بلوکه‌کننده تبلیغات طرحی ارائه داده که خبرساز شده است.

شرکت مزبور که خود بیست و هفتمین شرکت بزرگ تبلیغاتی در انگلیس می‌باشد، سیستمی را پیشنهاد کرده که کاربر با استفاده از آن می‌تواند بر نمایش آگهی بر روی موبایل خود کنترل داشته باشد.

در این سیستم ابزاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که آنها بنا به انتخاب خود می‌توانند نمایش پاپ‌آپ‌ها و ویدئوهای خودکار را متوقف ساخته و جلوی اجرای بنرهای تبلیغاتی را بگیرند.

گفتنی است کمپانی EE در یک سال گذشته بیش از 7 میلیون پوند بابت تبلیغات چاپی و موبایلی هزینه کرده است.

کارشناسان معتقدند وقتی تبلیغات درست و بجا برای کاربران نمایش داده می‌شود، احتمال این که آنها با این آگهی‌ها درگیر شده و در نهایت به خرید کالا یا سرویس معرفی شده مبادرت ورزند افزایش می‌یابد.

در اینجا مفهوم بازاریابی متنی (Contextual Marketing) یعنی ارائه پیام‌ها و پیشنهادهای مرتبط و بهینه‌شده مطرح می‌گردد.

این یک بازی برد-برد است و از هرزرفت هزینه‌های کلانی که برای نمایش آگهی در فضای دیجیتال صرف می‌شود جلوگیری می‌نماید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد