درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:45   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23713صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 8 خرداد 1395 - 10:34
آغاز کار اتاق فکر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی
برای نخستین بار در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اتاق فکر روابط عمومی فعالیت خود را آغاز کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدرضا فرهادی نیا، رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در جلسه مشترک روابط عمومی دو استان مازندران و خراسان رضوی ضمن اشاره به این که امروز در خدمت تعدادی از مدیران ارشد روابط عمومی استان از ابتدای انقلاب تا کنون هستیم حضور این عزیزان را ارزشمند دانست و گفت: برای بهره گیری شایسته از تجارب گرانسنگ مدیران سابق روابط عمومی استان، اتاق فکر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با تجلیل از این عزیزان آغاز به کار می کند.
وی در ادامه هسته اصلی تشکیل دهنده این اتاق را علاوه بر پیشکسوتان روابط عمومی استان، همکاران فعال رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب عنوان و تاکید کرد: با برگزاری جلسات ماهانه، ضمن تجربه گردانی استراتژی های روابط عمومی، تبلیغات رسانه و افکار سنجی را  با مشورت اعضا اتاق فکر طراحی، تدوین و اجرا خواهد شد .
وی روابط عمومی را چشم، گوش و مغز متفکر سازمان دانست و افزود: یکی از کارکردهای جهانی این علم ایجاد فهم مشترک است که از دردهای دنیای امروز به شمار می آید و روابط عمومی ها می توانند با استفاده صحیح از ابزار نقشی اثرگذار در اجتماع را به تصویر بکشند هرچند دراین بین، خود، کمتر دیده و شنیده شوند .
فرهادی نیا در خصوص تکلیف روابط عمومی در برابر معضل جهانی عدم دارا بودن به فهم مشترک بیان کرد: روابط عمومی ترجمه عبارت «Public Relations»  است که در بطن خود خمیرمایه ارتباطی عظیمی را نهفته دارد و همین موضوع به عنوان نیرومحرکه این علم و حرفه جهانی به شمار می رود. این علم، هنر و حرفه تا بدانجا اثرگذار شناخته شده و قابلیت اثرگذاری بر افکار عمومی را دارد که از آن به عنوان هنر هشتم یاد کرده اند .
وی در ادامه با بیان این که  هنر روابط عمومی با استفاده ازهفت هنر موجود، به ترکیبی نو دست یافته تا با این ترکیب جادویی، نهایت اثرگذاری را بر ذهن و قلب مخاطب داشته باشد عنوان کرد: همین ترکیب جادویی و استفاده هنرمندانه از آن، توسط فعالان و اساتید این هنر است که جایگاهی شایسته برای آن در حوزه اثرگذاری بر افکار و اذهان عمومی بازکرده است و با استفاده از این ترکیب هنرمندانه که هنری جدید را به نام روابط عمومی به دنیای ماشینی و بی روح امروز هدیه کرده می توان «فهم مشترک» را به بدنه جامعه امروز تزریق کرد .
لازم به ذکر است آقایان میهن دوست، قربانی، قنبری، آبشناسان، معظمی، وظیفه دان، دیانی، غلام نژاد و مسئولین روابط عمومی ادارات استان خراسان رضوی از دهه 60 تا 90 در این مراسم حضور داشتند و در پایان جلسه از خدمات آنان تجلیل به عمل آمد .

 

منبع: پانا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد