درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:03   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23708صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 10 خرداد 1395 - 08:11
روابط عمومی ها در چرخه شورای شهرها
امروز دنیای اطلاعات است و روابط عمومی ها نیز معدن اطلاعات یا مرکز پخش اطلاعات هستند. به واقع از جنبه انفجار اطلاعات، روابط عمومی ها چه کاری می توانند انجام دهند. روابط عمومی ها بایستی همه این اطلاعات را جمع آوری و منعکس کنند و همه این اطلاعات را در اختیار یک فرد مدیر در سازمان قرار دهند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس مهدی چمران رییس شورای شهر تهران و رییس شورای عالی استان ها در دومین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که 28 اردیبهشت ماه 1395 در تالار وحدت برگزار شد طی سخنانی ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی، اظهار کرد:


یکی از کارها و وظایف مهم روابط عمومی برقراری ارتباط بین دستگاه ها و مردم است. می دانیم که امروز هیچ چیزی بدون حضور مردم قابل حل و فصل نیست. امروزه اگر بخواهیم هر پروژه، برنامه، طرح یا پیشنهادی را بخواهیم به خوبی اجرا کنیم؛ بدون اینکه حضور و ارتباط مردمی را داشته باشیم؛ آن برنامه به خوبی اجرا نخواهد شد. به خصوص در جمهوری اسلامی و کشور ما این تجربه شده است و نمونه های فراوانی از این موضوع داریم. به دلیل اینکه این روزها شهادت شهید بدرالدین با شهادت سردار ناظری همزمان شده است، اجازه دهید جنگ را مثال بزنم.


دفاع مقدس ما کار ساده ای نبود و کاری نبود که از عهده یک ارگان ساده ای بر بیاید. دفاع مقدس کار چاپ کتاب یا ساختن یک خانه نبود، بلکه جنگ بود و با جان انسان ها کار داشت. دفاع مقدس جنگی بود که همه ی دنیا در مقابل ما ایستاده بودند ولی ما پیروز شدیم زیرا توانستیم با مردم ارتباط خوب برقرار کنیم و مردم به صحنه بیایند. نمونه های دیگری نیز وجود دارد. در حال حاضر نیز اگر ما بتوانیم مردم را در مشکلات مالی و مسائل اقتصادی، فرهنگی و آسیب های اجتماعی به صحنه بکشانیم و از نیروی مردمی استفاده کنیم، قطعاً می توانیم با برنامه ریزی خوب موفق شویم. بنابراین ارتباط بین مردم و دستگاه ها به معنی مردمی کردن کارها یکی از مهمترین شاخصه های روابط عمومی است.


موضوع دیگر اینکه امروز دنیای اطلاعات است و روابط عمومی ها نیز معدن اطلاعات یا مرکز پخش اطلاعات هستند. به واقع از جنبه انفجار اطلاعات، روابط عمومی ها چه کاری می توانند انجام دهند. روابط عمومی ها بایستی همه این اطلاعات را جمع آوری و منعکس کنند و همه این اطلاعات را در اختیار یک فرد مدیر در سازمان قرار دهند.


وظیفه روابط عمومی ها چیست؟ آیا این است که همه اطلاعات را در اختیار مردم بگذارند تا یک گیجی و پریشانی اطلاعات به وجود بیاورند. این کار مهمی است که شما برای یک مدیر هر روز صبح زمان اتفاق افتاده است جمع آوری و به او تحویل دهید. آیا اصلا فرصت می کند تا آنها را مطالعه کند. مردم نیز همین طور هستند. گاهی اوقات از کثرت اطلاعات و خود اطلاعات گریزان می شوند و روی بر می گردانند. بنابراین کار تخصصی شما روابط عمومی ها پایش اطلاعات است. من در برخی از دوستان و دستگاه ها شاهد آن هستم که کثرت اطلاعات را یک نکته مثبت به حساب می آورند. در حالی که اینگونه نیست بلکه پایش و گزیده اطلاعات و اطلاعات مفید در این انفجار اطلاعات بسیار مهمتر است که می بایست آنها را ارایه داد.


موضوع بعدی بحث مدیریت شهری و شوراها است. در حقیقت در ارتباط با بحث شوراها و مدیریت شهری به طور کلی در کشور کم صحبت کرده ایم، کم اطلاع داریم و کم نیز اطلاع رسانی می کنیم. علت آن نیز مراجعات گسترده مردمی است. شما می بینید که مردم هرگونه انتظار، مشکل، اتفاق یا حادثه ای که رخ دهد آنها را با شورای شهر یا مدیریت شهر یا نماینده خود در شورای شهر پیوند می زنند. ارتباطی برقرار می کنند و حل مشکل را از او می طلبند. آیا این درست است، قطعا درست نیست. این چنین نیست که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یا نماینده مردم در شورای اسلامی شهر همه مشکلات را بخواهند یا بتوانند حل کنند زیرا این کار عملی نیست. اما چرا این خواسته بوجود می آید زیرا این ارتباط به خوبی برقرار و شورا یا نماینده مجلس و وظایف آنها به خوبی برای مردم تبیین نشده است. البته شورا از دو جهت شناخته شده نیست از یک جهت که مظلوم واقع شده است و وظایفی را قانون بر عهده شورا گذاشته است. هر کسی که احساس کرده است اگر بخواهد وظیفه ای که بر عهده مدیریت شورا است را برعهده مدیریت شهری بگذارد، امپراتوری خودش کوچک می شود.


بنابراین به خاطر اینکه کوچک نشود، فکر کرده که آن وظیفه یا مسئولیت را واگذار نکند. البته این وظیفه ای است که روابط عمومی ها یعنی افرادی که رابط بین دستگاه ها و مردم هستند، می بایست این مسئله را به خوبی تبیین، توضیح و بررسی قانونی و قانون اساسی کنند. از قران کریم گرفته تا سنت و احادیث و روایات تا قانون اساسی و حتی قانون مجلس شورای اسلامی که آخرین قانونی است که در این زمینه نگاشته شده است و هم اکنون در حال اجرا است. البته مشکلات و کمبودهایی نیز دارد که می بایست آنها را رفع کرد و توسط دولت محترم ارایه شود. همانطور که رییس جمهور محترم قول دادند آنها را برطرف کنند. بنابراین مدیریت شهری یا شوراها یا نمایندگان مردم در شوراها که خودشان رابط بین مردم و دستگاه ها هستند نیاز به این ارتباطات گسترده یعنی همکاری روابط عمومی ها دارند. اما نه تنها روابط عمومی شوراها به این ارتباط نیاز دارند بلکه همه روابط عمومی های دستگاه ها نیاز دارند زیرا ما با همه دستگاه ها ارتباط داریم. بنابراین روابط عمومی همه این دستگاه ها در چرخه شورای شهرها قرار می گیرند و می توانند به وظایف خود عمل کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد