درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 تیر 1396 - 06:08   

آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد

  آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد


ادامه ادامه مطلب یک

مرکز روابط عمومی USC Annenberg

  مرکز روابط عمومی USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب دو

دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg

  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg


ادامه ادامه مطلب سه

امکان تبلیغات بیش‌تر در فیس‌بوک برای سازمان‌های خبری

  امکان تبلیغات بیش‌تر در فیس‌بوک برای سازمان‌های خبری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشکده ارتباطات و روزنامه نگاری USC Annenberg
  مرکز روابط عمومی USC Annenberg
  آقای روزنامه نگاری آنلاین ایران 60 ساله شد
  قوی‌ترین رایانه اپل از راه می‌رسد
  آمارهای باورنکردنی از 60 ثانیه اینترنت
  برگ برنده مدیریت روابط عمومی
  تقویم روز ارتباطات/ ژورنال نویسی در ایران
  نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان
  اصول و فنون مصاحبه
  انجمن روابط عمومی امریکا: پیشرفت در تخصص، پیشرفت در متخصصان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23705صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 8 خرداد 1395 - 09:11
انجمن متخصصان روابط عمومی 17 ساله شد
این انجمن نهاد تخصصی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی است که توسط جمعی از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی تاسیس شده و با مجوز کمیسیون ماده 10 احزاب فعالیت خود را در سال 1378 آغاز کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به منظور ارتقای جایگاه علمی روابط عمومی‌های کشور انجمن متخصصان روابط عمومی ایران در خرداد ماه سال 1378 تشکیل شد.

این انجمن نهاد تخصصی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی است که توسط جمعی از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی تاسیس شده و با مجوز کمیسیون ماده 10 احزاب فعالیت خود را در سال 1378 آغاز کرده است.


اهداف
ایجاد ارتباط نزدیک و تنگاتنگ بین مدرسان، محققان و متخصصان روابط عمومی
کمک به توسعه ادبیات، تحقیقات و پژوهش های بنیادین روابط عمومی
تبادل نظر در مورد تغییر و اصلاح برنامه‌ها و مواد آموزشی دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت روابط عمومی با برقراری هماهنگی و تماس و همکاری با دستگاه های مسوول ذیربط
تهیه، تدوین و انتشار کتب و نشریات ادواری و غیر ادواری تخصصی روابط عمومی
کمک به طراحی و اجرای نظام های اطلاع رسانی و بانک های اطلاعاتی
کمک به توسعه علمی روابط عمومی در ایران و تلاش برای ترسیم الگوی روابط عمومی بومی و ملی
همکاری با تشکل های ملی و بین المللی روابط عمومی و ارتباطات و مبادلات فکری، علمی و فرهنگی میان متخصصان ایرانی و غیر ایرانی
تبیین و تدوین مبانی و اصول اخلاقی روابط عمومی

وظایف/ خدمات
ارایه خدمات مشاوره ای در حوزه روابط عمومی
اقدام و همکاری برای انجام تحقیقات علمی و تخصصی در زمینه روابط عمومی در سطوح ملی و بین المللی
اقدام و همکاری در جهت تدوین اصول و منشور اخلاق حرفه ای
برگزاری گردهمایی های علمی مرتبط با روابط عمومی در سطح ملی، منطقه ای و بین‌المللی
معرفی و تقدیر از متخصصان، پیشکسوتان و استادان ممتاز و نهادهای فعال و تاثیرگذار در زمینه روابط عمومی
انتشار کتب و نشریات علمی درزمینه روابط عمومی
برگزاری نشست ها و کارگاه های علمی آموزشی روابط عمومی
برقراری ارتباط با انجمن ها و مجامع ذیربط ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی

اصول اخلاقی
احترام به قانون
احترام به حقوق تخصصی و موازین اخلاق حرفه ای شامل: صداقت، راستگویی، انصاف، برابری و امانت داری
احترام به آزادی و استقلال حرفه‌ای و تخصصی و دسترسی آزاد و برابر به اطلاعات و دانش
رعایت احترام متقابل و حفظ تشریک مساعی با اعضاء و متخصصان روابط عمومی
ترویج رویکرد علمی و تخصصی و حمایت از استفاده از فناوری های نوین در جهت پیشبرد اهداف حرفه ای
ترویج روحیه وفاداری و احساس مسوولیت اجتماعی
احترام به ضوابط و مقررات و دفاع از حقوق و اهداف انجمن

ساختار سازمانی
ارکان و سازمان انجمن طبق اساسنامه عبارتند از:
مجمع عمومی
هیات مدیره
بازرس یا بازرسان

شرایط عضویت
عضویت در انجمن متخصصان روابط عمومی به صورت‌های افتخاری، حقیقی، پیوسته، وابسته و دانشجویی است که پس از پذیرش اصول اخلاقی انجمن، براساس اساسنامه و با تصویب هیات مدیره تحقق می‌یابد.

اهم طرح‌ها و برنامه‌های انجمن
فعالیت‌های مدیریتی
فعالیت‌های اجرایی و نمایشگاهی
فعالیت‌های آموزشی
فعالیت های انتشاراتی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقراض پول برای راه اندازی روزنامه اطلاعات


  نظر مردم آمریکا با قتل روزنامه نگار در نیکاراگوئه تغییر کرد


  پیش بینی سال 2004 «دکستر فیلکینز» روزنامه نگار و صاحبنظر آمریکایی درباره روزافزون بودن مسائل عراق و درگیری های قومی و مذهبی


  تقویم روز ارتباطات/ ایجاد خبرگزاری پارس


  تقویم روز ارتباطات/ ژورنال نویسی در ایران


  آخرین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  راهنمای اجمالی وظایف و فعالیت ‏های روابط ‏عمومی


  نقش روابط عمومی در موفقیت استراتژی بازاریابی و تبلیغات


  نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان


  روابط ‏عمومی به عنوان "مرزگستر"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دومین فراخوان آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی