درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 04:00   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23689صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 11 خرداد 1395 - 10:10
نگاهی به کارنامة ادارة کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی
روابط عمومی را ویترین هر سازمان قلمداد می کنند و آن را آینة تمام نمای مجموعه و دروازة ارتباطی درونی و برونی می خوانند. واقعیت اما این است که روابط عمومی و اطلاع رسانی، چیزی فراتر از اینهاست...
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199حوزه ای که «زمان» در آن بهایی ثمین دارد.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  روابط عمومی را ویترین هر سازمان قلمداد می کنند و آن را آینة تمام نمای مجموعه و دروازة ارتباطی درونی و برونی می خوانند. واقعیت اما این است که روابط عمومی و اطلاع رسانی، چیزی فراتر از اینهاست... گزافه نیست اگر
روابط عمومی را یک فن و هنر مبتنی بر علم بدانیم... روابط عمومی حوزه ای است که «زمان» در آن بهایی ثمین دارد و «تعامل دو سویه» با آن معنایی وزین می یابد...» اینها چکیده ای از نگاه و رویکرد دکتر مرتضی شهیدزاده، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به حوزة روابط عمومی است؛ نگاهی متعالی که به پشتوانة آن، ادارة کل روابط عمومی و همکاریهای بین الملل بانک کشاورزی متحول شد و به دلیل این تحول، کارنامه ای پربار را در سال 1394 برجای گذاشت. به بهانة بیست وهفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط  عمومی گزیدهای از دستاوردها و موفقیت های ادارة کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی را در گزارش حاضر مرور می کنیم.

      انتخاب مدیرعامل بانک کشاورزی به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر در حوزة روابط عمومی
در یازدهمین دورة سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی از دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به عنوان مدیر ارشد ارتباطگستر در حوزة روابط عمومی تجلیل شد. شاخصه ای اصلی برای انتخاب مدیران ارشد ارتباطگستر، تعامل رسانه ای مناسب، ارتباط تعاملی با کارکنان و حمایت از حوزة روابط عمومی و شهره به شخصیت ارتباطی ممتاز بوده است و شهیدزاده از زمان حضور در بانک کشاورزی با ارتباط مستمر با اصحاب رسانه و نگاه ویژه به حوزة روابط عمومی نقش مهمی در ارتقای این حوزه داشته است.


      دریافت نشان تعالی روابطعمومی
روابط عمومی بانک کشاورزی نشان تعالی روابط عمومی را در چهارمین دورة آیین قدردانی از سرآمدان روابط عمومی های ایران دریافت کرد و مورد تجلیل قرار گرفت. در این مراسم 36سرآمد روابطعمومی وزارتخانه ها، سازمانها، نهادها و بخش های دولتی و خصوصی معرفی شدند و با اهدای لوح و تندیس از آنها تجلیل شد و روابط عمومی بانک کشاورزی بهدلیل پیشرفت چشمگیر در عملکرد، موفق شد نشان تعالی روابطعمومی را دریافت کند.


      طرح «طلوعی دوباره ...» برتر شد
آگهی تبلیغاتی کمپین طلوعی دوباره بانک کشاورزی که به مناسبت آغاز مجدد خرید تضمینی گندم با عاملیت بانک کشاورزی تهیه شده بود، به عنوان آگهی برتر «سوم» روزنامه های سراسری کشور و طرح برگزیدة حوزة کشاورزی و بانکی انتخاب شد. براساس رای هیئت داوران مرکز توسعة ارتباطات و آگهی های روزنامة همشهری، آگهی «طلوعی دوباره ....» بانک کشاورزی به عنوان آگهی برتر «سوم» روزنامه های سراسری کشور در فصل بهار انتخاب و طی لوح سپاس این موفقیت به بانک کشاورزی تبریک گفته شد. این روزنامه همچنین خود ضمن اطلاع رسانی این موفقیت، اقدام به درج آگهی های برتر کرد.


گروه برندآفرینی بانک نیز با اهدای لوح سپاس ضمن قدردانی از تلاش های رضا لیاقت ورز، رئیس ادارة کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی برای هدایت و مدیریت برند این بانک، آگهی طلوعی دوباره را طرح برگزیدة حوزة کشاورزی و بانکی اعلام کرد.


      کسب رتبة برتر جشنوارة ملی انتشارات روابط عمومی
روابط عمومی بانک کشاورزی موفق شد رتبة برتر را در عرصة فرهنگ مکتوب در دهمین جشنوارة ملی انتشارات روابط عمومی کسب کند. دهمین جشنوارة ملی انتشارات روابط عمومی به همت انجمن متخصصان روابطعمومی کشور و با حضور و مشارکت اساتید دانشگاه، مدیران و کارشناسان واحدهای روابط عمومی سراسر کشور برگزار شد و روابط عمومی بانک کشاورزی با رای داوران رتبة سوم در سطح ملی را در عرصة فرهنگ مکتوب کسب کرد.


      برندة تندیس طلایی دوازدهمین دورة کنفرانس روابطعمومی ایران
ادارة کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی موفق به کسب تندیس طلایی دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابطعمومی ایران شد. دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با حضور حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور و بیش از 600نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی برگزار و درمورد نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با بعضی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی بحث و تبادلنظر شد. همزمان با برگزاری این کنفرانس و در مراسم تجلیل از برگزیدگان دوازدهمین دورة جوایز طلایی روابط عمومی ایران، تندیس طلایی در بخش کمپین تبلیغاتی به رضا لیاقت ورز رئیس ادارة کل روابط عمومی و همکاریهای بین الملل بانک کشاورزی اهدا شد.


      برتری کمپین تبلیغاتی «مثل آب خوردن» بانک کشاورزی
طرح تبلیغاتی کمپین «مثل آب خوردن» بانک کشاورزی به عنوان طرح آگهی برتر انتخاب و معرفی شد. این طرح با هدف معرفی خدمات بانکداری الکترونیک بانک طراحی و اجرا شد که از سوی هیئت داوران به عنوان آگهی برتر فصل تابستان 1394 در روزنامه های سراسری انتخاب و معرفی شد. مرکز توسعه و ارتباطات روزنامة همشهری پس از پایش روزنامه های سراسر کشور، آگهی های تجاری برتر هر فصل را براساس رای هیئت داوران انتخاب و معرفی می کند که طرح تبلیغاتی «مثل آب خوردن» بانک کشاورزی به عنوان یکی از سه طرح برتر فصل تابستان انتخاب شد.


      برگزاری نخستین جشنوارة نوروزی بابلسر
نوروز 1394 در مرکز آموزشی و تفریحی بابلسر حال و هوای دیگری حاکم بود؛ روابط عمومی برای مهمانان نوروزی مرکز آموزشی و تفریحی بابلسر یک عیدی خوب کنار گذاشته بود که مهمانان مجموعه را متعجب و مشعوف کرد. مهمانان مرکز آموزشی و تفریحی بابلسر طی 5دوره سه شب و چهار روزه از 28اسفندماه تا 14فروردین ماه به مرکز آموزش بابلسر آمدند و برنامه های روابطعمومی هم طی همین پنج دوره در قالب نخستین جشنوارة نوروزی خانوادة بزرگ بانک کشاورزی برای مهمانان اجرایی شد. نخستین جشنوارة نوروزی خانوادة بزرگ بانک کشاورزی چنان مهمانان را به وجد آورده بود که خواستة همگی از مدیران عالی بانک و برگزارکنندگان جشنواره این بود که برگزاری چنین برنامه هایی را ادامه دهند. تیم ادارة کل روابط عمومی بهمنظور اینکه تمام کارها روی روال خود حرکت کرده و مشکل و خللی در روند اجرا پیش نیاید، طی برگزاری جشنواره و بهطور شبانه روزی در مرکز آموزش بابلسر حضور داشته و روند برگزاری برنامه ها را دنبال می کردند.


      سلام نوروز
ادارة کل روابط عمومی و همکاریهای بین الملل بانک کشاورزی به منظور فراهم کردن دید و بازدید نوروزی، برنامه ای متفاوت را در تقویم رویدادهای بانک تدارک دید که این برنامه سلام نوروز نام گرفت. این جشن اولین روز رسمی آغاز سال را برای کارکنان و مدیران بانک بانشاط و ماندگار کرد.


      صاحب «نام» شدن جشن های بانک کشاورزی
طی سال گذشته جشن ها، برنامه ها و مراسمی در بانک کشاورزی به مناسبت های مختلف برگزار شد که فارغ از تحولات بنیادی در محتوا و شکل اجرا، یک تفاوت برجسته و عیان با نمونه های قبلی داشت؛ برنامه های بانک صاحب «نام» شده بودند: «سلام نوروز»، «آیین سپاس»، «جشن پایندگان» و...؛ رضا لیاقت ورز، رئیس ادارة کل روابط عمومی بانک کشاورزی معتقد است آیین «بینام» ماندگار نمی شود. او تحولات ساختاری و عملکردی و به طبع آن دستاوردهای حاصل را نتیجة یک تفکر جمعی و کار تیمی در روابط عمومی می داند، کاری که با حمایت مدیران عالی بانک به ثمر نشست.


      برگزاری 3 نشست مطبوعاتی طی یک سال
ادارة کل روابط عمومی و همکاریهای بین الملل بانک کشاورزی به دنبال برقراری تعامل مثبت با رسانه ها و ضرورت شفافیت و پاسخگویی سازمان به افکار عمومی، 3 نشست رسانه ای با حضور رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در سال 1394 برگزار کرد. نخستین نشست رسانه ای در هفتة دولت، دیگری نشست مطبوعاتی اولین اجلاس توسعة علوم و فناوری کشورهای اسلامی با حمایت بانک کشاورزی و آخرین نشست رسانه ای مدیرعامل بانک کشاورزی هم به مناسبت دهة مباک فجر برگزار شد.


      برگزاری اجلاس بین المللی اتحادیة آپراکا
شصت وششمین جلسة کمیتة اجرایی اتحادیة آپراکا مهرماه به میزبانی بانک کشاورزی و در محل مجتمع آموزشی این بانک در بابلسر برگزار شد. همزمان با این نشست همایش بین المللی توانمندسازی زنان و توسعة پایدار در آسیا و اقیانوسیه هم با حضور هیئت های عالیرتبة بیش از 23کشور عضو اتحادیة آپراکا برگزار شد. برگزاری شصت وششمین جلسة کمیتة اجرایی اتحادیة آپراکا و همایش بین المللی توانمندسازی زنان به ادارة کل روابط عمومی و همکاریهای بین الملل بانک سپرده شد و این اداره نیز برگ زرینی را در برگزاری این رویداد بین المللی در تقویم بانک کشاورزی برجای گذاشت. چنانکه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک و مدیر امور حوزة مدیریت در دیدارهای جداگانه با رئیس و کارکنان ادارة کل روابط عمومی از برگزاری رضایتبخش این رویداد قدردانی کردند.


خبرگزاری رسمی، سایت های خبری و روزنامه ها طی برگزاری اجلاس آپراکا پوشش خبری بسیار مناسبی از این رویداد بین المللی داشتند و حتی می توان گفت میزبانی بانک از همایش بین المللی توانمندسازی زنان و شصت وششمین نشست کمیتة اجرایی آپراکا طی روزهای برگزاری، در صدر اخبار پولی و مالی بخش کشاورزی جای گرفت. در کنار اهمیت بسیار بالای این رویداد بین المللی برای رسانه ها، تعامل موثر و سازندة ادارة کل روابط عمومی و همکاریهای بین الملل بانک کشاورزی با اصحاب رسانه هم نقش پررنگی در این پوشش همه جانبة اخبار اجلاس داشت.


      برگزاری نشست کارشناسان روابط عمومی در حاشیة اجلاس آپراکا
نشست کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی در استانها از برنامه های ویژه و جنبی در حاشیة شصت وششمین اجلاس کمیتة اجرایی آپراکا بود. در این نشست که با حضور مسعود شریفات مدیر امور حوزة مدیریت، رضا لیاقت ورز رئیس ادارة کل روابطعمومی و همکاریهای بین الملل و جمعی از کارشناسان ارتباطات برگزار شد، کارکردها و نقش متصور برای کارشناسان روابط عمومی ترسیم شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد