درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 22:49   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23678صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 6 خرداد 1395 - 11:54
توسعه استان گلستان بدون رسانه و روابط عمومی اتفاق نمی افتد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: توجه داشته باشیم توسعه در استان بدون رسانه و روابط عمومی اتفاق نمی افتد و سقف توسعه بر اطلاع رسانی، رسانه و روابط عمومی بنا شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: توجه داشته باشیم توسعه در استان بدون رسانه و روابط عمومی اتفاق نمی افتد و سقف توسعه بر اطلاع رسانی، رسانه و روابط عمومی بنا شده است.

به گزارش شارا از خبرگزاری شبستان، محمدرضا باباییان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، امروز (5 خرداد) در مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی گفت: مناسبت های مختلفی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به ثبت می رسد که این نشان از اهمیت آن روز را دارد.

وی با بیان اینکه 27 اردیبهشت در فرهنگ عمومی کشور به نام روابط عمومی ثبت شده است که نشان از اهمیت آن را دارد، افزود: با توجه به اینکه امروز مختصات ما فرق کرده و گذر از دنیای سنتی به سمت دنیای جدید هستیم سرعت خبر، تحولات اجتماعی و دانش مردم افزایش پیدا کرده است.

باباییان اظهارداشت: با توجه به اینکه گلستان دارای یک میلون و 800 هزار نفر جمعیت است اما در استان دو میلیون و 200 هزار گوشی موبایل فعالیت می کند و از هر 3 نفر گلستانی 3 نفر به فضای مجازی دسترسی دارند.

وی تصریح کرد: حضور فعالانه در عرصه رسانه و خبری به جای سکوت منفعلانه جزو اولویت های ما به شمار می آید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به نقطه ضعف های که وجود دارد، گفت: هنوز در عرصه رسانه و خبر به ویژه در شهرستان های استان نیازمند به کار بسیاری است که باید ارتباطات بیشتری با رسانه ها داشته باشند.

وی افزود: با توجه به حجم بزرگ عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان مستند سازی ها بسیار ضعیف بوده است و این تنها اداره کل در استان بوده که در سال 93 و 94 توانست در اوج تحریم های ظالمانه در حوزه سلامت پروژه های بسیاری را به بهره برداری برساند.

باباییان اظهارداشت: باید توجه داشته باشیم که امسال سال آخر دولت تدبیر و امید است که باید فعالیت ها مستند سازی شود.

وی در خصوص اینکه هنوز نواقصی در حوزه ارتقای سواد سلامت استان وجود دارد، تصریح کرد: سواد سلامت جامعه استان رشد یافته نیست و مشکلاتی در حوزه درمان وجود دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه با بستر سازی های که انجام شد مدیران دانشگاه در عرصه رسانه حضور پیدا کردند، گفت: روابط عمومی سعی کرده است تا ارتباط و تعامل منطقی با مسئولان، ذی نفوذان و علما داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش های انجام شده اولین جشنواره سلامت و رسانه را برگزار کردیم که از بازخورد بسیار خوبی برخوردار بود.

باباییان گفت: باید توجه داشته باشیم توسعه در استان بدون رسانه و روابط عمومی اتفاق نمی افتد و سقف توسعه بر اطلاع رسانی، رسانه و روابط عمومی بنا شده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد