درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 12:08   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23656صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 5 خرداد 1395 - 10:52
انتشار سی و هشتمین شماره فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی
شماره جدید فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی با صفحه آرایی جدید به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و با صاحب‌امتیازی و سردبیری مهدی باقریان انتشار یافت.
  

انتشار سی و هشتمین شماره فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره جدید فصلنامه "کارگزار روابط‌عمومی" با صاحب‌امتیازی و سردبیری مهدی باقریان در 72 صفحه رنگی انتشار یافت.

سرمقاله شماره 38 فصلنامه کارگزار روابط عمومی به قلم مهدی باقریان، به موضوع "تعریف جدید روابط عمومی" می باشد. در بخشی از این سرمقاله آمده است:  روابط عمومی عبارت است از "برنامه ریزی، ساخت و مدیریت روابط سودمند متقابل مستمر میان سازمان و ذینفعان به منظور تامین انتظارات آحاد جامعه".


این تعریف، قالب مفیدی را برای توجه به عمل روابط عمومی فراهم می کند؛ به این معنا که روابط عمومی می خواهد به منظور توسعه روابط سودمند متقابل و در نهایت پاسخ به نیازهای جامعه، درکی درست و مناسب از محیط اطراف و موقعیت و جایگاه خود بدست دهد. در واقع می توان گفت این تعریف بر جنبه های مختلف تفکر روابط عمومی معاصر تاکید دارد و روابط میان سازمان و محیط را مورد توجه مستمر قرار می دهد.

در بخش مدیریت مطالبی همچون «درآمدی بر مدیریت موفق روابط عمومی» و «مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران» به زیور طبع آراسته شده اند.

در بخش مدیریت محتوا به "اهمیت محتوا و نقش روابط عمومی در تولید محتـوا" به صورت کاربردی اشاره شده است. در بخش مقالات، نوشتار کاملی از دکتر حسن ربیعی با موضوع چشـم انداز مسـئولیت اجتمـاعی در سـازمان ها و شـرکت ها به چشم می خورد.

در ادامه به بخش آینده پژوهی می رسیم که با نوشتارهایی پیرامون «شرایط جدید روابط عمومی در فضای مجازی» و «ضرورت نگرش آینـده نگـرانه در صنعت روابط عمـومی» آشنا می شویم.

در پایان به فعالیت های روابط عمومی در «فولاد مبارکه اصفهان»، مدل مدیریت روابط عمومی «پتروشیمی فجر»، نگاهی به کارنامه اداره کل روابط‌عمومی و همکاری‌های بین‌الملل «بانک کشاورزی»، توسعه ارتباطات «شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب» و «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» می پردازد، که خواندن آن ها هم خالی از لطف نیست.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد