درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 01:59   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23649صفحه نخست » چهارشنبه، 5 خرداد 1395 - 10:27
بازتاب خدمت ماندگار در قاب رسانه
مرضیه باغستانی - نکته حائز اهمیت این است که همیشه روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمان مشغول فعالیت بدون وقفه است تا بتواند آنچه در سازمان رخ می ‎دهد را به گوش همگان برساند و شاید یکی از تاثیرگذارترین رخدادها برای جذب عضو در سازمانی همچون این نهاد مردمی همین پوشش روابط عمومی باشد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تقویم و روزشمارهای امروزی همگی هستند تا روزهای مهم تاریخ را به ما نشان دهند و به ما یادآور شوند روزهای زیبای خدا را ! روزها را یک به یک خط می‎زنیم اما گاهی روزی زیباتر از دیگری می‎ شود و با اتفاقات شیرینش در تقویم زندگی چشم نواز می‎شود و روزهای خاصی را به ما نشان می‌‎دهد.


روزهایی که بوی ایثار ‎و خدمت به خلق و محبت می ‎دهند. روزهایی که یادآور نهاد مردمی فراتر از هر رنگ، نژاد و قومیت و سرشار از خدمت است، می‎ شوند و هلال احمر و سازمان جهانی صلیب سرخ را به همگان یادآور می ‎شوند تا آنان که طالب خدمتند آن را دریابند و آنان که مشغول خدمتند برخود ببالند که جامه‎ ی سرخ خدمت بر تن دارند.


18 ام تا 24 ام اردیبهشت ماه در تقویم ‎هایی که بر مدار خورشید می‎چرخند، مزین به نام مقدس هلال احمر و صلیب سرخ است تا خدمات آنانی که برای تسکین آلام بشری چه در زمینه امدادی و چه در دیگر زمینه‎ های فرهنگی و پشتیبانی، جامه سرخ خدمت برتن دارند را ارج نهیم و به پاس ایثارشان به آنان تبریک بگوییم.
 

همه در فکر ترویج فرهنگ نوع دوستی و بشردوستی
جوانان، داوطلبان، امدادگران، نجاتگران، ایثارگران و پرسنل خدوم جمعیت هلال احمر این ایام مبارکتان باد و شهد شیرین حضور در عرصه‎ی خدمت به خلق و جامعه بشریت گوارای وجودتان باد.


به مناسبت این ایام هر حوزه از جمعیت هلال احمر استان اصفهان، برنامه‎ های متنوعی در زمینه فعالیت ‎های خود تا تحقق اهداف عالی چه کوچک و چه بزرگ برگزار می‎ کند. از بازدید اعضای کانون ‎های جوانان از جمعیت گرفته تا برگزاری مانورهای سراسری امدادی و برنامه‎ های گوناگون درمان و توانبخشی و دیگر معاونت‎ های جمعیت. همه در کنار هم قطعه‎ های پازل خدمت به همنوع تا تسکین آلام بشریت را کامل می ‎کنند.


در این تراکم برنامه و شلوغی کار، تمامی بخش‎ ها انتظار انعکاس فعالیت خود را دارند تا به وسیله آن بتوانند توانمندی‎ های حوزه خود را به منصه ظهور گذاشته و افراد علاقمند را جذب جمعیت نمایند و روابط عمومی به عنوان مجموعه ای که با مخاطبین این سازمان مردمی در ارتباط است تمامی فعالیت های این بخش ها را پوشش داده و از طریق رسانه های متنوع در دیدگاه عموم مردم به نمایش می‎ گذارد.


حوزه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان به عنوان یکی از فعالترین روابط عمومی ‎های جمعیت هلال احمر در سطح کشور تمام توان خود از نشریات، مجلات، خبرگزاری‎ ها و... را به کار می ‎گیرد تا بتواند به بهترین نحو منعکس کننده‎ی خیر و نیکی و اشاعه دهنده‎ ی فعالیت خانواده‎ ی هلال احمر در جهت ترویج فرهنگ نوعد.وستی باشد.

نشان مهربانی، میهمان دل های مهربان مردم استان اصفهان/ روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمان
به همت حوزه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در هفته‎ ای که مزین به نام زیبای هلال احمر شده و در روزهای 18 تا 22 اردیبهشت ماه تقویم شمسی جا خوش کرده است، برنامه ‎های متنوعی به شکل مطلوب برای انعکاس فعالیت‎ها تدارک دیده شد. یکی از زیباترینِ این برنامه ‎ها که در قاب جادویی جا شد و از شبکه تلویزیونی صدا و سیمای مرکز اصفهان پخش شد، برنامه نشان مهربانی بود.


اجرای این برنامه که حاکی از تعاملات برون سازمانی بسیاری در راستای هماهنگی ‎‎های لازم با ارگان‎ های مختلف همچون شهرداری، صداوسیما و... است نشان دهنده ‎ی پویایی روابط عمومی جمعیت است.


این برنامه که در باغ زیبای گل‎ها و با حضور پرشور تعدادی از اعضا جوانان، امدادگران و نجاتگران از سطح استان ضبط شد با استقبال خوب بینندگان روبرو شد.


یکی از نکات قابل توجه در ضبط این برنامه‎ در مجموعه‎ ی بکر و زیبای باغ گل‎ها حضور تعدادی از اعضا برای اولین بار در این مجموعه بود که نشان مهربانی فرصت گشت و گذار در باغ را در اختیارشان گذاشت و بازار عکس‎های سلفی و یادگاری را رونق بخشید.


چهچه بلبلان باغ طنین انداز شده در فضا آنقدر دلنشین و زیبا بود که به موسیقی متن برنامه مبدل گشت و زیبایی ‎های فضا را دو چندان کرد! گویا بلبلان نیز آواز سرمی دادند تا خدمت هلالی‎ های سرخ پوش را به گوش همگان برسانند.


شهریار انصاری طادی؛ مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‏احمر استان اصفهان درباره نشان مهربانی می گوید : با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، تهیه و تولید برنامه‌هایی تلوزیونی با همکاری و مشارکت شبکه استانی که بتواند پیام‌های امدادی و بشردوستانه را منتقل کرده و در راستای ترویج فرهنگ بشر دوستی و مهربانی و خدمات عام المنفعه و داوطلبانه موثر باشد در اولویت فعالیت های این جمعیت قرار گرفت.


انصاری طادی چنین شرح داد که: این برنامه تلویزیونی در 8 قسمت 30 دقیقه ای و هر قسمت مختص یک معاونت و حوزه تهیه و تدوین شده است که در این مجموعه به فعالیت های جمعیت هلال احمر استان اصفهان پرداخته می‏شود.


مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‏احمر استان درباره‎ی برگزاری مسابقه پیامکی می‎ گوید: سوالات این مسابقه از فعالیت های حوزه های مختلف جمعیت هلال‏احمر استخراج و به صورت زیرنویس مطرح شده و این جمعیت به برندگان مسابقه به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا می‏کرد که با توجه به تبلیغات گسترده‎ ی برنامه در فضای مجازی، تعداد زیادی از برندگان ما از دیگر استان‎های میهن عزیزمان بودند.


نکته حائز اهمیت این است که همیشه روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمان مشغول فعالیت بدون وقفه است تا بتواند آنچه در سازمان رخ می ‎دهد را به گوش همگان برساند و شاید یکی از تاثیرگذارترین رخدادها برای جذب عضو در سازمانی همچون این نهاد مردمی همین پوشش روابط عمومی باشد چه بسا که تعداد کثیری از پیامک‎ های دریافتی بجای جواب مسابقه حاکی از علاقه افراد و اعلام آمادگی ایشان جهت هر گونه همکاری با جمعیت هلال احمر در حوزه ‎های گوناگون بود و این امر نشان از نقش مهم روابط عمومی در راستای تحقق اهداف عالی جمعیت و تسکین آلام بشری در سطوح مختلف دارد.


روابط عمومی همیشه دغدغه‎ ی این را دارد تا بتواند تصویر روشنی از آنچه در بدنه جمعیت می‎گذرد در اختیار مخاطبین گذارد تا با پوشش کامل برنامه ‎ها پل ارتباطی موثری بین کارکنان و مخاطبین جمعیت برقرار نماید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد