درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:22   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23624صفحه نخست » سه شنبه، 4 خرداد 1395 - 11:13
به‏ کارگیری سیستم نمایش سریع تبلیغات توسط واشنگتن ‏پست
واشنگتن پست که مالکیت آن در اختیار موسس آمازون یعنی جف بزوس است به تازگی سیستم نمایش تبلیغاتی را راه‏اندازی کرده که زمان مورد نیاز برای تعامل کاربران با تبلیغات وب را (به ‏ویژه روی دستگاه‏ های الکترونیکی همراه) کاهش داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، واشنگتن پست که مالکیت آن در اختیار موسس آمازون یعنی جف بزوس است به تازگی سیستم نمایش تبلیغاتی را راه ‏اندازی کرده که زمان مورد نیاز برای تعامل کاربران با تبلیغات وب را (به‏ویژه روی دستگاه‏های الکترونیکی همراه) کاهش داده است. هدف از راه‏اندازی این سیستم نمایش سریع، کمک به تغییر دیدگاه کاربرانی عنوان شده که با توجه به تجربه نامطلوب در حوزه نمایش تبلیغات دیجیتالی، تصمیم به استفاده از افزونه‏ها یا نرم‏افزارهای مسدودکننده نمایش تبلیغات گرفته‏اند.

 

این سیستم که از آن با عنوان Fuse یاد می‏شود به‏گونه‏ای طراحی شده تا با لمس یا کلیک روی تبلیغ، فرآیند رندرینگ سریع بدون نیاز به ترک نسخه دسک‌تاپ یا ویژه دستگاه‏های همراه وب‏سایت یا نرم‌افزار همراه، امکان‏پذیر شود. همان‏طور که در اکثر سیستم‏های نمایش تبلیغات در وب‏سایت‏ها مشاهده می‏کنیم، Fuse نیز نمایش تبلیغات در داخل محتویات (مانند نمایش بین پاراگراف‏های مطلب) را در دستورکار قرار داده است اما با لمس یا کلیک کاربر روی این تبلیغات، رندرینگ در قسمت اعظم صفحه‏نمایش انجام خواهد شد و در عین حال، تعامل بیشتر کاربر با محتویات، بدون انتقال او به سایت یا برنامه‏ای دیگر ممکن خواهد بود. این تبلیغات شخصی‏سازی شده، از قبل بارگذاری شده و توسط واشنگتن پست میزبانی می‏شوند تا تاخیر در نمایش تبلیغات به حداقل مقدار ممکن برسد. این در حالی است که اکثر ناشران از جمله واشنگتن پست به‌کارگیری راهکارهای جدید برای نمایش سریع محتویات را نیز در دستور کار قرارداده‏اند. به عنوان نمونه، استفاده از قابلیت Facebook Instant Articles به ناشران این امکان را خواهد داد تا مطالب و ویدئوهای خود را به‌طور مستقیم و بدون نیاز به انتقال کاربران به سایت‏های جانبی، در شبکه‏های اجتماعی به نمایش بگذارند. قابلیت صفحات همراه شتاب‏داده شده که توسط گوگل پیاده‏سازی شده نیز محتویات مورد نظر کاربران را با کمترین تاخیر ممکن در نتایج جست‌وجو به نمایش می‏گذارد. جارود دیکر، سرپرست بخش مهندسی و محصولات تبلیغاتی واشنگتن پست در این باره می‏گوید: «در اکثر موارد، بهینه‏سازی سیستم‏های تبلیغاتی ارائه‌شده نادیده گرفته می‏شود و هیچ‌کس فکری برای حل این مشکلات نداشته است اما معتقدیم نباید با این محتویات گرانقدر مانند شهروندان درجه دوم رفتار کنیم

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3772

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد