درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:23   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23622صفحه نخست » سه شنبه، 4 خرداد 1395 - 11:02
مایکروسافت خود را بهترین خدمات دهنده ابری می‌داند
«جیسون زاندر» مدیر مرکز Azure مایکروسافت اعلام کرد این شرکت تمایل دارد گزینه‌های مختلف را در عرضه خدمات پردازش ابری Azure در اختیار مشتریان سازمانی خود بگذارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، «جیسون زاندر» مدیر مرکز Azure مایکروسافت اعلام کرد این شرکت تمایل دارد گزینه‌های مختلف را در عرضه خدمات پردازش ابری Azure در اختیار مشتریان سازمانی خود بگذارد.به گزارش وب‌سایت Zdnet، او خدمات پردازش ابری Azure را در مقابل سرویس پردازش ابری AWS آمازون و Google Cloud تبلیغ کرد و در این زمینه توضیح داد خدمات ابری آنها به‌صورت بین‌المللی ۳۲ منطقه از جهان را تحت پوشش قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به استرالیا اشاره کرد. هفته گذشته همچنین گفته شد که دو کشور کانادا و کره جنوبی نیز به مراکز تحت پوشش این خدمات افزوده شده‌اند. زاندر در این خصوص گفت: «ما خدمات خود را به‌صورت گسترده در سراسر جهان ارائه می‌کنیم؛ امکانات این خدمات گسترده‌تر از سرویس‌های ابری گوگل و آمازون است. بنابراین اگر شما در یک شرکت چندملیتی فعالیت می‌کنید، قابلیت پوشش‌دهی جهانی برای شما اهمیت فراوانی خواهد داشت.» شرکت مایکروسافت به منظور گسترش هرچه بیشتر سرویس ۳۶۵ Office خود این هفته اعلام کرد همکاری‌هایی را برای استفاده از حق امتیازهای HANA انجام داده است تا بتواند خدمات پایگاه داده مبتنی بر حافظه سیستمی را ارائه دهد و در این راستا سرویس S/ ۴ HANA مبتنی بر خدمات پردازش ابری عمومی Azure مایکروسافت ارائه شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3772

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد