درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 اسفند 1396 - 03:55   

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

پنج باور غلط در مورد تنهایی

  پنج باور غلط در مورد تنهایی


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین فرستنده عادی تلویزیونی

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند

  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند
  ضرورت اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی برای کاهش آلودگی هوا
  افتتاح 1274 صندوق اجاره ای در سه شعبه بانک ملی ایران در آذربایجان غربی
  سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد
  حرکت پیش رونده بانک ملی ایران، اعتبار و حسن شهرت این بانک را رقم زده است
  اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص افزایش سطح امنیت "ملی کارت ها"
  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی
  فلسفه پاپیولیسم با قیام کاوه آهنگر و از ایران پدیدآمد
  تغییر دنیای آموزش رسانه ای
  زادروز «رادار»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23610صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 3 خرداد 1395 - 23:45
زنان اغلب تمایلی به دریافت آگهی‌های زنانه ندارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-بسیاری از زنان کاربر اینترنت ترجیح می‌دهند آگهی‌هایی دریافت کنند که جنسیت در آن لحاظ نشده و به اصطلاح خنثی هستند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-بسیاری از زنان کاربر اینترنت ترجیح می‌دهند آگهی‌هایی دریافت کنند که جنسیت در آن لحاظ نشده و به اصطلاح خنثی هستند.

شرکت آمریکایی فلوئنت (Fluent) در تحقیقات اخیر خود به این نتیجه دست یافته است.

به گزارش موسسه صبا ویژن به نقل از وب‌سایت fluentco.com، شرکت مزبور با نظرسنجی از 1443 کاربر زن در آمریکا دریافت که 74 درصد این عده، مایلند پیام‌های بازاریابی خنثی دریافت کنند.

این در حالی است که اغلب پاسخ‌دهندگان (73 درصد) گفته‌اند قبلاً پیام‌هایی که به طور خاص مربوط به زنان است را دریافت کرده‌اند و فقط 27 درصد این عده گفته‌اند که هیچ گاه چنین پیام‌هایی را دریافت ننموده یا به ندرت دریافت کرده‌اند.

وقتی از این افراد سوال شد که آیا ترجیح می‌دهند آگهی‌های زنانه دریافت کنند یا خیر، فقط 26 درصد پاسخ مثبت دادند و گفتند پیام‌های زنانه را بیشتر می‌پسندند.

این موضوع نشان می‌دهد بازاریاب‌هایی که می‌خواهند پیام‌های شخصی شده برای زنان بفرستند، نباید به فاکتور جنسیت بهای بسیاری بدهند.

در این پژوهش همچنین مشخص شد که کانال‌های بازاریابی دیجیتال از قبیل شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و اعلان‌های موبایلی می‌تواند بیش از کانال‌های سنتی نظیر مطبوعات و تلویزیون، مخاطبان را به خرید تشویق کند.

کمتر از نیمی از پاسخ‌دهندگان به سوالات این نظرسنجی (44 درصد) گفته‌اند تبلیغات تلویزیونی در تصمیم آنها برای خرید یک کالا یا سرویس تاثیرگذار بوده است.

روزنامه ها و مجلات، 35 درصد و آگهی‌های رادیویی و بیلبوردها نیز 26 درصد بر این تصمیم اثر داشته است.

در این نظرسنجی مشخص شد که 30 درصد بانوان 18 تا 29 سال، برندها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، و 71 درصد این عده گفته‌اند احتمال این که این امر باعث شود آنها در نهایت محصول آن برند را خریداری کنند، بالاست.

بر اساس یافته‌های این تحقیق، فیس‌بوک سردمدار شبکه‌های اجتماعی است و پس از آن نوبت به اینستاگرام، توییتر، پینترست و اسنپ‌چت می‌رسد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نخستین فرستنده عادی تلویزیونی


  زادروز «رادار»


  فیلسوف مبتکر تاریخنگاری ژورنالیستی


  فراخوان چهارمین دوره اعطای نشان عالی روابط عمومی


  کارگاههای آموزشی آشنایی با فنون اثربخش در ارایه و سخنرانی برگزار می شود


  خصوصیات مدیر روابط عمومی


  شکست مون در همراه کردن افکار عمومی کره‌جنوبی با "المپیک صلح"


  ارتباطات الکترونیکی و روابط بین المللی


  تهیه پنج طرح مطالعاتی در حوزه مدیریت بحران شهری


  «مدیریت» در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد