درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 - 02:40   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

روز بین المللی ستایش خلاقیت و استعداد

  روز بین المللی ستایش خلاقیت و استعداد


ادامه ادامه مطلب دو

آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟

  آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

«ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی

  «ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود
  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه
  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران
  افشین سبزواری مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران شد
  افتتاح خط تولید لوله های فولادی اسپیرال با حضور مدیران بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران به حدود 100 هزار نفر تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  راهکارهایی برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی
  روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند
  چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ کرمان آبان برگزار می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23610صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 3 خرداد 1395 - 23:45
زنان اغلب تمایلی به دریافت آگهی‌های زنانه ندارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-بسیاری از زنان کاربر اینترنت ترجیح می‌دهند آگهی‌هایی دریافت کنند که جنسیت در آن لحاظ نشده و به اصطلاح خنثی هستند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-بسیاری از زنان کاربر اینترنت ترجیح می‌دهند آگهی‌هایی دریافت کنند که جنسیت در آن لحاظ نشده و به اصطلاح خنثی هستند.

شرکت آمریکایی فلوئنت (Fluent) در تحقیقات اخیر خود به این نتیجه دست یافته است.

به گزارش موسسه صبا ویژن به نقل از وب‌سایت fluentco.com، شرکت مزبور با نظرسنجی از 1443 کاربر زن در آمریکا دریافت که 74 درصد این عده، مایلند پیام‌های بازاریابی خنثی دریافت کنند.

این در حالی است که اغلب پاسخ‌دهندگان (73 درصد) گفته‌اند قبلاً پیام‌هایی که به طور خاص مربوط به زنان است را دریافت کرده‌اند و فقط 27 درصد این عده گفته‌اند که هیچ گاه چنین پیام‌هایی را دریافت ننموده یا به ندرت دریافت کرده‌اند.

وقتی از این افراد سوال شد که آیا ترجیح می‌دهند آگهی‌های زنانه دریافت کنند یا خیر، فقط 26 درصد پاسخ مثبت دادند و گفتند پیام‌های زنانه را بیشتر می‌پسندند.

این موضوع نشان می‌دهد بازاریاب‌هایی که می‌خواهند پیام‌های شخصی شده برای زنان بفرستند، نباید به فاکتور جنسیت بهای بسیاری بدهند.

در این پژوهش همچنین مشخص شد که کانال‌های بازاریابی دیجیتال از قبیل شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و اعلان‌های موبایلی می‌تواند بیش از کانال‌های سنتی نظیر مطبوعات و تلویزیون، مخاطبان را به خرید تشویق کند.

کمتر از نیمی از پاسخ‌دهندگان به سوالات این نظرسنجی (44 درصد) گفته‌اند تبلیغات تلویزیونی در تصمیم آنها برای خرید یک کالا یا سرویس تاثیرگذار بوده است.

روزنامه ها و مجلات، 35 درصد و آگهی‌های رادیویی و بیلبوردها نیز 26 درصد بر این تصمیم اثر داشته است.

در این نظرسنجی مشخص شد که 30 درصد بانوان 18 تا 29 سال، برندها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، و 71 درصد این عده گفته‌اند احتمال این که این امر باعث شود آنها در نهایت محصول آن برند را خریداری کنند، بالاست.

بر اساس یافته‌های این تحقیق، فیس‌بوک سردمدار شبکه‌های اجتماعی است و پس از آن نوبت به اینستاگرام، توییتر، پینترست و اسنپ‌چت می‌رسد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما


  چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ کرمان آبان برگزار می شود


  سناریو- تفکر نو


  راهکارهایی برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی


  روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند


  افشین سبزواری مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران شد


  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود


  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران


  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران