درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:44   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23608صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 3 خرداد 1395 - 22:51
مشاور فرماندار پاکدشت: روابط‌عمومی‌ها با امیدآفرینی مشارکت اجتماعی را تقویت می‌کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور فرماندار شهرستان پاکدشت نقش روابط عمومی‌ها در دوران پسا تحریم را مهم دانست و گفت: امیدآفرینی روابط‌عمومی‌ها در پساتحریم مشارکت اجتماعی را تقویت می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور فرماندار شهرستان پاکدشت نقش روابط عمومی‌ها در دوران پسا تحریم را مهم دانست و گفت: امیدآفرینی روابط‌عمومی‌ها در پساتحریم مشارکت اجتماعی را تقویت می‌کند.

به گزارش شارا به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، رضا خانی دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرستان پاکدشت در ارتباط با تعریف کلی روابط‌عمومی اظهار کرد: یکی از تعاریف روابط‌عمومی، مجموعه اقدامات برنامه‌ریزی شده و هدفمند برای ایجاد یک ارتباط بهینه و موثر است که ذاتاً در هر فردی با شدت و ضعف، وجود دارد.

وی مخاطب‌شناسی را یکی از ارکان اساسی روابط‌عمومی‌ها دانست و گفت: روابط عمومی به دلیل این‌که با زبان مخاطب و ارتباط با مردم سروکار دارد، یک هنر تلقی شده و از سوی صاحب نظران، به عنوان هنر هشتم شناخته شده است.

مشاور فرماندار شهرستان پاکدشت در همین راستا، افزود: ارتباطات برون سازمانی یعنی مجموعه ارتباطاتی که با رسانه‌ها و مردم وجود دارد و ارتباطاتی اعم از اطلاع‌رسانی، آگاهی دهی، تبلیغات و ارتباط با همکاران و سازمان‌های فرادستی که به عنوان ارتباطات درون سازمانی می‌باشند، از وظایف اصلی روابط‌عمومی‌هاست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هر چقدر جامعه‌ای توسعه یافته‌تر باشد و رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بیشتری داشته باشد، در حوزه روابط‌عمومی تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر عمل می‌کند.

مدیر روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، دیدگاه سنتی نسبت به حوزه روابط‌عمومی را از مشکلات موجود در حوزه فعالیت خود برشمرد و تصریح کرد: هر چه جامعه به سمت توسعه یافتگی پیش رود، تقسیم وظایف در حوزه روابط‌عمومی تخصصی‌تر شده و در عرصه تبلیغات، اطلاع‌رسانی، بازاریابی و ارتقای سطح رضایت مردم به روابط‌عمومی توجه ویژه‌ای خواهد شد.

خانی، نبود انجمن صنفی قدرتمند در حوزه روابط‌عمومی‌ها که تشکیلاتی قانونی داشته باشد و بتواند از حقوق حوزه روابط‌عمومی دفاع کند را از دیگر کمبودهای این حوزه عنوان کرد.

مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری پاکدشت گفت: هنگامی که یک سازمان لذت داشتن روابط‌عمومی قدرتمند و حرفه‌ای را بچشد، به گسترش فعالیت روابط‌عمومی بیش از پیش اهتمام کرده و به روابط عمومی بیشتر اتکا می‌کند.

وی با اشاره به شعار امسال روابط‌عمومی مبنی بر "روابط‌عمومی، مردم‌مداری و گفتمان سازی" عنوان کرد: وظیفه اصلی روابط‌عمومی‌ها گرفتن نبض جامعه است که باید جامعه را رصد کرده و تعاملی دو سویه با مردم داشته باشد تا چشم‌انداز روشن‌تری در بحث توسعه داشته باشیم.

خانی بیان کرد: مردم انتظار ندارند که همه مشکلات یک شبه حل شوند اما انتظار پاسخگویی مناسب و سریع را از روابط‌عمومی‌ها دارند که اگر این مهم با ارتقای علمی روابط‌عمومی‌ها تحقق یابد، آینده بهتری پیش روی این حوزه خواهد بود.

مشاور فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: در حال حاضر ممکن است عده‌ای به‌دنبال انعکاس خبرهای کذب و وارونه باشند اما روابط‌عمومی‌ها نباید در این موارد پاسخ تقابلی داشته باشند بلکه باید با پاسخی ارشادی جامعه را متوجه زشتی بیان این افراد کنند.

وی با اشاره به دشواری‌ها و پیچیدگی‌های کار روابط‌عمومی‌ها، اظهار داشت: نیروهای روابط عمومی هم باید از ویژگی‌های متناسب با کار و هم باید به لحاظ تخصص از توانمندی های خاصی برخوردار باشند.

خانی یکی از وظایف روابط‌عمومی‌ها را ایجاد انگیزه و امید آفرینی در جامعه دانست و عنوان کرد: یکی از هنرهای روابط‌عمومی‌ها این است که برای رفع دغدغه و نگرانی‌ها از جامعه برخی از اخبار را تنها به مسؤولان به‌منظور رفع آن منعکس کنند.

وی افزود: روابط‌عمومی‌ها با تبیین سیاست‌های کلی نظام و تشریح اهداف و برنامه‌های نظام به مردم، ‌می‌توانند آن‌ها را در جریان تغییر‌ و تحولات قرار داده و با مسئولان همراه کنند.

خانی با بیان اینکه فراهم کردن زمینه‌های رشد اقتصادی، مهار تورم و توسعه اشتغال از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید است، ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها باید در این زمینه به کمک دولت آمده و به سهم خود مشارکت کنند و در این مسیر از تجربه افراد مختلف به ویژه صاحب نظران، نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و تشکل‌های مردم نهاد بهره برند.

مدیر روابط‌عمومی فرمانداری پاکدشت قانون‌مداری، پاک‌دستی، مردم‌مداری و امید‌آفرینی را از دیگر رویکردهای دولت برشمرد و اضافه کرد: روابط‌عمومی‌ها باید با تولید مطلب در این ارتباط، ذهنیت و آمادگی بیشتری برای جامعه و فضای مناسبی برای تحقق این رویکردها فراهم نمایند.

دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرستان، نقش روابط‌عمومی‌ها را در دوران پساتحریم موثر دانست و عنوان کرد: برای ایجاد مشارکت مردم در این مقطع زمانی باید روابط‌عمومی‌ها به گشایش‌های ایجاد شده، ارتباطات و مناسبت‌هایی که از این دوره به دست آمده، بپردازند و امید آفرینی کنند که این امر خود باعث ارتقای مشارکت اجتماعی در این دوران طلایی خواهد شد.

وی، ارائه گزارش عملکرد از دستگاه‌ها را نیز بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: از آنجا که برخی فعالیت‌ها برای مردم روشن نیست و گاهی برنامه‌ها نقطه به نقطه اجرا می‌شود، لازم است برای اینکه برنامه‌ها جنبه عمومی پیدا کند، روابط‌عمومی‌ها وارد عمل شوند.

خانی با اشاره به نقش موثر روابط‌عمومی‌ها در امور مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی گفت: انسجام، همدلی، همکاری و هم افزایی بین نیروهای داخلی دستگاه سبب ایجاد شادابی و افزایش انگیزه در آن‌ها می‌شود.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد