درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23557صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 1 خرداد 1395 - 20:38
روابط عمومی‌ها نسبت به پوشش خبری سازمان خود ضعیف عمل می‌کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا، علیرضا صحرائیان بعدازظهر امروز در جلسه مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات با گرامیداشت روز روابط عمومی اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه یک روابط عمومی پویا و فعال تلاش برای انعکاس فعالیت‌ها و اهداف سازمانی از یک‌سو و برانگیختن توجه عمومی نسبت به عملکرد سازمان یا مجموعه از دیگر سو است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا، علیرضا صحرائیان بعدازظهر امروز در جلسه مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات با گرامیداشت روز روابط عمومی اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه یک روابط عمومی پویا و فعال تلاش برای انعکاس فعالیت‌ها و اهداف سازمانی از یک‌سو و برانگیختن توجه عمومی نسبت به عملکرد سازمان یا مجموعه از دیگر سو است.

وی افزود: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی یک اداره درخور توجه است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم جایگاه روابط عمومی در ادارات را مهم دانست و تصریح کرد: فعال بودن روابط عمومی‌ها و ارتباط مستمر با رسانه‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرده و زمینه‌ساز اطلاع‌رسانی مناسب نهادهای مختلف شود.

صحرائیان با انتقاد از برخی ادارات به‌خاطر عدم ارتباط با اصحاب رسانه عنوان کرد: بسیاری از روابط عمومی‌ها نسبت به پوشش خبری سازمان خود ضعیف عمل می‌کنند و تعامل و همکاری آن‌ها یک‌سویه بوده و کم‌تر نسبت به کارکرد رسانه‌های جمعی در انتقال اطلاعات و اخبار توجه نشان داده‌اند و این در حالی است که رسانه‌ها تشنه خبر هستند.

وی بر ضرورت استمرار همکاری ادارات با رسانه‌ها تأکید و خاطرنشان کرد: برقراری رابطه مناسب با وسایل ارتباط‌جمعی راه مثبتی برای برقراری ارتباطات با مردم است و این ارتباط مانع از گسترش شایعه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم اضافه کرد: بنابر دلایل متعددی کمتر در راستای ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی جامعه نسبت به عملکرد و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی توجه شده که این بی‌توجهی‌ها انتقادات جدی را از سوی رسانه‌ها نیز برانگیخته است.

صحرائیان بیان داشت: در سال‌های اخیر رسانه‌ها چندان قوت و تأثیرگذاری و نفوذ یافته‌اند که نوع تعامل با آن‌ها می‌تواند متضمن اعتبار و عملکرد سازمان‌ها باشد.

وی روابط عمومی الکترونیک را سبب تسهیل دسترسی شهروندان و مخاطبان به اطلاعات و خدمات موردنیاز دانست و اظهار داشت: این امر بهبود پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به مخاطبان و ساده‌سازی فرآیندهای ارتباطات و کاهش هزینه‌ها را دربر دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، معاون استاندار فارس گفت: فعال بودن روابط عمومی‌ها و ارتباط مستمر با رسانه‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرده و زمینه‌ساز اطلاع‌رسانی مناسب برای ادارات مختلف شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد