درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 - 19:37   

روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند

  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد

  مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد


ادامه ادامه مطلب دو

چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا

  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"

  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
  برده داری مدرن در اپل
  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند
  مراقب سوءاستفاده از هوش مصنوعی باشید
  مالزی و ونزوئلا ارزهای دیجیتالی به بازار عرضه می‌کنند
  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"
  محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
  آشنایی با کارخانه ترول
  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23547صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 1 خرداد 1395 - 13:39
نشست کارگروه روابط عمومی و تبلیغات شورای راهبردی زنان فرهیخته در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان
رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: «نخستین نشست کارگروه تخصصی روابط عمومی و تبلیغات شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در واحد زاهدان برگزار شد.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سید محمدرضا طباطبایی در این نشست با بیان اینکه روابط عمومی در یک سازمان صدای رسای آن سازمان است، روابط عمومی را پل ارتباطی بین زمان و جامعه دانست و گفت: «روابط عمومی مسئول برقراری ارتباط درونی و بیرونی نهادها و ارگان‌ها است اگر یک روابط عمومی نتواند به وظایف خود به خوبی عمل کند آن سازمان به فراموشی سپرده خواهد شد

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: «نقش بانوان در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیش از آن چیزی که فکر کنیم اهمیت دارد، بانوان به دلیل برقراری تعامل بیشتر و توانمندی بالاتر در حوزه افکار سنجی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات نقش چشم‌گیرتر در حوزه روابط عمومی دارند

مسئول کارگروه تخصصی روابط عمومی و تبلیغات شورای راهبردی زنان فرهیخته نیز درباره اهمیت تبیین جایگاه زن در جامعه، گفت: «شناسایی توانمندی‌ها و شایستگی بانوان به جامعه از مهم‌ترین اهداف این کارگروه است

سارا فیروزیان با بیان اینکه زنان توانمند اجتماع باید شناسایی شوند و به جایگاه واقعی خود برسند، عنوان کرد : «کارگروه تخصصی روابط عمومی و تبلیغات شورای راهبردی زنان فرهیخته در نظر دارد با برگزاری سخنرانی های علمی، کرسی های آزاداندیشی، انجام مصاحبه با بانوان موفق و غیره اقدام به شناسایی و تبیین جایگاه زن در اجتماع کند

وی درباره نقش روابط عمومی در حوزه ارتباطات، گفت: «باور اهمیت حضور بانوان در اجتماع و پست های مدیریتی یکی از وظایف مهم روابط عمومی است؛ روابط عمومی با تهیه یک بانک اطلاعاتی از زنان فرهیخته و توانمند سازمان می تواند در شناسایی و بهره برداری از شایستگی های آنان نقش به سزایی دارد

در ادامه این جلسه درباره برنامه ریزی برای تعیین اهداف و محورهای این کارگروه بحث و تبادل نظر شد

 

منبع: آنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون سانسور در ایالت جورجیای آمریکا! ـ اشاره ای به تعریف سانسور و انواع آن


  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت


  اینترنت 5G در راه است/ آینده درخشان برای اینترنت همراه


  کنگره موبایل بارسلون جایگاه تبلور شبکه 5G خواهد بود


  انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان


  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد


  دنیای خبر؛ خبرنگاری و خبررسانی


  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد