درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:35   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23530صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 31 اردیبهشت 1395 - 22:53
سه نکته تاثیر گذار در بازاریابی دیجیتال/ بدانید روابط عمومی به ادراک و چارچوب نیاز دارد
خیلی از این کسب و کارهای نوپا توسط کسانی اداره می‌شوند که مدیران و فروشندگان خوبی هستند ولی تجربه‌ی بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی ندارند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خیلی از این کسب و کارهای نوپا توسط کسانی اداره می‌شوند که مدیران و فروشندگان خوبی هستند ولی تجربه‌ی بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی ندارند.

 

اگر شما کارآفرینی نوپا هستید‌، سه نکته‌ی زیر را درباره‌ی بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی بخوانید. بسیاری از کارآفرینان شرکت‌های تازه‌بنیان بر سر بازاریابی شرکت‌هایشان از طریق کانال‌های دیجیتال کشمکش دارند.

 

۱.اهمیت جست‌وجوی وب را درک کنید.

بله، مطمئنم شیوه‌ی استفاده از موتورهای جست‌وجو را می‌دانید، اما آیا می‌دانید چطور کار می‌کنند؟ آیا می‌دانید این موتورهای جست‌وجو، هزاران اطلاعات مربوط به موضوع جست‌وجو و استفاده‌کنندگان تلفن همراه را گردآوری می‌کنند و کارآفرینان می‌توانند از طریق هوش رقابتی، داده کاوی نمایند و بفهمند که مخاطبان هدف‌شان به دنبال چه هستند؟ این راهی است که می‌توانید بازاریابی‌تان را مرتبط‌تر و مشارکتی‌تر کنید.

 

وبگاهی به نشانی Majestic.com ابزاری به نام سایت اکسپلورر ارائه می‌دهد ۳که صاحبان شرکت ‌از طریق آن می‌فهمند چه وبگاه‌هایی به وبگاه شرکت‌شان پیوند دارد. خیلی از حرفه‌ای‌های سئو از این ابزار استفاده می‌کنند چون موتورهای جست‌وجو مثل گوگل و بینگ‌، به پیوست‌های باکیفیت بها می‌دهند. هم‌چنین با این ابزار می‌فهمند چه بلاگ‌ها یا نشریات برخطی به وبگاه شما یا رقیبان‌‌تان پیوند دارند، پس می‌توانید فهرست رسانه‌ای‌تان را برای ارتباط با خبرنگاران و بلاگ‌نویسان تهیه کنید.

موتورهای جست‌وجو و داده‌ها منابع اطلاعاتی هستند، و می‌توانند به راهبردهای بازاریابی در رشد کسب و کارتان کمک کنند.

 

۲.پیچیدگی بازاریابی در رسانه‌ی اجتماعی را درک کنید.

کارآفرینانی که تجربه‌ی بازاریابی چندانی ندارند به اشتباه تصور می‌کنند برنامه‌ی رسانه‌های اجتماعی موفق، نباید زیاد هزینه‌بر باشد. هم‌چنین آنان انتظارات غیر واقعی دارند، و فکر می‌کنند تمام به روزرسانی‌هایشان در رسانه‌های اجتماعی یا بلاگ نوشته‌هایشان باید فورا در همه جای اینترنت تکثیر شود.

 

از آنجا که شرکت‌های زیادی با امید دستیابی به مشتری‌های بیش‌تر و جلب توجه آنها به رسانه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توئیتر پیوسته‌اند، جایگاه این شبکه‌ها به عنوان بستر بازاریابی رسانه‌ای افت کرده است. تاکتیک‌های پیچیده‌تری نیاز است برای طراحی و تبدیل تصاویر و ویدئوها به همان محتوایی تبدیل شود که مردم دوست دارند ببینند و در آن مشارکت کنند.

 

هوش رقابتی، کار طراحی، اجرای تاکتیکی و ارزیابی موفقیت به تلاش و صرف پول نیاز دارند. و اگر وبگاه شرکت‌تان نمی‌تواند کشش‌های طبیعی برای جلب مخاطب داشته باشد، باید در تبلیغات توئیتر، لینکدین و فیس بوک سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید نظر دیگران را به محصولات یا خدمات‌تان جلب کنید.

کارهای دیجیتالی خوش کیفیت، هزینه بر هستند و ارزشش را دارند. مقداری بودجه برایش کنار بگذارید.

 

وقتی برای رسانه‌های اجتماعی پول می‌پردازید، فقط به بازده‌ی درآمدی فروشتان فکر نکنید. مطمئن باشید که این پول را در مراکز پاسخگویی تلفنی یا نمایندگی‌های خدمات مشتری صرفه‌جویی می‌کنید.

 

۳.بدانید روابط عمومی به ادراک و چارچوب نیاز دارد.

به لطف رسانه‌های اجتماعی و دیجیتالی، مرزهای بین روابط عمومی و بازاریابی محو شده است. بسیاری از صاحبان کسب و کارها در نخستین روزهای راه‌اندازی شرکت‌شان، راه‌حلی ترکیبی از خدمات بازاریابی و روابط عمومی می‌خواهند تا به رساندن پیام‌شان به مخاطبان کمک کند.

 

و اغلب، اهالی کسب و کار فکر می‌کنند اجرای روابط عمومی‌، برای کسی که چند رابط در وبگاه‌های خبری دارد مسئله‌ی ساده‌ای است. آنها فکر می‌کنند این کار یعنی فقط فرستادن چند ایمیل ساده و روز بعد ناگهان این داستان در وال استریت ژورنال خواهد آمد و مارک زاکربرگ برای خرید شرکت‌شان تماس خواهد گرفت.

 

اما خبرنگاران، داستان‌های زیادی می‌نویسند که هزاران عامل در انتخاب نوشته‌هایشان دخیل است. روابط عمومی خوب، همان قدری که به ارتباطات نیاز دارد با محتوا هم سر و کار دارد.

منبع: بازده

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد