درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:51   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23510صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 31 اردیبهشت 1395 - 12:52
مدیر روابط عمومی نمونه استان اصفهان؛ روابط عمومی یک شوق اداری است نه یک شغل اداری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مصطفی شفیع زاده گفت: روابط عمومی در شرکت قارچ یکتای سپاهان یک شوق اداری است نه یک شغل اداری.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مصطفی شفیع زاده گفت: روابط عمومی در شرکت قارچ یکتای سپاهان یک شوق اداری است نه یک شغل اداری.

به گزارش خ، مصطفی شفیع زاده مدیر
روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان به عنوان روابط عمومی برتر دردوسال متوالی شناخته شد.

مصطفی شفیع زاده مدیر روابط عمومی شرکت «قارچ یکتای سپاهان » ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی همواره یکی از حساس ترین مشاغل در سازمان ها بوده است و بایدا ز زاویه علم و تخصص به آن نگریسته شود، توجه به این موضوع می تواند به ارتقا در توسعه ابعاد معنوی و تجربی روابط عمومی کمک کند.

اگر روابط عمومی را به عنوان یک سازمان منتقل کننده اطلاعات محیطی به مدیریت و همین طور ارتباط دهنده مدیریت و سازمان به محیط خود بدانیم آن وقت می پذیریم که روابط عمومی، واحد ارزندهای است و به ناچار باید در طراز بالای سازمان قرار گیرد.

در ادامه به برخی از مهم ترین فعالیت ها در این واحدا شاره می کنیم:
– شناسایی کارکنان، تعیین شخصیت آنان و ایجاد همکاری وا رتباط متقابل در میان آنان
-ا یجاد و طراحی روابط عمومی تجاری مبتنی بر تحقیقات بازار، اطلاع رسانی گسترده و فراگیر،پاسخگویی مستمر به مشتریان مبتنی بر ساختار مشتری مدار
– به وجود آوردن احساس مسئولیت و انگیزه درمیان کارکنان
– هدایت و توسعه بهداشت روانی در محیط کار
– انجام نظرسنجی دورها ی در راستای ارتباط با مخاطبان، افکار سنجی آنان وکنترل و نظارت در رضایتمندی مشتریان
– رسیدگی به شکایات، نیازها، درخواست ها، پیشنهادها و حتی درد دل های کارکنان و مدیران
– توزیع بلیط هایا ماکن تفریحی و ورزشی به کارکنان
-طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان
– آشنا کردن مخاطبان جامعه با شرکت و فعالیت های مختلف آن با استفاده از روش مناسب و ممکن
-فعالیت مستمر در شبکه هایا جتماعی
– ایجاد زمینه مناسب برای همکاری در مخاطبان و استفاده از همکاری آنان
– ارتباط مستمر و منسجم با وسایل ارتباط جمعی، خبرگزاری ها و خبرنکاران
– چاب و نشر بروشور، پوستر، تولید بنر،کاتالوگ و..
-تعامل سازنده با ادارات، ارگان ها و نهادهای مربوطه
– ارتباط با دیگر روابط عمومی ها جهت همفکری، مشاوره وت بادلن ظر
– ارایه آگهی و رپرتاژ آگهی در رسانه ها در خصوص انتشار اخبار، مطالب و دستاوردهای شرکت
– ایجاد روابط صنعتی و حرفه ا ی با موسسات دیگر
-شرکت دادن مدیران در رویدادهای مختلف
عمومی و احیانا ترتیب سخنرانی و گفت و گو برای آنان
– شرکت در فعالیت های خیریه و نیکوکاری های جمعی به مناسبت های مختلف
– ترتیب بازدید مقامات و شخصیت ها از شرکت در راستایب ازدید های ویژه
-تشکیل همایش، مجالس سخنرانی و برنامه های بازدید عمومی و تخصصی از شرکت
– همکاری مستقیم با سازمان ها و نهادهای مربوط در خصوص فرهنگ سازی بابت افزایش سرانه مصرف قارچ در جامعه
-تکریم خبرنگاران سلامت
-تعامل سازنده با صدا و سیما در جهت انعکاس خدمات، دستاوردها و افتخارات شرکت
– ا یجاد آرشیو واحد سمعی و بصری
– حضور در شادی و غم کارکنان
-برگزاری نشست مطبوعاتی

شفیع زاده توجه به اصول اخلاقی، قدرت مشاوره مدیریت، کارآیی روابط عمومی داخلی و بیرونی، داشتن برنامه های ویژه برای هر یک از اقشار جامعه یا مخاطبان خود، ارتباط اصولی با رسانه ها، کلان نگری درا نجام وظایف و تاثیرگذار بودن، توجه به بازخورد، داشتن برنامه عملی، اطلاع یابی، ارتباطات، سازماندهی و مدیریت علمی، تولید فرآورده های تبلیغاتی و فرهنگی و… را در روابط عمومی مهم دانست.

شفیع زاده در پایان از مدیرعامل محترم شرکت مهندس علیرضا الماسی و هیات مدیره شرکت بابت حمایت و پشتیبانی و همراهی در واحد روابط عمومی تشکر و قدرانی کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد